Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DAWNEJ PRACOWNI RTG NA CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA ZKM Nr sprawy: ZP-05.2010

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Browarna 90
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 230-79-00 , fax. (055) 234-79-01
  • Data zamieszczenia: 2010-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o.
    ul. Browarna 90 90
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 230-79-00, fax. (055) 234-79-01
    REGON: 17037206600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DAWNEJ PRACOWNI RTG NA CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA ZKM Nr sprawy: ZP-05.2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja pomieszczeń dawnej pracowni RTG na Centrum Obsługi Klienta ZKM Spółka z o.o. Pomieszczenia zlokalizowane są na parterze budynku w Elblągu przy ul. Czerwonego Krzyża 2. (Działka nr 366, obręb 15) Budynek figuruje w rejestrze zabytków i podlega całkowitej ochronie konserwatorskiej (Decyzja Inspektora Ochrony Zabytków Nr 513/96). Wykonywanie robót będzie nadzorowane przez Miejskiego Konserwatora Zabytków. Zamawiający posiada decyzję o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę dla inwestycji: Przebudowa i Adaptacja Pomieszczeń Dawnej Pracowni RTG na Centrum Obsługi Klienta ZKM w Elblągu przy ul. Czerwonego Krzyża 2. 2.Zakres zamówienia: a) roboty wewnętrzne obejmują remont, przebudowę i modernizację pomieszczeń 1.01, 1.02, 1.03, 1.04 i 1.05 na parterze budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, b) roboty zewnętrzne obejmują roboty ziemne z fragmentem muru oporowego, budowę schodów zewnętrznych z przebudową instalacji deszczowej w niezbędnym zakresie, pylon informacyjny z fragmentem chodnika na dojściu do budynku. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót. 3.Przedmiot zamówienia opisuje szczegółowo niżej wymieniona dokumentacja projektowa składająca się z : 1) Projektu Budowlano-Wykonawczego pn. Przebudowa i Adaptacja Pomieszczeń Dawnej Pracowni RTG na Centrum Obsługi Klienta ZKM. 2) Projektu instalacji niskoprądowych pn. Przebudowa i Adaptacja Pomieszczeń Dawnej Pracowni RTG na Centrum Obsługi Klienta ZKM. 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania Odbioru Robót Budowlanych pn. Przebudowa i Adaptacja Pomieszczeń Dawnej Pracowni RTG na Centrum Obsługi Klienta ZKM. 4) Przedmiary Robót: Centrum Obsługi Klienta ZKM. a) Roboty budowlane. b) Roboty elektryczne. c) Roboty niskoprądowe. d) Roboty sanitarne, wod-kan, c.o., wentylacja i klimatyzacja . 4. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. Fakt dokonania oględzin będzie udokumentowany oświadczeniem, którego wzór zamawiający przekazuje w załączniku do SIWZ. 5.Materiały, urządzenia niezbędne do realizacji robót przewidziane w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót zapewnia Wykonawca. 6.W przypadku, gdy w specyfikacji technicznej, przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów równoważnych wymaga uzyskania akceptacji inspektora nadzoru. 7. Materiały, o których mowa w pkt 5 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej i projekcie budowlano wykonawczym. 8. Materiały z rozbiórki Wykonawca wywiezie poza teren budowy i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm). 9. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. 10.Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego przypadającego za realizowany etap robót. 11.Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art.6471 Kodeksu Cywilnego. 13.W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 14.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 15.Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy: 1) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: a) działania siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności. Nie uważa się za wyjątkowe zdarzenie lub okoliczność wpływ czynników atmosferycznych na przebieg realizacji robót. Wpływ ten musi być wzięty pod uwagę przez Wykonawcę przy składaniu oferty. Wyjątek stanowią czynniki atmosferyczne powodujące katastrofy czy klęski żywiołowe. b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego 2) zmiana inspektora nadzoru lub kierownika budowy, 3) urzędowa zmiana stawek podatku VAT, 4) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626907
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkm.elblag.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną