Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Wiercinach na Środowiskowy Dom Samopomocy

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, Wejhera 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552472401 , fax. 552472405
  • Data zamieszczenia: 2023-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    Wejhera 3
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552472401, fax. 552472405
    REGON: 170747891
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Wiercinach na Środowiskowy Dom Samopomocy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa budynku szkolnego ze zmianą sposobu użytkowania na Środowiskowy Dom Pomocy wraz z zagospodarowaniem w miejscowości Wierciny 12, gmina Nowy Dwór Gdański, na działce nr 109/1”. Do zakresu prac należy przystosowanie istniejących pomieszczeń do użytkowania przez osoby niepełnosprawne oraz wykonanie nowego dojścia do budynku.Projektuje się wykonanie nowego dojścia do budynku z pochylniami dla osób z niepełnosprawnością oraz wymianę furki betonowej. Przy wejściu należy wykonać pochylnie dla niepełnosprawnych z poręczami. W zakres prac wchodzić będą prace ziemne, układanie kostki oraz uporządkowanie terenu. Bryła budynku oraz parametry i wskaźniki zabudowy bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. Zmiany wewnątrz budynku w zakresie przystosowania pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnościami, dostosowanie do potrzeb przyszłych użytkowników. Projektuje się powiększenie jednego okna. Kolorystyka budynku bez zmian. Charakterystyka budynku:- Kubatura – 4 110,90 m3- powierzchnia zabudowy – 673,94 m2- powierzchnia użytkowa - 776,57 m2 Piwnica - 217,76m2 Parter - 558,81m2- wysokość budynku – 6,59 m- liczba kondygnacji - 2ZAKRES PRAC:1) Przystosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnościami, dostosowanie do potrzeb przyszłych użytkowników. W tym:• Rozbiórka ścian działowych oraz wymurowanie nowych przegród,• Rozbiórka posadzki,• Wykonanie nowych podłóg,• Roboty tynkarskie i malarskie,• Montaż płyt GK,• Montaż nowych drzwi wewnętrznych.2) Wykonanie nowych posadzek w piwnicy oraz szpachlowanie i malowanie ścian po ułożeniu instalacji.3) Wykonanie ocieplenia dachu.4) Wykonanie przeciwwilgociowej izolacji pionowej ściany fundamentowej w piwnicy.5) Wymiana osprzętu kotłowni.6) Wymiana przykrycia z blachy oraz mechanizmu otwierania istniejącego składu opału.7) Wymiana instalacji c.o. i wod.-kan.8) Dostosowanie instalacji wentylacyjnej i wykonanie klimatyzacji.9) Naprawa kominów, dodanie nowych kanałów wentylacyjnych oraz ich obudowa.10) Wymiana instalacji elektrycznej, teletechnicznej i alarmowej.11) Wdrożenie systemu instalacji p.poż. 12) Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej oraz drzwiowej. Wymiana parapetów i obróbka pomontażowa. 13) Dostawa wyposażenia pomieszczeń.14) Wykonanie dojścia do budynku w postaci chodników oraz podjazdów z pochwytami dla osób niepełnosprawnych. 15) Montaż nowej furtki.16) wykonanie oraz montaż w momencie rozpoczęcia robót stojącej tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy dla inwestycji realizowanej ze środków z budżetu państwa na rozwój sieci ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonany zostanie zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.Opis przedmiotu zamówienia został opisany w rozdziale III SWZ. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon.2. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz wynikają z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020., poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.10.2023 pn. Przebudowa i adaptacja budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Wiercinach na Środowiskowy Dom Samopomocy.”5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Nowy Dwór Gdański, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej tj. opatrzenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawcę dokumentu). Dokument wadialny powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp.7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9.8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana:a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.9. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:1) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie na roboty budowlane) polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto.2) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże skierowanie do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:1) kierownik budowy – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami konstrukcyjno – budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownika robót;2) kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót;3) kierownik robót sanitarnych – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach