Gmina Dzwola ogłasza przetarg
- Adres: 23-304 Dzwola, 168
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 15 8752215
- Data zamieszczenia: 2023-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzwola
168
23-304 Dzwola, woj. lubelskie
tel. 15 8752215
REGON: 830409577 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzwola.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i adaptacja budynku z przeznaczeniem na „Centrum usług administracyjno-kulturalno-społecznych w gminie Dzwola” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Zakresem opracowania jest projekt przebudowy budynku administracyjnego urzędu gminy w Dzwoli z zagospodarowaniem terenu (parking, utwardzenie terenu). Kształt, bryła budynku, nachylenie dachu i wykończenie zewnętrzne zgodne z decyzją pozwolenia na budowę; BOŚ.II.6740240.2013 AG z dnia 12.11.2013r. Zmianie podlega:a) aranżacja wnętrza budynku polegająca na:-przebudowa wewnętrznej klatki schodowej-wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych- wykonanie drugiej klatki schodowej prowadzącej z parteru na poddasze-aranżacja wnętrza parteru (przebudowa niektórych ścianek działowych i przesuniecie otworów drzwiowych)-aranżacja wnętrza pietra (przebudowa niektórych ścianek działowych i przesuniecie otworów drzwiowych)b) zagospodarowanie terenu polegające na:- podniesienie terenu przed budynkiem w celu likwidacji schodów zewnętrznych-wykonanie nawierzchni utwardzonej pod drogę, zjazdy i parkingi- wykonanie terenów zielonych z nasadzeniami drzew- wykonanie śmietnika systemowego w południowej części działki- wykonanie wiaty pod fotowoltaikę nad miejscami parkingowymi w południowej części działki2) Parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy – 1 045,70 m2; - powierzchnia użytkowa – 1 601,70 m2; - liczba kondygnacji – 2 ; - kubatura – 7 965,00 m3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN(słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł i 00/100),12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący ra-chunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim /Oddział w DzwoliNr rachunku: 10 9410 1036 2003 3000 0185 0015z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.4.2023.”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elek-tronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpiecze-niowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwa-runkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwa-rancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzy-mania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprze-rwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda:polegała na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 4 000,00 m3miała wartość minimum 4 000 000,00 zł brutto2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,b) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,c) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres oraz wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.3) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1) SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych robót tj. wykonania minimum 2 robót przez jeden podmiot.4) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.5) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego
Dodano: 2023-11-29 - Remont, docieplenie stropodachu z wymianą pokrycia wraz z zabezpieczeniami przeciwwodnymi ścian fundamentowych budynku Archiwum - realizacja zadania : „Modernizacja budynku Archiwum Szpitalnego”
Dodano: 2023-11-15 - Przebudowa i remont budynku internatu segment A część II przy ZSCKR w Różańcu
Dodano: 2023-10-10 - Prace konserwatorskie i remontowe magazynu zbiorów etnograficznych (pom. 210-218 Zamek Lubelski)
Dodano: 2023-09-21 - Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Rozłopach
Dodano: 2023-09-06 - Wykonanie prac remontowych w Domach Studenckich Cebion i Dodek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza 6 i 8.
Dodano: 2023-08-14 - Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska
Dodano: 2023-07-24 - WYKONANIE POSADZEK NA BLOKU OPERACYJNYM NEUROCHIRURGII NA I PIĘTRZE BUDYNKU A W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM SZPITALU KLINICZNYM NR 4 W LUBLINIE
Dodano: 2023-07-20 - Roboty budowlane związane z wykonaniem klap przeciwpożarowych w istniejącej wentylacji mechanicznej w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej KUL przy ul. Chopina 27 w Lublinie.
Dodano: 2023-06-30 - „Przebudowa schodów, tarasu i opaski przy budynku Urzędu Miasta w Józefowie nad Wisłą”
Dodano: 2023-06-30