Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby biblioteki multimedialnej - dostawa wyposażenia meblowego

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Boh. Getta 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7752557 , fax. 0-75 7713315
  • Data zamieszczenia: 2016-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Boh. Getta 1 1
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7752557, fax. 0-75 7713315
    REGON: 23092559900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka-zgorzelec.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowe Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby biblioteki multimedialnej - dostawa wyposażenia meblowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i montażem nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli i wyposażenia lokalu znajdującego się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A, przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu. 2. Szczegółowy zakres dostawy, opis techniczny mebli i wyposażenia oraz szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia dodatkowego oraz wymagania Zamawiającego w zakresie dokumentów, potwierdzających spełnienie przez materiały użyte na meble oraz wyposażenie wymagań określonych przez Zamawiającego zawiera SIWZ do postępowania. 3. Opis przedmiotu zamówienia jest komplementarny w stosunku do projektu aranżacji wnętrz uwzględniając lokalizację elementów umeblowania i wyposażenia dodatkowego, stanowiących przedmiot dostawy do lokalu znajdującego się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu. Przy przygotowaniu oferty oraz wykonywaniu elementów wyposażenia trzeba uwzględnić rysunki techniczne wraz z zawartymi w nich wskazówkami materiałowymi (Szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia dodatkowego stanowią załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wszystkie wymiary mebli należy zweryfikować podczas wizji lokalnej obiektu przed rozpoczęciem wykonywania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego. Wizja lokalna będzie możliwa po zakończeniu robót budowlanych, które to zakończenie robót Zamawiający określa na 01.07.2016 r. Możliwe różnice w wymiarach mebli w stosunku do wymiarów mebli określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia), Zamawiający określa jako +/- 3%. Zamawiający nie przewiduje w związku z tym podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy ponad kwotę określoną przez Wykonawcę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Szczegółowe dyspozycje co do typu i kolorystyki wykorzystanych materiałów należy ustalić z Zamawiającym (i Projektantem) na etapie wykonawstwa. Zamawiający zastrzega sobie wybór oferowanej kolorystyki meblowej z pośród minimum 3 kolorów - w cenie oferty bez dodatkowych dopłat. Wzornik kolorystyki należy dostarczyć przed realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno płyt meblowych jak i tkanin mebli tapicerowanych. 6. Do wyceny oferty należy przyjąć meble o wymiarach zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia dodatkowego). 7. Blaty robocze mebli muszą być wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej wg PN-EN 14322, o grubości 28mm / 18mm, obustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3, klasa higieniczności E1. 8. Korpusy szaf muszą być wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej o gr. 18 mm, wg PN-EN 14322, dwustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1. 9. Wieńce górne i dolne muszą być wykonane z trzywarstwowej płyty, o gr. 18mm, dwustronnie laminowanej wg PN-EN 14322. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Krawędzie boczne wykończone obrzeżem PCV, w kolorze płyty. Klasa higieniczności E1. 10. Plecy mają być wykonane z trzywarstwowej płyty o gr. 8mm / 18mm, wg PN-EN 14322, wpuszczane w boki i wieńce, dwustronnie laminowanej, z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem PCV o gr. 2 mm w kolorze płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1. 11. Półki w szafach z mają być wykonane z płyty o grubości min. 18 mm. trzywarstwowej, wg PN-EN 14322, dwustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1. 12. Rozstaw między półkami powinien mieć możliwość regulacji. Mocowanie zapadkowe uniemożliwiające przypadkowe wysunięcie półki. 13. Meble mają być montowane na mimośrody (trzpienie metalowe z gwintem połączone z mimośrodem obrotowym, zaślepki PCV). 14. Nie dopuszcza się łączenia płyt za pomocą konfirmatorów oraz narożników PCV. 15. Nogi regałów, szaf, biurek wyposażone muszą być w w stopki umożliwiające poziomowanie. 16. Po zmontowaniu i ustawieniu mebli mebli Zamawiający wskaże miejsca wykonania otworów przelotowych w blatach stanowisk komputerowych i innych elementach wyposażenia wnętrza. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wyboru i akceptacji minimum 3 wzorów uchwytów do elementów meblowych wyposażenia. 18. Wszystkie szafy meblowe mają być zamykane na klucz. 19. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z wyżej wymienioną ustawą, ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (tj. z 2013 r. Dz. U. poz. 1232 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.) 22. Wymagany okres gwarancji: Na dostarczone w ramach tego zamówienia meble i wyposażenie okres rękojmi wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dostawy bez uwag . Okres gwarancji Wykonawca określi w ofercie, przy czym nie może być on krótszy niż 24 miesiące. 23. Zadanie dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391550003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 4300,- zł przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 07.04.2016 r. godz. 12:30 2. W zależności od decyzji Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b do e oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 41 1160 2202 0000 0002 2366 9941 z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr MBP.271.01.2016 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b do e z treści dokumentu dot. Wadium musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7 11. Wadium do postępowania wniesione tylko przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. VIII SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biblioteka-zgorzelec.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach