Przetargi.pl
PRZEBUDOWA HYDROFORNI I STACJI UZDATNIANIA WODY

SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 901 206 , fax. 323 901 353
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Śniadeckiego 1
    42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 323 901 206, fax. 323 901 353
    REGON: 29170100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA HYDROFORNI I STACJI UZDATNIANIA WODY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja inwestycji pod nazwą: „Przebudowa hydroforni i stacji uzdatniania wody oraz częściowa rozbiórka i budowa sieci wodociągowej GCR „REPTY” w Tarnowskich Górach.”, dofinansowanej ze środków budżetu Samorządu Województwa Śląskiego. 2. Zakres rzeczowy realizowanej inwestycji obejmuje w szczególności następujące zadania: a) Roboty budowlane i elementy zagospodarowania terenu w stacji uzdatniania wody, b) Roboty instalacyjne w stacji uzdatniania wody, c) Roboty budowlane w hydroforni, d) Roboty instalacyjne w hydroforni, e) Roboty elektryczne silnoprądowe stacji uzdatniania wody i hydroforni, f) Roboty elektryczne niskoprądowe stacji uzdatniania wody i hydroforni, g) Modernizacja urządzeń wodnych na ujęciu „REPTY” GCR. 3. W zakres robót do wykonania przy i w budynku stacji uzdatniania wody (zwanej dalej SUW) wchodzi : a) wymiana zadaszenia nad zbiornikiem popłuczyn, b) wymiana ogrodzenia przy budynku SUW z dwoma bramami i furtką, c) wykonanie opaski żwirowej wokół budynku SUW, d) ułożenie wybrukowanego dojazdu i dojścia do budynku SUW, e) wykonanie nowych zadaszeń i obudów dla pokrywy studni głębinowej wraz z uszczelnieniem płyty i robotami brukarskimi, f) remont posadzki we wszystkich pomieszczeniach, g) remont okładzin ściennych, h) rozebranie i wymiana poszycia dachowego, i) docieplenie stropodachu, j) wymiana stolarki i ślusarki, k) wymiana i montaż instalacji wodnych, sanitarnych, wentylacyjnych, co, elektrycznych, niskoprądowych, l) docieplenie ścian zewnętrznych, m) odsłonięcie, docieplenie i zaizolowanie ścian fundamentowych, n) częściowe zamurowanie otworów okiennych, o) częściowa rozbiórka ścian wewnętrznych, p) wymiana technologii stacji uzdatniania wody (napowietrzanie, odżelazianie, odmanganianie, dezynfekcja promieniami UV, dozowanie podchlorynu sodu), q) wymiana dwóch pomp głębinowych łącznie z rurami przewodowymi i systemem sterowania oraz dodatkowa rura przyspieszająca do posiadanej przez Zamawiającego pompy, nowe pompy muszą być analogiczne jak pompa w studni nr 1 (podstawowej). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na zamontowane pompy głębinowe na okres minimum 60 miesięcy. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zaoferuje pompy głębinowe o wytrzymałości/ żywotności nie krótszej niż 10 lat. r) głównej linii zasilającej obiekt; s) linii oświetlenia zewnętrznego; t) rozdzielnicy głównej NN; u) wewnętrznej linii zasilającej; v) instalacji oświetlenia podstawowego obiektu; w) instalacji oświetlenia awaryjnego obiektu; x) instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; y) instalacji połączeń wyrównawczych; z) ochrony przeciwprzepięciowej; aa) ochrony odgromowej; bb) ochrony przeciwporażeniowej; cc) systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); dd) systemu transmisji sygnałów pomiędzy budynkami; ee) systemu wizualizacji informacji i stanów alarmowych zabudowany w dyspozytorni (budynek GCR). 4. W zakres robót do wykonania przy i w budynku hydroforni wchodzi: a) wymiana dwóch biegów schodów zewnętrznych przy hydroforni, b) wykonanie w biegu schodowym do maszynowni, pochylni z systemem bloczkowym do transportu układów hydroforowych, c) ogrodzenie działki, d) ułożenie wybrukowanego przejścia do budynku, e) remont posadzki, f) wymiana luksferów na okna uchylne, g) wymiana okratowania okien w lukarnie na nowe, h) wymiana ślusarki drzwiowej, i) wykonanie izolacji w lukarnie, j) uzupełnienie ubytków otuliny elementów żelbetowych, k) odkrycie i zaizolowanie ścian fundamentowych, l) uporządkowanie i profilowanie terenu wokół obiektu, m) wymiana i montaż instalacji wodnych, sanitarnych, wentylacyjnych, co, elektrycznej, niskoprądowej, n) wymiana technologii hydroforni (wymiana zestawów hydroforowych, kolektor rozdzielczy, automatyka sterująca ), o) wykonanie technologii zbiornika wody uzdatnionej( wykonanie przejść szczelnych, izolacja zbiornika wody pitnej), oraz roboty instalacyjne: p) głównej linii zasilającej obiekt; q) rozdzielnicy głównej NN; r) wewnętrznej linii zasilającej; s) instalacji oświetlenia podstawowego obiektu; t) instalacji oświetlenia awaryjnego obiektu; u) instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; v) instalacji zasilania grzejników ogrzewania, w) instalacji połączeń wyrównawczych; x) ochrony przeciwprzepięciowej; y) ochrony odgromowej; z) ochrony przeciwporażeniowej; aa) systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); bb) systemu transmisji sygnałów pomiędzy budynkami; cc) systemu wizualizacji informacji i stanów alarmowych zabudowany w dyspozytorni (budynek GCR). 5. Inwestycja winna być przeprowadzona w oparciu o: a) projekt wykonawczy, b) przedmiar robót, c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 6. Dodatkowo należy wykonać poza załączoną dokumentacją techniczną: a) linię zasilającą (kabel zasilający od „ZK” (złącza) do budynku SUW. Skrzynka „ZK” jest po stronie dostawcy energii (Tauron). Kabel należy ułożyć w ziemi na głębokości 70cm na podsypce piaskowej grubości 10cm i obsypce powyżej kabla gr. 10cm. Linie oznaczyć taśmą ostrzegawczą. W miejscach skrzyżowań z innymi sieciami zastosować rury ochronne dwudzielne fi 100. Łączna długość rur ochronnych wynosi 10m. Kabel YKY 5x16mm2 długości 60m. b) linię zasilającą (kabel zasilający od „ZK” (złącza) do budynku hydroforni. Skrzynka „ZK1” jest po stronie Wykonawcy, ZK1 z możliwością zabudowy licznika – licznik nie wchodzi w zakres robót Wykonawcy. Kabel należy ułożyć w ziemi na głębokości 70cm na podsypce piaskowej grubości 10cm i obsypce powyżej kabla gr. 10cm. Linie oznaczyć taśmą ostrzegawczą. W miejscach skrzyżowań z innymi sieciami zastosować rury ochronne dwudzielne fi 100. Łączna długość rur wynosi 5m. Kabel YKY 5x16mm2 długości 50m. c) wymianę odcinka kanalizacji deszczowej od zbiornika popłuczyn, poprzez studnię kontrolną do studni przyłączeniowej. Należy zabudować nowy odcinek rury PCV fi 200, od zbiornika betonowego do studni kontrolnej oraz od studni kontrolnej do studni przyłączeniowej. Wykonać nową kinetę w studni kontrolnej, bądź wymienić całą studnię z pokrywą betonową. Wykonać włączenie do studni przyłączeniowej. Głębokość posadowienia kanalizacji około 2,0m, długość odcinka około 20,0m. d) w stacji SUW należy zamontować układ sterowania pompami głębinowymi zapewniający utrzymanie zadanego ciśnienia na kolektorze, które umożliwi dostawę wody do odbiorców zewnętrznych oraz napełnienie zbiornika hydroforowego, e) linię zasilającą (kabel zasilający od budynku ujęcia wody do obiektu wiaty) wraz z wymianą słupów oświetleniowych na podstawie dołączonego przedmiaru robót pod nazwą: „wymiana oświetlenia oraz zasilanie wiaty…”. 7. W trakcie prowadzenia prac należy przyjąć taką kolejność, by zminimalizować czas korzystania z dostarczania wody z przyłącza wodociągowego (Veolii). Należy w pierwszej kolejności wymienić (pojedynczo) pompy głębinowe i zainstalować układ płynnego zwiększania i zmniejszania ich wydajności w funkcji ciśnienia w sieci GCR „REPTY”, dopuszczalne jest wykonanie tymczasowego układu sterowania. W celu zminimalizowania kosztów za dostawę wody z sieci miejskiej (PWiK Veolia) należy zastosować tymczasowy/zastępczy system filtracji i uzdatniania wody, tak by zapewnić ciągłość dostawy wody z ujęcia do zbiornika hydroforowego GCR „REPTY”. W przypadku odstąpienia od instalacji tymczasowego systemu filtrów Wykonawca poniesie koszty związane z różnicą ceny dostawy wody wydobytej z ujęcia GCR „REPTY” a cena wody pobranej z sieci miejskiej (PWiK Veolia) - w ilości około 4.000,0 m3. Koszty wydobycia wynoszą 2,12 zł brutto za m3 , koszty za 1 m3 z sieci miejskiej to 6,00 zł brutto. Ponadto ciągłą dostawę wody należy również zapewnić dla Salezjańskiego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego, osiedla domków w zabudowie szeregowej, a także dla terenu ogródków działkowych. Odbiorcy Ci zasilani są oddzielnymi przewodami ułożonymi za obrębem hydroforni GCR ,,REPTY” . W związku z tym na czas budowy należy wykonać czasowe podłączenia wskazanych powyżej odbiorców do sieci zasilającej SP ZOZ „REPTY” GCR . Następnie należy wykonać prace związane z hydrofornią i stacją SUW, które mogą być wykonywane równocześnie. 8. Informacje dodatkowe dotyczące opisu, jak i realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wszystkie dostarczane i montowane materiały oraz urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem ich montażu. 2) Wykorzystane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia użyte do wykonania zadania, winny odpowiadać w szczególności wymogom: a) projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, b) wyrobów dopuszczonych do obrotu w kraju oraz EU i stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 215) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, c) muszą posiadać oznakowanie CE/B oraz deklarację producenta o zgodności z odpowiednimi dyrektywami. Zastosowane urządzenia i materiały muszą posiadać świadectwa dopuszczenia i aktualne certyfikaty zgodności, d) przed włączeniem do eksploatacji nowej technologii uzdatniania wody Wykonawca zgłosi obiekty do odbioru do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Bytomiu w celu uzyskania pozytywnej weryfikacji wskazującej, że nie mają negatywnego wpływu na jakość wody ( §24 pkt.3 oraz §25 ust.3 Rozporządzenia MZ z dnia 7.12.2017r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi Dz.U. z 2017r. poz.2294), e) materiały, które zostaną zastosowane do wykonania przedmiotu umowy, powinny odpowiadać ściśle co do jakości wymogom wyrobów określonych przez Zamawiającego, muszą posiadać stosowne atesty i aprobaty techniczne. Wykonawca zobowiązany jest, bez dodatkowego wezwania, dostarczać Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i specyfikacje techniczne na zastosowane materiały pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę. 3) Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Prace objęte przedmiotem umowy, winny zostać wykonane z najwyższą starannością uwzględniającą zawodowy charakter wykonywanych czynności oraz najlepszą praktyką i wiedzą, a także w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej, atestów na materiały, prefabrykaty i urządzenia oraz wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę sprawdzeń i badań objętych zamówieniem. 5) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania w formie pisemnej Inspektora Nadzoru o okolicznościach wskazujących na konieczność wykonania robót, których nie obejmuje przedmiot zamówienia, a które wynikły podczas wykonywania zamówienia podstawowego, przed podjęciem jakichkolwiek działań. Decyzję o konieczności wykonania tych robót podejmuje Zamawiający. Wszelkie samodzielne decyzje w tym zakresie będą wykonane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych do przedstawionych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia niezwłocznie zmian w projekcie wynikających z zastosowania rozwiązań równoważnych wraz z opinią pozytywną i zgodą Zamawiającego. 7) Bez zgody Zamawiającego wykonywane będą jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii. 8) Udział projektanta w realizacji zamówienia, związany z wyjaśnianiem wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz uzgadnianiem możliwości wprowadzenia rozwiązań innych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy, następować będzie na pisemny wniosek Wykonawcy. 9) Wykonawca wykona wszystkie roboty pod kontrolą i nadzorem wskazanego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. Zamawiający we własnym zakresie i na własny koszt zapewni nadzór i bieżącą kontrolę inspektora nadzoru inwestorskiego oraz autorskiego. 10) Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie roboty zabezpieczające przed możliwością wystąpienia awarii, nie ujęte w dokumentacji technicznej, a znajdujące się w obszarze działania inwestycji. 11) Wykonawca zobowiązany jest do angażowania odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im prac i innych czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 12) Do wykonywania samodzielnych funkcji przy realizacji robót, Wykonawca zatrudni personel zaaprobowany przez Zamawiającego. Każde proponowane zastąpienie podstawowego personelu Zamawiający zaaprobuje jedynie wtedy, kiedy kwalifikacje i zdolności proponowanego personelu, będą takie same lub wyższe niż personelu wymienionego w wykazie osób (Załącznik nr 7 do SIWZ). 13) Wykonawca ma obowiązek powołania Kierownika budowy, posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane zgodnie z pkt. IX.1.2.3. SIWZ, który będzie reprezentował Wykonawcę oraz będzie w stałym kontakcie z Zamawiającym. 14) Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zorganizować pomieszczenia socjalne dla pracowników i zaplecze budowy, które może powstać jedynie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający wskaże miejsce podłączenia do energii elektrycznej i wody. Po stronie Wykonawcy jest olicznikowanie mediów i rozliczenie się z ich zużycia. 15) Od Wykonawcy wymagać się będzie zapewnienia na terenie objętym robotami należytego ładu, porządku, przestrzegania zasad BHP i p.poż, przepisów sanitarno – epidemiologicznych w czasie wykonywania prac oraz odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją prac oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 16) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 17) Prawidłowość obmiarów zawartych w przedmiarze robót Wykonawca ma obowiązek sprawdzić w oparciu o otrzymaną SIWZ z załącznikami oraz wizję terenu prac. O rozbieżnościach pomiędzy obmiarami Wykonawcy a Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego przy wykorzystaniu procedury udzielania wyjaśnień w sposób opisany w SIWZ. 18) Za organizację i przebieg wizji odpowiedzialni są pracownicy Działu Techniczno-Inwestycyjnego Zamawiającego, tel. 32 39-01-510 lub 32 39-01-501 w godz. 8:00 – 14:00 w dni robocze. 19) Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania się do procedur i zasad wynikających z posiadania przez Zamawiającego certyfikatów jakości wg ISO 9001 oraz ISO 14001 i certyfikatu akredytacyjnego. 20) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przezeń przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na warunkach określonych Załącznikiem nr 13 do SIWZ. 21) O ile urządzenia lub inne materiały, dostarczone w ramach umowy, objęte są gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu wszelkie dokumenty potwierdzające udzielenie gwarancji przed podpisaniem protokołu odbioru. 22) Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej – maksymalnie 120 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – kryterium oceniane. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 120 miesięcy nie będzie powodowało przyznania większej liczby punktów. W takim przypadku przyznana zostanie maksymalna przewidziana liczba punktów w tym kryterium. Gwarancja biegnie od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego wykonanych robót. Ponadto Zamawiający wymaga zrównania okresu rękojmi za wady z udzieloną w ramach postępowania gwarancją jakości na wykonane roboty budowlane. 23) Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji robót w formie papierowej oraz elektronicznej, dokumentacji dotyczącej wykorzystanych materiałów, dokumentacji dotyczącej instalacji i sieci, protokołów wykonanych sprawdzeń i pomiarów według aktualnie obowiązujących norm i przepisów w tym zakresie, dokumentów gwarancji udzielonych przez producentów materiałów i urządzeń użytych do wykonania umowy, wszelkich certyfikatów, deklaracji, zezwoleń i dopuszczeń wymaganych przez prawo dla prawidłowego korzystania z dostarczonych urządzeń. 24) Wynagrodzenie może być płatne w częściach, każdorazowo na podstawie prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury VAT oraz częściowego protokołu odbioru wykonanych robót/etapu. Terminy płatności kolejnych rat zostaną ustalone w harmonogramie rzeczowo – finansowym płatności przy okazji akceptacji harmonogramu prac. 9. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: a) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (w projekcie wykonawczym i dokumentacji technicznej) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów/wyrobów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych oraz funkcjonalnych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. c) W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów/wyrobów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w projekcie wykonawczym i dokumentacji technicznej. Tabela zawierająca ramy równoważności dla pompy głębinowej opisanej w dokumentacji technicznej poprzez wskazanie nazwy producenta stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. d) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy/roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów/wyrobów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały/wyroby zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. f) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 10. Wszystkie dokumenty załączone do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. z dnia 28 stycznia 2020r. (Dz. U. z 2020r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski nr konta 92 1050 1386 1000 0002 0085 6649 z dopiskiem „Wadium GCR/22/ZP/2020”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, składa oryginał dokumentu w formie elektronicznej (odrębny plik), opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela gwaranta/poręczyciela. Taki dokument elektroniczny, będący oryginałem wadium w formie niepieniężnej należy wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum w formacie ZIP. 6. Oferty Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium lub zostało ono wniesione w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferty, stanowiącej załącznik nr 1, 2. wypełniony Załącznik nr 1A - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych oraz warunków koniecznych do spełnienia; 3. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2; 4. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3; 5. zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 4 ( jeżeli dotyczy); 6. pełnomocnictwo (odpowiednio ciąg pełnomocnictw), jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1. powyżej, zostaną podpisane przez Pełnomocnika Wykonawcy. Wraz z pełnomocnictwem Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć właściwy dokument potwierdzający uprawnienie osoby lub osób, które podpisały pełnomocnictwo, do reprezentacji Wykonawcy, aktualny na dzień jego wystawienia (jeżeli dotyczy); 7. dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej (jeżeli dotyczy). 8. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (załącznik nr 5).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach