Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja budynku usługowego na świetlicę środowiskową w Jarnatowie

Gmina Lubniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 755 70 52 , fax. 095 755 75 99
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubniewice
    ul. Jana Pawła II 51 51
    69-210 Lubniewice, woj. lubuskie
    tel. 095 755 70 52, fax. 095 755 75 99
    REGON: 21096670500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja budynku usługowego na świetlicę środowiskową w Jarnatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac będzie obejmował: wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych oraz robót zewnętrznych polegających na wykonaniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych z poziomu gruntu na poziom parteru i z poziomu gruntu do poziomu piwnicy. W ramach robót budowlanych zostanie wykonane: - przebudowa wewnętrznych ścian działowych oraz wewnętrznych ścian nośnych poprzez wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz osadzeniem nadproży stalowych wykonach z dwuteownika stalowego o wysokości 180 mm, - wymiana istniejącej stolarki okiennej na okna PCV z szybami ciepłymi, - wykonanie posadzek cementowych gr. 4 cm wraz z izolacja przeciwwilgociowa z folii PCV gr. 0,3 mm i izolacja termiczna z płyt styropianowych gr. 5 cm, - wykonanie obudowy dachu w pomieszczeniach przyległych do połaci dachowej płytami gipsowo- kartonowymi gr. 12,5 mm, - wykonanie okablowania instalacji elektrycznej, - wykonanie rurarzu dla instalacji wodociągowej, centralnego ogrzewania i kanalizacyjnej bez montażu urządzeń, - wykonanie podjazdu żelbetowego dla osób poruszających się na wózkach, prowadzącego z poziomu gruntu do poziomu parteru wraz z wykonaniem podestu wejściowego. Podjazd i płytę wykonać jako żelbetową płytę monolityczna gr. 15 cm zbrojona stalą 34G2 w ilości fi12 co 12 cm ( zbrojenie podłużne ) z prętami rozdzielczymi fi12 co 30 cm. Płyta podjazdu bedzi wsparta na belkach żelbetowych o przekroju 20 x 20 cm wykonanych z betonu B 20 wspartych na słupach żelbetowych. Belki żelbetowe zostaną wpuszczone w ściany, - wykonanie słupków żelbetowych okrągłych o średnicy 20 cm wraz z wykonaniem stóp fundamentowych żelbetowych pod słupami. Wymiary stóp 50x50 x 50 cm, - montaż drzwi wejściowych PCV, - wykonanie tynków wewnętrznych wapienno-cementowych na ścianach i sufitach, - wykonanie schodów zewnętrznych żelbetowych płytowych gr. 12 cm z betonu B 20 zbrojonego stalą 34GS fi 12 co 12 cm. - wykonanie ław fundamentowych pod murek ozdobny z cegły klinkierowej gr. 25 cm, - wykonanie płyty podjazdowej z betonu B 20 ułożonego na gruncie. - rozbiórka wewnętrznych schodów żelbetowych z poziomu parteru do piwnicy, - zabetonowanie stropu w miejscu rozebranych schodów żelbetowych wewnętrznych poprzez wykonanie płyty żelbetowej gr. 15 cm z betonu B 20 zbrojonego stalą 34Gs , siatka prętów o średnicy 12 mm i rozstawie co 12 cm, - rozbiórka stropu żelbetowego w miejscu projektowanych schodów 4,2 m x 2,7 m - wykonanie schodów wewnętrznych z poziomu parteru do piwnicy z betonu B 20 zbrojonego stalą 34Gs fi 12 co 8 cm wraz z wykonaniem belek podporowych osadzonych w istniejących ścianach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości na całość zadania: 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach