Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń budynku przychodni NZOZ "Legionowo" z rozbudową o nową klatkę schodową oraz projektem zagospodarowania terenu na ul. Sowińskiego 4 w Legionowie - podniesienie standardów i jakości usług medycznych

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja pomieszczeń budynku przychodni NZOZ "Legionowo" z rozbudową o nową klatkę schodową oraz projektem zagospodarowania terenu na ul. Sowińskiego 4 w Legionowie - podniesienie standardów i jakości usług medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na „Przebudowie i adaptacji pomieszczeń budynku NZOZ” w zakresie robót budowlanych oraz wszystkich instalacji wewnętrznych i uzyskanie pełnej dostępności budynku dla osób niepełnosprawnych spełnienia przepisów ochrony pożarowej oraz wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu prowadzącego działalność leczniczą (Dz.U. 2012 poz. 739). Obiekt zlokalizowany jest na: działce nr 23/1 obręb 39, którego właścicielem jest Powiat Legionowski, wynajmowany przez Zespół Opieki Zdrowotnej „Legionowo” Sp. z o.o.2.Zakres zamówienia obejmuje:1)rozbiórkę schodów wewnętrznych i rozbudowę budynku przychodni od strony wschodniej o nową klatkę schodową z przebudową powierzchni budynku uzyskanej po wyburzeniu schodów;2)przebudowę pomieszczeń istniejącego budynku dwukondygnacyjnego przychodni w zakresie skrzydła na parterze po prawej stronie rejestracji pacjentów obejmującą piwnice, parter oraz 1 piętro wraz instalacjami wewnętrznymi;3)przebudowę istniejącej instalacji wentylacji w pomieszczeniu rehabilitacji i projektowane żaluzje wewnętrzne na istniejącym świetliku obsługiwane manualnie;4)wykonanie wyłącznika pożarowego instalacji elektrycznej dla całego budynku;5)remont masztu stalowego na dachu budynku;6)remont garaży z dostosowaniem wjazdów do wymiarów pojazdów ratownictwa medycznego;7)remont posadzek podcieni i wejścia od strony ulicy Słowackiego;8)wykonanie renowacji dachu poprzez pokrycie membraną PVC;9)wykonanie śluzy przedsionka wejścia głównego wraz ze schodami wejściowymi i pochylnią NPS;10)w zakresie zagospodarowania terenu:a)nowy układ miejsc postojowych;b)nowy układ komunikacji pieszej w obrębie nowoprojektowanej klatki schodowej;c)nowe lokalizacje miejsc gromadzenia odpadów;d)nowe nawierzchnie projektowane chodników i jezdni;e)nowoprojektowana mała architektura: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery; f)wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku i terenu;Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie Przychodni Specjalistycznej i nie mogą zakłócić ciągłości działania przychodni w zakresie funkcji zlokalizowanych w budynku, a w związku z tym koniecznym jest opracowanie przed rozpoczęciem prac i uzgodnienie szczegółowego harmonogramu realizacji zadania zarówno z Zamawiającym jak i Użytkownikiem.Przebudowany obiekt nie będzie posiadać barier architektonicznych, zostanie zintegrowany i połączony funkcjonalnie oraz komunikacyjnie z przebudowaną wcześniej częścią budynku przychodni.3. Powyższe roboty objęte są dokumentacją projektową wg zestawienia poniżej:1)projekt budowlany pt. "Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Lecznictwa Otwartego"– zatwierdzony decyzją ostateczną nr 1517/10 Starosty Legionowskiego z dnia 29.10.2010 r. i decyzją z dnia 22 lutego 2012 r., wydanymi przez Starostę Legionowskiego składa się z następujących opracowań stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ:a)Tom I – Projekt zagospodarowania terenu z załącznikami;b)Tom II – Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt konstrukcji;c)Tom III a – Projekt elektryczny;d)Tom IV a – Wewnętrzna instalacja wod-kan;e)Tom IV b – Wewnętrzna instalacja c.o.;f)Tom IV c – Wentylacja mechaniczna;2) projekt budowlany zamienny przebudowy budynku został wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, i składa się: z projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego zawierającego zasadnicze elementy wyposażenia technicznego ogólnobudowlanego, w jednym tomie:a)branża budowlana – projekt zagospodarowania terenu, architektura; b)konstrukcja i technologia;c)instalacje sanitarne;d)instalacje elektroenergetyczne i niskoprądowe;e)branża drogowa;W/w Projekt budowlany zamienny stanowi załącznik do ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1052/17 z dnia 11 sierpnia 2017 r. wydanej przez Starostę Legionowskiego.3) dokumentacja projektowa wykonawcza składa się z następujących opracowań stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ:a)projekt wykonawczy – konstrukcja;b)projekt wykonawczy – architektura;c)projekt technologii medycznej;d)projekt zieleni;e)projekt aranżacji wnętrz; f)projekt wykonawczy instalacji sanitarnych: remontu przyłączy kanalizacyjnych, instalacji sanitarnych zewnętrznych, instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji ogrzewczych: centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, instalacje wentylacyjno-klimatyzacyjne;g)projekt wykonawczy instalacji elektrycznych;h)projekt wykonawczy instalacji teletechnicznych;4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ:a)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża budowlana (architektura i konstrukcja);b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża sanitarna (instalacje wewnętrzne wod-kan.); c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża sanitarna (instalacje wewnętrzne c.o. i c.t.);d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża sanitarna (instalacje wewnętrzne wentylacja i klimatyzacja);e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża sanitarna (instalacje zewnętrzne);f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża sanitarna (remont przyłączy kanalizacyjnych);g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża elektryczna;h) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża teletechniczna;i) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża drogowa;5) Przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy (załącznik nr 4 do SIWZ):a)przedmiar robót - branża budowlana (architektura i konstrukcja),b)przedmiar robót - branża sanitarna (instalacje wewnętrzne wod-kan.),c)przedmiar robót - branża sanitarna (instalacje wewnętrzne c.o. i c.t.),d)przedmiar robót - branża sanitarna (instalacje wewnętrzne wentylacja i klimatyzacja),e)przedmiar robót- branża sanitarna (instalacje zewnętrzne),f)przedmiar robót - branża sanitarna (remont przyłączy kanalizacyjnych),g)przedmiar robót - branża elektryczna,h)przedmiar robót -branża teletechniczna,i)przedmiar robót- branża drogowa,4. Zamawiający na przebudowę budynku posiada ostateczną decyzję nr 1517/10 Starosty Legionowskiego z dnia 29 października 2010 r., zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na przebudowę budynku SPZLO wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi związanymi z tym obiektem oraz dobudowę windy osobowej, wg projektu indywidualnego na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 23/1, obręb nr 39 w Legionowie;- zmieniona ostateczną decyzją Starosty Legionowskiego z dnia 22 lutego 2012 r., - przeniesiona ostateczną decyzją Starosty Legionowskiego z dnia 27 czerwca 2013 r. na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej „LEGIONOWO” Sp. z o.o. z siedziba w Legionowie, przy ulicy Sowińskiego 4;- przeniesiona ostateczną decyzją Starosty Legionowskiego z dnia 4 listopada 2015 r. na rzecz Zarządu Powiatu w Legionowie z siedziba w Legionowie, przy ulicy gen. Władysława Sikorskiego 11- zmieniona ostateczną decyzją nr 1051/17 Starosty Legionowskiego z dnia 11 sierpnia 2017 r., w zakresie wynikającym z przebudowy pomieszczeń istniejącego budynku przychodni, remontu i rozbiórek istniejących obiektów budowlanych oraz zmiany projektu zagospodarowania terenu, na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 23/1, obręb nr 39 w Legionowie, gmina Legionowo oraz udzielającą pozwolenia na budowę w zakresie wprowadzonych zmian, z zachowaniem pozostałych warunków decyzji nr 1517/10 z dnia 29 października 2010 r. i decyzji Starosty Legionowskiego z dnia 22 lutego 2012 r.Wymienione pkt 4 decyzje stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.Wyłonionemu Wykonawcy zostanie udostępniona dokumentacja powykonawcza etapu przebudowy zrealizowanego w 2016 r.5. Jeżeli w SIWZ, załącznikach i ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonych materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.6. Zamawiający działając na podstawie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.).Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).Wymagania dotyczące:- sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób,- uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.7. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót.8. Minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat (60 miesięcy) od daty dokonania odbioru końcowego bezusterkowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 5 lat (60 miesięcy) będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 85 270,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydział Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), b) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach