Przetargi.pl
Przebudowa i budowa drogi nr 1716Z Stargard Szczeciński - Witkowo - Dolice - do granic powiatu. Wykonanie odcinka drogi od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1775Z do miejscowości Kolin - część etapu B

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bydgoska 13/15
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5775219 , fax. 091 5775219
  • Data zamieszczenia: 2015-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Bydgoska 13/15 13/15
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5775219, fax. 091 5775219
    REGON: 81180415600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i budowa drogi nr 1716Z Stargard Szczeciński - Witkowo - Dolice - do granic powiatu. Wykonanie odcinka drogi od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1775Z do miejscowości Kolin - część etapu B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i budowa drogi nr 1716Z Stargard Szczeciński - Witkowo - Dolice - do granic powiatu. Wykonanie odcinka drogi od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1775Z do miejscowości Kolin - część etapu B - na długości 2,454 km. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie przebudowy drogi powiatowej numer 1716Z Stargard Szczeciński - Witkowo - Dolice - do granic powiatu. Wykonanie odcinka drogi od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1775Z do miejscowości Kolin - część etapu B, na odcinku od km 2 + 700,00 do km 5 + 154,16 w zakresie ujętym w projekcie wykonawczym pt. Przebudowa DP numer 1711Z Stargard Szczeciński - Witkowo Pierwsze oraz DP nr 1716Z Witkowo Pierwsze - Dolice - granica powiatu stargardzkiego wraz ze studium wykonalności. DP 1716Z Etap B odc. od Witkowo Pierwsze do Kolina. 2. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) opracowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu robót, w tym organizacji ruchu na objazdach; 4) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, w tym: oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu, wykonania i utrzymania dróg technologicznych i objazdów; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej w zakresie adekwatnym do danego asortymentu robót; 6) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy. 3. Zamawiający wprowadził poniższe zmiany do rozwiązań przyjętych w projekcie budowlanym i wykonawczym: 1) pobocza na części długości przedmiotowego odcinka należy umocnić destruktem bitumicznym frakcji do 16 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,0 cm, destrukt bitumiczny pochodzi w wcześniejszego frezowania nawierzchni; 2) urobek pochodzący w wykonania robót ziemnych nie nadający się do wbudowania lub też stanowiący nadmiar Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) gruz pochodzący z rozbiórki Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) drewno i pozostałości po wycince drzew i krzewów Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) Zamawiający żąda aby warstwę ścieralną jezdni na ciągu głównym układać w technologii bez szwu podłużnego. 4. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt Budowlany i Wykonawczy (część opisowa i rysunkowa); 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; 4) przedmiar robót - załącznik nr 11, będące załącznikami oraz integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł.) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale I A SIWZ, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w formie poręczeń i gwarancji (oryginał) musi być wniesione w siedzibie Zamawiającego tj. w Zarządzie Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim. ul. Bydgoska 13/15 w terminie do dnia 20 lutego 2015 r. do godz. 1000 z oznaczeniem oferty na które jest składane. 4. Wadium wniesione w pieniądzu - przelewem na konto (podane w punkcie IA) należy wpłacić najpóźniej do dnia 20 lutego 2015 r. do godz. 1000. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu (wpłacie) w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny termin dokonania zlecenia przelewu. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 ppkt 2) do 5) muszą zawierać: 1) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą, 2) informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego. 6. Zwrot, bądź zatrzymanie wadium przez Zamawiającego, następuje na zasadach i w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach