Przetargi.pl
„Przebudowa i budowa dróg gminnych gdzie zastosowano podział na części”

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i budowa dróg gminnych gdzie zastosowano podział na części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa i budowa dróg gminnych gdzie zastosowano podział na części”, które zostało podzielone na części: 1) Część I – Przebudowa drogi gminnej Nr 107563R od km 0+011,4 do km 0+402,8 w m. Lubzina wraz z infrastrukturą towarzyszącą. W przedmiocie zamówienia projektowana jest jezdnia o przekroju półulicznym z dwoma pasami ruchu, prawostronnym chodnikiem i lewostronnym poboczem utwardzonym. Na odcinku od km 0+290,7 do km 0+402,8 przewidziano przekrój drogowy z jezdnią o dwóch pasach ruchu i obustronnymi utwardzonymi poboczami. Na istniejących zjazdach publicznych zostanie odtworzona nawierzchnia z kostki brukowej betonowej natomiast na pozostałych zjazdach zostanie wykonana nowa nawierzchnia bitumiczna w granicach pasa drogowego. W zakresie inwestycji przewidziano wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej. Dla prawidłowego zebrania i odprowadzenia wód opadowo-roztopowych z drogi, chodnika i przyległego terenu projektuje się kanalizację deszczową odprowadzoną do studni chłonnych oraz systemu kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano przebudowę i zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej, zaprojektowano również zabezpieczenie istniejących przyłączy sieci elektroenergetycznych oraz sieci wodociągowej. Planowane jest do wykonania odwodnienie terenu wokół budynku OSP poprzez budowę kanalizacji deszczowej jak również wykonanie nawierzchni bitumicznej. 2) Część II – Przebudowa drogi gminnej Nr 107512R Góra Ropczycka – Gnojnica od km 0+000(LOK) do km 0+375,00 (LOK) w m. Gnojnica. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowej nawierzchni warstwy ścieralnej o grubości 4cm na całej powierzchni drogi jak również zastosowanie warstwy wzmacniająco-wyrównawczej o grubości zmiennej śr. 4-6cm. Na zjazdach za chodnikiem zaprojektowano nawierzchnię bitumiczną do granicy pasa drogowego lub istniejących ogrodzeń. Nawierzchnia chodnika planowana z kostki brukowej betonowej szarej grub. 6cm natomiast na zjazdach z kostki brukowej kolorowej czerwonej grub. 8cm. Dla prawidłowego zebrania i odprowadzenia wód deszczowych z drogi, chodnika i przyległego terenu projektuje się studnie kanalizacyjne oraz wpusty uliczne deszczowe z przykanalikami, a także odtworzenie istniejącego rowu drogowego na odcinkowym fragmencie po prawej stronie krawędzi jezdni. 3) Część III – Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze łączącej ul. Mehoffera z ul. Skorodeckiego w Ropczycach. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej na odcinku drogi łączącej ulicę Mehoffera z ulicą Skorodeckiego o długości 153 mb tj. w-wa wiążąca o grubości 8cm oraz w-wa ścieralna o grubości 4 cm. 2. W kosztach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić: wykonanie i zatwierdzenie projektu oznakowania robót i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zakupem znaków, ustawieniem i utrzymaniem w trakcie realizacji robót, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie powykonawczej dokumentacji odbiorowej (operat kolaudacyjny). Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przygotowania kompletu niezbędnych dokumentów do oddania obiektu do użytkowania. 3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot każdej z części zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 4. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 6. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach