Przetargi.pl
„Przebudowa i budowa infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Lubaczów” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - edycja druga

Gmina Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
    Jasna 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    REGON: 650900654
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i budowa infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Lubaczów” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - edycja druga
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach Części nr 1 – Przebudowa i remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lubaczów, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP.W ramach zamówienia w zakresie podstawowym, planuje się roboty drogowe w następującym zakresie:a) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 174, 150, 212/2 W MIEJSCOWOŚCI MOKRZYCA KM 0 + 000 – KM 0 + 185;b) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 132584R ZAŁUŻE – MOCZAR MAŁY W MIEJSCOWOŚCI ZAŁAUŻE KM 0 + 000 – KM 0 + 620c) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 132510R W BASZNI DOLNEJ W MIEJSCOWOŚCI BASZNIA DOLNA KM 0 + 000 – KM 0 + 175d) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105114R BASZNIA GÓRNA PRZEZ WIEŚ W MIEJSCOWOŚCI BASZNIA GÓRNA KM 0 + 000 – KM 0 + 369e) REMONT DROGI GMINNEJ NR 132558R ULICA JANA PAWŁA IIW MIEJSCOWOŚCI MŁODÓW KM 0 + 000 – KM 0 + 110f) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 932/1, 291/3 W MIEJSCOWOŚCI BOROWA GÓRA KM 0 + 000 – KM 0 + 380g) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 932/2 W MIEJSCOWOŚCI BOROWA GÓRA KM 0 + 000 – KM 0 + 220h) PRZBUDOWA DROGI CIĄGU PIESZO JEZDNEGO DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 419, 405/1 W MIEJSCOWOŚCI WÓLKA KROWICKA KM 0 + 007 – KM 0 + 148i) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 807, 563 W MIEJSCOWOŚCI KROWICA SAMA KM 0 + 000 – KM 0 + 085j) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 1200, 1188 W MIEJSCOWOŚCI KROWICA SAMA KM 0 + 000 – KM 0 + 075k) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105131R SZCZUTKÓW – ONYSZCZAKI W MIEJSCOWOŚCI SZCZUTKÓW KM 0 + 260 – KM 0 + 440l) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 162, 204 W MIEJSCOWOŚCI SZCZUTKÓW KM 0 + 000 KM 0 + 250m) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105129R OPAKA SKLEP W MIEJSCOWOŚCI OPAKA KM 0 + 000 – KM 0 + 200 n) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 132571R OPAKA - ŻUKI W MIEJSCOWOŚCI ŻUKI KM 0 + 000 – KM 0 + 270o) REMONT DROGI GMINNEJ NR 105106R HURCZE PRZEZ WIEŚ W MIEJSCOWOŚCI HURCZE KM 0 + 000 – KM 0 + 390W ramach Części nr 1, zakres planowanych robót budowlanych obejmuje branżę drogową.W ramach zamówienia w zakresie opcjonalnym, planuje się roboty drogowe w następującym zakresie:a) Opcja nr 1 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 198/1 W MIEJSCOWOŚCI MOKRZYCA - UTWARDZENIE KM 0 + 160 – KM 0 + 178b) Opcja nr 2 - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1689R ZAŁUŻE – MOCZAR DUŻY W MIEJSCOWOŚCI ZAŁUŻE KM 1 + 000 – KM 1 + 375c) Opcja nr 3 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 132504R BASZNIA DOLNA POPRZECZKA W MIEJSCOWOŚCI BASZNIA DOLNA KM 0 + 000 – KM 0 + 090d) Opcja nr 4 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 132504R BASZNIA DOLNA POPRZECZKA W MIEJSCOWOŚCI BASZNIA DOLNA KM 0 + 000 – KM 0 + 090 UTWARDZENIE STRONA LEWA DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 1123e) Opcja nr 5 - Przebudowa drogi gminnej nr 105109R Piastowo - przez wieś km 0+000 - km 0+385 (zadanie współfinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg) – w przypadku realizacji zadania, roboty budowlane należy zakończyć do 31-10-2023 r.f) Opcja nr 6 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105129R OPAKA SKLEP W MIEJSCOWOŚCI OPAKA - UTWARDZENIE KM 0 + 075 – KM 0 + 115g) Opcja nr 7 - REMONT DROGI NR 1693R KROWICA HOŁODOWSKA CETYNIA W MIEJSCOWOSCI KROWICA HOŁODOWSKA KM 0+350 - KM 0+450h) Opcja nr 8 - REMONT DROGI NR 1693R KROWICA HOŁODOWSKA CETYNIA W MIEJSCOWOSCI KROWICA SAMA KM 3 + 725 – KM 4 + 180 (zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Leśnego, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogowej infrastruktury technicznej w ramach wspomagania przez Lasy Państwowe administracji publicznej)i) Opcja nr 9 - REMONT DROGI NR 1693R KROWICA HOŁODOWSKA CETYNIA W MIEJSCOWOSCI KROWICA SAMA KM 4 + 180 – KM 4 + 715 (zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Leśnego, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogowej infrastruktury technicznej w ramach wspomagania przez Lasy Państwowe administracji publicznej)j) Opcja nr 10 - Przebudowa drogi poprzez budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1693R Krowica Hołodowska - Cetynia w miejscowości Krowica Sama - etap II km 2+146 - 2+577k) Opcja nr 11 - REMONT DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 62, 162 W MIEJSCOWOŚCI KROWICA LASOWA KM 0 + 000 – KM 0 + 070l) Opcja nr 12 - REMONT DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 62, 88/2 W MIEJSCOWOŚCI KROWICA LASOWA - UTWARDZENIE KM 0 + 005 – KM 0 + 065m) Opcja nr 13 - REMONT DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 286, 238 W MIEJSCOWOŚCI KROWICA LASOWA KM 0 + 000 – KM 0 + 145n) Opcja nr 14 - REMONT DROGI NR 1680R LISIE JAMY DĄBROWA W MIEJSCOWOSCI LISIE JAMY ODCINEK DŁUGOŚCI 300MBZakres robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach części nr 1 określa załącznik nr 8A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Część nr 1 (zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny). Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji wynikających m.in. z uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym oraz z pozyskania dodatkowych środków finansowych.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych, w całości lub w niepełnym zakresie.Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego), określony w pkt 14 niniejszej SWZ. W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej nastąpi w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji, chyba że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony w oparciu o przesłanki wynikające z zapisów Załącznika nr 7A do SWZ – Projektowanych postanowień umownych. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminy realizacji zamówienia.Postanowienia SWZ odnoszące się do części gwarantowanej (podstawowej) przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji.W ramach Części nr 2 – Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Dąbków, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP.W ramach zamówienia w zakresie podstawowym, planuje się roboty budowlane w następującym zakresie::a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dąbków - odcinek nr 1b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dąbków - odcinek nr 2c) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dąbków - odcinek nr 3d) Rozbudowa sieci wodociągowej w m. DąbkówW ramach zamówienia w zakresie opcjonalnym, planuje się roboty w następującym zakresie:a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dąbków - odcinek nr 4Zakres robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach części nr 2 określa załącznik nr 8B do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Część nr 2 (zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny). Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji wynikających m.in. z uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym oraz z pozyskania dodatkowych środków finansowych.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych, w całości lub w niepełnym zakresie.Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego), określony w pkt 14 niniejszej SWZ. W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej nastąpi w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji, chyba że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony w oparciu o przesłanki wynikające z zapisów Załącznika nr 7B do SWZ – Projektowanych postanowień umownych. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminy realizacji zamówienia.Postanowienia SWZ odnoszące się do części gwarantowanej (podstawowej) przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25. Wymagania dotyczące wadium.1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:• 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) – dot. części nr 1 – Przebudowa i remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lubaczów• 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) dot. części nr 2 – Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Dąbków2) wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą w terminie zgodnym z rozdziałem 23 SWZ;3) wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp;4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, numer rachunku: 70 9101 0003 2001 0007 1954 0004. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);5) wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być:Gmina Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, NIP: 7931505013 REGON: 650900654;b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;6) w przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp;7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp;8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 15. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia15.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:dot. części nr 1 – Przebudowa i remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy LubaczówWykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion 00/100 złotych)*, przy czym środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wymaganej przez Zamawiającego wysokości.WYJAŚNIENIA:* w przypadku, gdy wysokość posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności kredytowej jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek podlega sumowaniu, tzn. że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunek. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp powyższy warunek podlega sumowaniu, tzn. że wykonawca wspólnie z podmiotem udostępniającym zasoby muszą łącznie spełniać warunek.4) zdolności technicznej lub zawodowej:dot. części nr 1 – Przebudowa i remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy LubaczówZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,posiada minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy, kierowała realizacją co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego udzielonego zamówienia (jednej umowy/stosunku zobowiązaniowego) obejmującej swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont dróg o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto 00/100), przez cały okres jej trwania (t. j. od momentu przekazania terenu budowy do momentu dokonania odbioru końcowego robót),b) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni utwardzonej ulepszonej (bitumiczne, klinkierowe, kostkowe, nawierzchnie betonowe itp.), w ramach jednego zadania jednego udzielonego zamówienia (jednej umowy/stosunku zobowiązaniowego), o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto (słownie: jeden milion zł. 00/100).dot. części nr 2 – Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości DąbkówZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy która:posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawaWYJAŚNIENIA:1) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej wymienionym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej;2) definicje: budowa, przebudowa i remont należy interpretować zgodnie z ustawą Prawo budowlane (art. 3 odpowiednio pkt 6, 7a i 8);3) wszystkie ww. osoby kadry technicznej muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego przez w/w osoby, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego bieżącego i symultanicznego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy;4) przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 15.1 ppkt 4) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie naterytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117);5) wszystkie w/w osoby kadry technicznej muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego przez w/w osoby, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego bieżącego i symultanicznego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach