Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w budynkach Zespołu Szkół w Repkach

Gmina Repki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 875 029 , fax. 257 875 066
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
    ul. Parkowa 7
    08-307 Repki, woj. mazowieckie
    tel. 257 875 029, fax. 257 875 066
    REGON: 71158205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w budynkach Zespołu Szkół w Repkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w budynkach Zespołu Szkół w Repkach” Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje: 1 REMONT SALI LEKCYJNEJ 101 (piętro ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Wymiana skrzydła drzwiowego 90/200 cm ; - Montaż listew naściennych ( odbojnic ) z desek z drewna; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; 2 REMONT BIBLIOTEKI (piętro ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Montaż ścianki PCV z drzwiami ( z odzysku ); - Rozbiórka ścianki działowej; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Demontaż zlewu i zlewozmywaka; - Zerwanie wykładziny PCV z posadzek; - Wykonanie wylewki samopoziomującej na posadzce pod nową wykładzinę; - Posadzka z wykładziny PCV z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm; - Zgrzewanie wykładziny podłogowej PCV; .3 REMONT PRACOWNI FIZ. - CHEM. (piętro ) + ZAPLECZE - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Wymiana skrzydła drzwiowego 100/200 cm ; - Montaż listew naściennych ( odbojnic ) z desek z drewna; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Skucie glazury ze ścian; - Uzupełnienie tynków ścian po skutej glazurze; - Zerwanie wykładziny PCV z posadzek - Posadzka z wykładziny PCV z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm; - Zgrzewanie wykładziny podłogowej PCV; - Umocowanie siatki na suficie z zaciągnięciem klejem; - Gładź gipsowa sufitu; - Demontaż umywalki i zlewozmywaka; 4 REMONT SEKRETARIATU (parter ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Obsadzenie drzwi wewnętrznych 90/200 cm; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Montaż ścianki działowej PCV z drzwiami ( z odzysku ); - Domurowanie filarka z gazobetonu do ścianki PCV grub. 24 cm; - Zabudowa nadproża nad ścianką PCV z płyt GK na ruszcie metalowym; - Uzupełnienie tynków ścian na filarze domurowanym; - Wykucie otworu na drzwi z sekretariatu do Gabinetu Dyrektora; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Montaż lamp oświetleniowych; .5 REMONT POKOJU NAUCZYCIELSKIEGO (parter ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Zerwanie wykładziny PCV z posadzek; - Posadzka z wykładziny PCV z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm; - Zgrzewanie wykładziny podłogowej PCV; 6 REMONT KORYTARZY I KLATKI SCHODOWEJ ( parter + piętro ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Demontaż ścianek działowych z PCV; - Wymiana skrzydeł drzwiowych do WC ; - Montaż osłon grzejnikowych; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Skucie glazury ze ścian; - Uzupełnienie tynków ścian po skutej glazurze i zamurowanym otworze ; - Zerwanie wykładziny PCV z posadzek; - Posadzka z terakoty gres z cokolikami; - Demontaż zlewozmywaka; - Umocowanie siatki na suficie z zaciągnięciem klejem; - Gładź gipsowa sufitu; - Malowanie balustrady schodowej farbą olejną; - Zamurowanie otworu drzwiowego do Gabinetu Dyrektora; - Demontaż drzwi do Gabinetu Dyrektora z korytarza; .7 REMONT PRACOWNI KOMPUTEROWEJ - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Wymiana lamp oświetleniowych ; - Rozbiórka boazerii ze ścian; - Rozbiórka ścianki działowej grub. 12 cm; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Usunięcie z budynku gruzu z rozbiórek; - Wywiezienie gruzu na odl. 5 km; 8 REMONT SZATNI I; II; III; (parter ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Wymiana lamp oświetleniowych ; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; 9 REMONT SAL ĆWICZEŃ NR 1 I NR 2 (piętro ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Demontaż luster ze ścian ; - Demontaż drabinek gimnastycznych ze ścian; - Montaż listew naściennych ( odbojnic ) z desek z drewna; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Montaż witryn PCV ze szkłem bezpiecznym na korytarzu od strony sali gimnastycznej; 10 REMONT SIŁOWNI (parter ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Cyklinowanie podłogi z parkietu; - Lakierowanie podłogi z parkietu; - Montaż listew naściennych ( odbojnic ) z desek z drewna; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; .11 Remont instalacji elektrycznej Szczegółowy zakres prac obejmuje Przedmiary robót - Załącznik nr 8a i 8b do SIWZ; opis techniczny - załącznik nr 9 do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 10 do SIWZ W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. UWAGA: Prace będą odbywać się w budynkach oświatowych - szkoła podstawowa, przedszkole. Z uwagi na to prace remontowe powinny być prowadzone w godzinach pracy szkoły tj. od Poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Roboty wyburzeniowe lub inne uciążliwe powinny być uzgodnione przed rozpoczęciem z dyrektorem szkoły. Wykonawca powinien odpowiednio zabezpieczyć teren budowy przed rozpoczęciem prac i przestrzegać porządku i bezpieczeństwa pracy w trakcie realizacji zamówienia. Miejsce realizacji robót a) Repki, gmina Repki – Działka nr 1253/2 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać: - uporządkowanie terenu i pomieszczeń po wykonanych robotach - Roboty budowlane objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, przedmiarem robót, dokumentacja budowlaną, wytycznymi określonymi w SIWZ, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej, przedmiarach opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty związane z wykończeniem wewnątrz budynku ( malowaniem ) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; ( imię i nazwisko nie podlega animizacji) • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej 2 000,00zł. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy c) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy d) potwierdzenie wniesienia wadium e) pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy) UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 5.4 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach