Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU SZKOLNEGO PO I LO W ŁUKOWIE NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ŁUKOWSKIEGO

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982203 , fax. 025 7987491
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982203, fax. 025 7987491
    REGON: 71158656700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU SZKOLNEGO PO I LO W ŁUKOWIE NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ŁUKOWSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i adaptacją budynku szkolnego po I Liceum Ogólnokształcącego w Łukowie przeznaczonego na potrzeby jednostek administracyjnych Powiatu Łukowskiego, usytuowanego na działkach o numerze ewidencyjnym 8134, 8139/2, w Łukowie przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego. Były budynek dydaktyczny LO wybudowany został w latach 1984-1990. Jest to obiekt czterokondygnacyjny składający się z piwnic oraz 3 kondygnacji nadziemnych. Budynek przeznaczony do adaptacji wraz z łącznikami położony jest na terenie nieruchomości zabudowanej, składającej się z większego kompleksu budynków zarządzanego przez I LO im. T. Kościuszki w Łukowie. Obiekty te położone są w południowo - wschodniej części miasta, na terenie pomiędzy ul. Wyszyńskiego, Cieszkowizna i Zabrowarna, od południa ograniczonym zabudowaniami parafii pod wezwaniem Podwyższenia Świętego Krzyża. W kierunku starego budynku pobernardyńskiego prowadzi parterowy łącznik wybudowany wraz z budynkiem dydaktycznym. Aktualnie obiekty te nie są użytkowane. Drugi z łączników usytuowany jest pomiędzy szkolnym internatem a gmachem pobernardyńskim. Został on wybudowany w latach 1962-1964 wraz z budynkiem internatu. W ramach zadania powyższe łączniki przeznaczone są do rozbiórki. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe łącznika A i łącznika B: demontaż pokrycia dachowego z systemem odwodnienia dachu, obróbek blacharskich, demontaż okien i drzwi, rozebranie murów i podłoża; - demontaż ścianek działowych i posadzek; - korekta układu funkcjonalnego pomieszczeń: wykucie ościeżnic, otworów, wykonanie nowych ścian działowych, posadzek; - montaż okien, drzwi; - instalacja wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sanitarnych; - remont instalacji elektrycznych, sanitarnych, komputerowych i telefonicznych; - naprawa tynków oraz malowanie pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 14 1500 2208 1222 0000 2081 0000. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach