Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Patentowego RP w Warszawie

Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Al. Niepodległości 188/192
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 579-03-66, 579-02-74 , fax. (022) 579-03-74
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
    Al. Niepodległości 188/192
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 579-03-66, 579-02-74, fax. (022) 579-03-74
    REGON: 00033225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Patentowego RP w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i adaptacji pomieszczeń biurowych wraz z realizacją projektu aranżacji wnętrz z przeznaczeniem na pomieszczenie Info-Center oraz Call-Center w budynku Zamawiającego usytuowanym przy al. Niepodległości 188/192, w Warszawie w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi klientów, w tym MSP. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zadania 16 projektu systemowego Wsparcie efektywnego wykorzystania własności przemysłowej w innowacyjnej gospodarce, nr POIG 05.02.00-00-004/10, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 5.2, w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wskaźniki wielkościowe części podlegającej przebudowie: Powierzchnia całkowita (stan istniejący = stan po przebudowie tj. 58,39 m?) Biuro z aneksem kuchennym: 29,07 m? Biuro: 20,08 m? Pokój rozmów: 9,24 m? Kubatura wewnętrzna: 156,33 m? Przebudowa, adaptacja oraz realizacja projektu aranżacji wnętrz będzie obejmowała m.in.: Roboty rozbiórkowe - branża konstrukcyjna: uprzątnięcie pomieszczeń z urządzeń biurowych, demontaż drzwi wraz z futrynami, demontaż parapetów okiennych, demontaż wykładziny, listew podłogowych oraz frezowanie istniejącej posadzki betonowej, rozbiórka wyznaczonych części ścian działowych, zbicie tynków ze ścian i sufitów w pomieszczeniach podlegających robotom, Roboty rozbiórkowe - branża elektryczna: demontaż instalacji oświetleniowych sufitowych, demontaż czujników dymu wraz z instalacją, demontaż instalacji elektrycznej oraz telekomunikacyjnej, Roboty budowlane - branża konstrukcyjna wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń biurowych z wyprowadzeniem powietrza na dach budynku, wykonanie obudowy z płyt gipsowo-włóknowych ścian korytarzy wraz z malowaniem farbą silikonową, wykonanie tynków gipsowych klasy 3 na ścianach oraz sufitach pomieszczeń przebudowywanych , wykonanie posadzki samopoziomującej grubości do 1 cm, montaż ścian warstwowych z płyt gipsowo-włóknowych, wykonanie zabudowy instalacji wod.-kan., wykonanie sufitów podwieszonych - kasetonowych z płyt akustycznych, uzupełnienie płytek ceramicznych w części korytarza, dotyczących przebudowywanych pomieszczeń, montaż ścianki o konstrukcji szklano-aluminiowej w klasie EI-60, ślusarki drzwiowej w przebudowywanych pomieszczeniach, montaż wykładziny dywanowej w płytkach, montaż marmurowych parapetów okiennych i wertikali, Roboty budowlane - branża sanitarna wykonanie podłączenia instalacji wod.-kan. w aneksie kuchennym, wykonanie wymiany instalacji klimatyzacji z podłączeniem i regulacją w przebudowywanych pomieszczeniach, Roboty budowlane - branża elektryczna wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, wykonanie instalacji sieci wydzielonego zasilania (awaryjnego), wykonanie instalacji sieci zasilania administracyjnego, wykonanie instalacji zasilania oświetlenia, Umeblowanie pomieszczeń według projektu aranżacji wnętrz: wyposażenie meblowe biura (Call Center) z aneksem kuchennym wyposażenie meblowe biura (Info Center) wyposażenie meblowe pokoju rozmów (do kontaktów z interesentami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo-wykonawczej, na którą składają się załączniki nr 1a-d do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w kwocie 10 000,00zł (dziesięć tysięcy) przez cały okres związania ofertą. Kopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 2. Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Wykonawca wpłaca przelewem na konto Urzędu Patentowego RP w Banku Gospodarstwa Krajowego BP I o/W-wa; nr konta 14 1130 1017 0200 0000 0013 7216. Wadium powinno się znaleźć na koncie Zamawiającego najpóźniej w ostatnim dniu składania ofert do godz. 10:00. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, albo w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy, należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu najpóźniej w ostatnim dniu składania ofert do godz. 10:00. Do oferty powinna być dołączona kopia gwarancji bankowej ubezpieczeniowej lub poręczenia. 7. Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uprp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach