Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W POLANOWIE CZĘŚCIOWO REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

Powiat Koszaliński ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428489 , fax. 094 3462261
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koszaliński
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428489, fax. 094 3462261
    REGON: 33092085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W POLANOWIE CZĘŚCIOWO REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w adaptowanym budynku należącym do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Polanowie. Zakres robót obejmuje wykonanie wymienionych niżej robót budowlanych, instalacyjno-sanitarnych oraz wykonanie instalacji elektrycznych i telefonicznych. Roboty budowlane a) Roboty rozbiórkowe: dachu o konstrukcji drewnianej, pokrycia z papy, obróbek blacharskich, schodów drewnianych, obicia ścian, elementów stropów drewnianych, stropów Kleina, posadzek ceramicznych i z tworzyw sztucznych, wykucie otworów drzwiowych i okiennych, podsypek z tłucznia, ścian i filarów z cegieł, elementów konstrukcji betonowych. b) Wykonanie nowej konstrukcji dachowej ( kratownice stalowe) wraz z deskowaniem połaci dachu płytami OSB, izolacjami, osadzeniem okien połaciowych, obróbkami blacharskimi i pokryciem papą termozgrzewalną. c) Wykonanie robót tynkarsko- murarskich. d) Tynki i gładzie z gipsu szpachlowego. e) Schody wewnętrzne konstrukcji żelbetowej z balustradą. f) Okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi na ruszcie metalowy. g) Wykonanie posadzek wraz z warstwami: izolacyjnymi, wzmacniającymi, wyrównawczymi z wykładzin zgrzewanych , płytek kamionkowych Gress, terakoty. h) Izolacja cieplna stropodachu z wełny mineralnej. i) Stolarka okienna z kształtowników wysokoudarowego PCV, ( min. pięciokomorowa w kolorze białym). j) Stolarka drzwiowa: wewnętrzna drewniana, zewnętrzna PCV. k) W pomieszczeniach sanitarnych licowanie ścian płytkami glazurowanymi. l) Wykonanie i montaż schodów zewnętrznych stalowych. ł) Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej. m) Malowanie farbami emulsyjnymi. Roboty instalacyjno sanitarne a) Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji. b) Montaż: ustępów typu kompakt, brodzików natryskowych, umywalek porcelanowych, zlewozmywaków, pisuarów, baterii, wodomierzy , szafki hydrantowej. c) Wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. d) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem grzejników. e) Montaż zaworów przelotowych, zwrotnych, rozdzielaczy pomp, itp. w obrębie istniejącej kotłowni olejowej. f) Wykonanie wentylacji mechaniczno-grawitacyjnej. g) Montaż otulin termoizolacyjnych na rurociągach o śr. od 15mm do 40mm. Roboty instalacji elektrycznych i telefonicznych a)Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu i robotami towarzyszącymi. b) Wykonanie prac przygotowawczych i montażowych związanych z tablicami rozdzielczymi. c) Wykonanie instalacji odgromowej. d) Wykonanie pomiarów elektrycznych. e) Wykonanie i montaż instalacji i osprzętu telefonicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452147007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienia jest zobowiązany spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. wiedzy i doświadczenia: Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 700.000,00 PLN brutto obejmującego roboty rozbiórkowe, betoniarskie, inne ogólnobudowlane, elektryczne, sanitarne - Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami; 2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować osobami oraz maszynami, urządzeniami, narzędziami itp. niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 4), że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia z branży sanitarnej, elektrycznej, kierownik budowy z branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnymi wpisami do Izby Inżynierów Budownictwa; 3. sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia min. 500.000,00 PLN i złożyć oświadczenie (na/wg zał. nr 5 do SIWZ), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych na/wg druku - Załącznik nr 3 do SIWZ; 2)WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie wykazanych robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 4 do SIWZ, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia; 4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 5 do SIWZ, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 5)OPŁACONA POLISA lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia /wymagana suma ubezpieczenia min. 500.000,00 PLN/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną