Przetargi.pl
„Przebudowa i dostosowanie budynku – świetlicy szkolnej mieszczącego się przy ulicy Świętego Brata Alberta Adama Chmielowskiego 5 w Czernicy na oddziały szkolne (z przeznaczeniem na dwie sale lekcyjne), dz. 174/3”

Gmina Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
    REGON: 93193498600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i dostosowanie budynku – świetlicy szkolnej mieszczącego się przy ulicy Świętego Brata Alberta Adama Chmielowskiego 5 w Czernicy na oddziały szkolne (z przeznaczeniem na dwie sale lekcyjne), dz. 174/3”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe obejmujące: a) rozebranie wszystkich ścian wewnętrznych, b) rozebranie ściany zewnętrznej w osi 2/B-C, c) rozebranie posadzek wraz z warstwami konstrukcyjnymi, d) demontaż sufitów, e) demontaż stolarki okiennej i drzwi wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, f) usunięcie wszystkich instalacji i wyposażenia. 2) Zamurowanie otworów okiennych od strony północnej; 3) Wykonanie ścianek działowych; 4) Wykonanie ściany zewnętrznej w osi 2/B-C; 5) Montaż stolarki okiennej, parapetów, stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej; 6) Ocieplenie budynku; 7) Wykonanie posadzek; 8) Wykonanie sufitów podwieszanych; 9) Wykończenie ścian; 10) Wykonanie instalacji: a) instalacja c.o. – ogrzewanie podłogowe, b) instalacja wodociągowa, c) instalacja kanalizacji sanitarnej, d) instalacja gazowa, e) instalacja wentylacji mechanicznej (rekuperatory ścienne), f) instalacja elektryczna gniazd wtykowych, g) instalacja oświetleniowa, h) instalacja domofonowa, i) instalacja dzwonkowa, j) instalacja alarmowa, k) instalacje niskoprądowe, 11) Wyposażenie obiektu. 3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający upoważni Wykonawcę do prowadzenia w jego imieniu spraw formalno-prawnych przed organami, urzędami i instytucjami właściwymi do wydawania niezbędnych uzgodnień, wytycznych i decyzji, w tym decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia. W tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy upoważnienia do wystąpienia o pozwolenie na użytkowanie przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni od daty złożenia wniosku i przekazania danych osobowych. Decyzja pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej VAT. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: 1) dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany – Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku świetlicy na budynek dydaktyczny z 2 salami dydaktycznymi oraz zapleczem socjalno – technicznym, b) Projekt wykonawczy –branża Architektura, Konstrukcja, Instalacje Sanitarne, Instalacje Elektryczne, PZT; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214230-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żądał będzie dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach