Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja budynku z przeznaczeniem na siedzibę MOPS

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja budynku z przeznaczeniem na siedzibę MOPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania Przebudowa i adaptacja budynku z przeznaczeniem na siedzibę MOPS. Zamówienie obejmuje rozbudowę budynku szkoły o klatkę schodowa z windą przystosowaną dla osób niepełnosprawnych oraz zmiana części pomieszczeń szkoły na ośrodek pomocy społecznej oraz komendę policji, która powstanie na pierwszym piętrze oraz gabinety lekarskie wraz pomieszczeniami pielęgniarek środowiskowych. Dodatkowo w piwnicy przewidziano garaż dla samochodu policji oraz archiwum OPS. Zaprojektowano rozbudowę o klatkę schodową o wymiarach 5,59 m szerokości oraz długości 8,30 m. Wysokość w kalenicy projektowanego budynku 9,11 m, konstrukcja obiektu murowana ze stropami wykonanymi z płyt Smart. Dach jednospadowy o spadku 3° kryty papą termozgrzewalną. Powierzchnia zabudowy: 1) projektowanej - 46,39 m2 2) istniejącej szkoły - 821,57 m2 Powierzchnia użytkowa zmiany sposobu użytkowania: 1) piwnica - 87,99 m2 2) parter - 214,24 m2 3) piętro 1 - 432,44 m2 razem 734,44 m2 Kubatura - 6970,00 m3 Powierzchnia całkowita - 2463,00 m2. PRACE DO WYKONANIA: Ławy i stopy fundamentowe, Ściany zewnętrzne, Ściany wewnętrzne nośne, Słupy żelbetowe, Ścianki działowe systemowe, Strop nad klatką schodową, Nadproża drzwiowe i okienne oraz podciągi, Schody wewnętrzne, Konstrukcja dachu wykonana jako stropodach z płyt panelowych, Pokrycie dachu papą termozgrzewalną, Rynny i rury spustowe i obróbki blacharskie, Posadzki, Izolacje przeciwwilgociowe, Stolarka okienna i drzwiowa, Wykończenia: ścian wewnętrznych i podłóg, W budynku zaprojektowano dźwig dla osób niepełnosprawnych, Wyposażenie budowlano – instalacyjne: Tablica elektryczna, Instalacja odgromowa, Instalacja wodna, Instalacja centralnego ogrzewania, Instalacja wentylacyjna, w projektowanej klatce schodowej kurtyna powietrzna z możliwością ogrzewania pomieszczenia, Instalacja kanalizacji sanitarnej, Instalacja kanalizacji deszczowej- przebudowa, Instalacja teletechniczna - telefoniczna i internetowa. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i STWiOR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, - dokumentacje projektowe – stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, - kosztorysy ofertowe „ślepe” – stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie z przebudową budynku szkoły wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania na ośrodek pomocy społecznej, posterunek policji i gabinety lekarskie - w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. UWAGA: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza 2) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. UWAGA! Z uwagi na to, iż prace budowlane wykonywane będą również podczas roku szkolnego należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa uczniów i personelu szkoły. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach