Miasto Kalisz ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
Główny Rynek 20
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 48 627 654 300
REGON: 250855877 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Przebudowa i adaptacja lokali przy ul. Podgórze 2 - 4 na Dom Sąsiedzki w ramach zadania pn. Centrum Aktywności Mieszkańców”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i adaptacji lokali przy ul. Podgórze 2 - 4 na Dom Sąsiedzki w ramach zadania pn. Centrum Aktywności Mieszkańców w ramach Projektu pn. ,,Kalisz – kurs na rewitalizację” nr RPWP.09.02.02-30-0016/17, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.5. SIWZ. 2.Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m. in.: 1) roboty rozbiórkowe; 2) malowanie pomieszczeń; 3) ułożenie płytek z kamieni na posadzce oraz paneli podłogowych; 4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 5) demontaż istniejącej armatury i instalacji sanitarnych; 6) montaż nowej instalacji sanitarnej i armatury; 7) wykonanie instalacji c.o. wraz z grzejnikami; 8) wykonanie instalacji klimatyzacji; 9) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego, uziemiającego, LAN, domofonowego oraz instalacji gniazdowej. UWAGA W zakres zamówienia nie wchodzi niżej wymienione wyposażenie ujęte na rys. A-07 : regały zamykane, regały otwierane, stoły składane warsztatowe, krzesła składane, szafa na ubrania wierzchnie, ekrany + projektory, suszarki do rąk, lustra wklejane, dozowniki do mydła, szczotki do WC, dozowniki na papier toaletowy, kosze na śmieci, sofy tapicerowane, stoliki kawowe, odbiornik TV, szafki kuchenne górne i dolne, płyta grzewcza, piekarnik, zlewozmywak, lodówka, zmywarka stół, krzesła, wieszaki na ubrania, biurko, fotele biurowe, krzesła biurowe, zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne, szafy aktowe, szafy ubraniowe, szafki gospodarcze. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Kalisz - kurs na rewitalizację” nr projektu RPWP.09.02.02-30-0016/17. 3.Szczegółowy zakres rzeczowy, zakres prac i sposób ich realizacji określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; C) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); D) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); E) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego – instalacja hydrantowa
Dodano: 2024-05-20 - Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
Dodano: 2024-05-20 - Budowa hali sportowej z częścią socjalno-bytową i infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa ulicy Kwiatowej w Niepruszewie wraz z budową parkingu i drogi wewnętrznej.
Dodano: 2024-05-19 - Modernizacja istniejących pomieszczeń zaplecza boisk sportowych w Niepruszewie
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa części budynku Przedszkola Gminnego w Orchowie na potrzeby Klubu Maluszka w Orchowie
Dodano: 2024-05-17 - Budowa rurociągu wody surowej S1 od ujęcia wody do SUW w Piotrowie.
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-05-15 - ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień- etap II.
Dodano: 2024-05-13