Przetargi.pl
„Przebudowa i modernizacja bloków operacyjnych z infrastrukturą, salami i pomieszczeniami towarzyszącymi w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ”

Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, Al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 206 88 60 , fax. 42 206 88 61
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o.
    Al. J. Piłsudskiego 12 lok. 515
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 206 88 60, fax. 42 206 88 61
    REGON: 10174588000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i modernizacja bloków operacyjnych z infrastrukturą, salami i pomieszczeniami towarzyszącymi w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i modernizacji bloków operacyjnych z infrastrukturą, salami i pomieszczeniami towarzyszącymi w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach wraz z budową nowego osobowego dźwigu łóżkowego, z wykonaniem wewnętrznych instalacji elektrycznych, niskoprądowych, sanitarnych i gazów medycznych, wentylacji i klimatyzacji oraz przebudowa Sali Cięć zlokalizowanej na II piętrze Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach wraz z infrastrukturą techniczną - woda, kanalizacja sanitarna, wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, instalacja gazów medycznych, instalacja elektryczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ tj. projektach budowlanych, wykonawczych, STWiOR, przedmiarach robót, pozostałych informacjach i rysunkach oraz opisach sprzętu medycznego – Załącznik nr 2A. Rysunki i część opisowa w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót są dokumentami wzajemnie uzupełniającymi się i wszystkie elementy ujęte w części opisowej, a nie pokazane na rysunkach, oraz pokazane na rysunkach, a nie ujęte w części opisowej winny być traktowane jakby były ujęte łącznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 80 000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 74 1240 3073 1111 0010 5905 3755 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 2/ZP/PN/18”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – dokument składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy, pobierze z bazy danych dokument potwierdzający brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 tj.: odpis KRS ,wpis do CEiDG. 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ 1) FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. 3) Oświadczenie, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia wstępne warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XIII. 1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ – w zakresie, którego dotyczy. Zobowiązanie lub każdy inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału, jeśli dotyczy 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XIII. 1. 3). niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 6) Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1.3). niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach