Przetargi.pl
Przebudowa grilla na terenie Amfiteatru Pod Skocznią w Istebnej w ramach projektu pn: Rozwój potencjału przyrodniczego i kulturowego transgranicznej doliny rzeki Olzy – etap I

Urząd Gminy w Istebnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43470 Istebna, Istebna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8556500 w. 39
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Istebnej
    Istebna 1000
    43470 Istebna, woj. śląskie
    tel. 033 8556500 w. 39
    REGON: 54514200010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa grilla na terenie Amfiteatru Pod Skocznią w Istebnej w ramach projektu pn: Rozwój potencjału przyrodniczego i kulturowego transgranicznej doliny rzeki Olzy – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na „Przebudowa grilla na terenie Amfiteatru Pod Skocznią w Istebnej w ramach projektu pn: Rozwój potencjału przyrodniczego i kulturowego transgranicznej doliny rzeki Olzy – etap I” 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj.: a) Część I – przebudowie grilla, b) Część II – wykonanie przyłącza wodociągowego oraz kanalizacyjnego. 2. Zakres robót do wykonania dla części I: Przebudowa grilla: - Roboty rozbiórkowe: demontaż ław siedziskowych w ilości 25 m, rozebranie gonu drewnianego w ilości 205,55 m2, rozbiórka konstrukcji więźby, ołacenia w ilości 205,55 m2, rozebranie więźb dachowych prostych w ilości 205,55 m2, rozebranie obicia ścian szczytowych w ilości 28,00 m2, usunięcie słupów drewnianych w ilości 13,00 m, rozebranie murku z kamienia w ilości 1,144 m3, rozebranie betonowej płyty w ilości 11,418 m3, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki w ilości – 50,00 m3, opłata za przyjęcie gruzu na wysypisko w ilości 50,00 m3. - Roboty ziemne: wykonanie wykopów z załadunkiem ręcznym i transportem w ilości 24,2620 m3, opłata za przyjęcie ziemi na wysypisko w ilości 24,2620 m3, wykonanie wykopów liniowych w ilości 61,37 m3, zasypanie wykopów w ilości 61,37 m3, wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe w ilości 10,80 m, ułożenie grysu w ilości 2,4190 m3, - Betonowanie: podkład zwykły z zwykłego C8/10 w ilości 2,498 m3, deskowanie konstrukcji betonowych w ilości 28,544 m2, betonowanie konstrukcji zbrojonych w ilości 8,563 m3, deskowanie słupów prostokątnych w ilości 45,72 m2, betonowanie słupów prostokątnych w ilości 3,429 m3, uzupełnienie płyty fundamentowej w ilości 17,818 m3, deskowanie tradycyjnych belek i wieńców w ilości 56,781, m2, betonowanie konstrukcji belek podciągów i wieńców w ilości 6,063 m3, ławy betonowe z oporem pod krawężniki w ilości 0,882 m3, osadzenie krawężników kamiennych w ilości 12,6 m. - Zbrojenie: zbrojenie konstrukcji monolitycznej prętami stalowymi okrągłymi śr do 14 mm w ilości 1,704 t, zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi o średnicy do 14 mm w ilości 0,300 t, - Roboty murowe: wykonanie murku z kamienia w ilości 2,937 m3. - Roboty izolacyjne: izolacja pozioma z papy asfaltowej na sucho w ilości 94,86 m2, - Konstrukcje dachowe: konstrukcje dachowe krokwie zwykłe z drewna kl. min. C24 w ilości 321,52 m, konstrukcje dachowe płatwie w ilości 16,52 m, konstrukcje dachowe murłaty i podwaliny w ilości 35,68 m, konstrukcje dachowe miecze i kleszcze w ilości 347,02 m, - Pokrycie dachu: łacenie połaci dachowych w ilości 191,04 m2, pokrycie podwójnie gontami impregnowanymi ciśnieniowo w ilości 191,04 m2. - Podłogi: wykonanie warstwy wyrównawczej gr. min. 20 mm w ilości 94,86 m2, wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 30 mm w ilości 94,89 m2, gruntowanie powierzchni preparatami gruntującymi w ilości 94,86 m2, wykonanie posadzki z płytek na zaprawie klejowej w ilości 94,86 m2. - Wykładanie ścian: okładziny ścian pilastrów z płyt w ilości 83,336 m2, czyszczenie istniejącej okładziny kamiennej w ilości 49,40 m2, okładzina z desek gr. min. 3 cm mocowanych do ścian w ilości 28,00 m2, ścianki i przegrody płycinowe dwukrotnie malowane farbą olejną w ilości 23,04 m2. - Malowanie: impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą trzykrotnego malowania preparatami w ilości 408,24 m2, impregnacja ognioochronna desek, płyt, bali i krawędziaków w ilości 408,24 m2, dwukrotne lakierowanie boazerii z listew drewnianych, płycin i paneli w ilości 28,00 m2. - Wyposażenie: dostawa i montaż blatu kuchennego w ilości 1 kpl, dostawa i montaż blatu bufetowego w ilości 1 kpl, dostawa i montaż stołu w ilości 4 kpl, dostawa i montaż ławy, 8 kpl, dostawa i montaż ławek po obwodzie w ilości 36 mb. - Instalacja wod – kan: wykonanie rurociągów z polipropylenu w ilości 15 m, montaż baterii umywalkowej w ilości 2 szt, wykonanie podejść rurociągowych w ilości 32 szt, wykonanie próby szczelności w ilości 1 próby, dodatek za próbę szczelności instalacji wodociągowych w ilości 15 m, wykonanie rurociągu z PVC w ilości 5 m, dostawa i montaż zlewozmywaka z blachy nierdzewnej – pojedynczy w ilości 1 szt, dostawa i montaż umywalki porcelanowej pojedynczej w ilości 1 kpl, dostawa i montaż syfonu w ilości 1 szt, dodatki za wykonanie podejść odpływowych z rur PVC w ilości 2 szt. - Instalacja wentylacyjna: wentylatory promieniowe z polichlorku winylu w ilości 1 szt, - Instalacja elektryczna: przewody wtynkowe YDY 3x1,5mm2 w ilości 50 mb, podłączenie przewodów pojedynczych w ilości 20 szt, przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny w ilości 1 szt, montaż puszek instalacyjnych pojedynczych w ilości 1 szt, łączniki instalacyjne podtynkowe w ilości 1 szt, dostawa i montaż tablicy elektrycznej w ilości 1 szt, przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe w ilości 11 kpl, dostawa i montaż opraw oświetleniowych w ilości 11 kpl. - Instalacja odgromowa: wykonanie uziomów w ilości 48 m, montaż przewodów instalacji odgromowej mocowane na wspornikach klejonych w ilości 25 m, montaż instalacji odgromowej mocowane na wspornikach obsadzonych w ilości 10,5 m, wykonanie złączy kontrolnych w ilości 3 szt, wykonanie łączenia pręta za pomocą złączy w ilości 8 szt, łączenie przewodów instalacji odgromowej w ilości 3 szt. - Badania i pomiary: wykonanie pomiarów rezystancji izolacji elektrycznej w ilości 1 pomiar, wykonanie badania i pomiaru skuteczności zerowania w ilości 1 szt, wykonanie badania i pomiaru instalacji uziemiającej w ilości 1 szt, wykonanie badania i pomiar instalacji piorunochronnej w ilości 1 szt, wykonanie badania i pomiar instalacji piorunochronnej za następny pomiar w ilości 2 szt. 3. Zakres robót do wykonania dla części II: Przyłącze wodociągowe oraz kanalizacyjne: - Wykonanie przyłącza wodociągowego: wykonanie robót ziemnych koparkami w ilości 182,028 m3, wykonanie pełnego umocnienia ścian wykopów w ilości 455,07 m2, wykonanie podłoży pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 20 cm w ilości 20,803 m3, montaż trójników do istniejącego wodociągu fi 80 mm w ilości 2 kpl, zasuwy typu „E” kielichowa z obudową o średnicy do 90 mm w ilości 2 kpl, wykonanie sieci wodociągowej fi 63 mm w ilości 33,10 m, wykonanie sieci wodociągowej fi 32 mm w ilości 96,92 m, montaż kształtek ciśnieniowych o średnicy zewnętrznej 63 mm w ilości 4 szt, montaż kształtek ciśnieniowych o średnicy zewnętrznej 32 mm w ilości 6 szt, dostawa i montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych w ilości 1 szt, wykonanie przejścia szczelnego studni w ilości 3 szt, dostawa i montaż zasuwy typu E kołnierzowej z obudową o średnicy fi 32 mm w ilości 3 kpl, dostawa i montaż wodomierza skrzydełkowego fi 40 mm w ilości 1 kpl, wykonanie obustronnych podejść do wodomierzy o średnicy fi 40 mm w ilości 1 kpl, montaż zaworu antyskażeniowego o średnicy nominalnej w ilości 1 szt, montaż wodomierza o średnicy nominalnej 25 mm w ilości 1 kpl, wykonanie obustronnych podejść do wodomierza o średnicy nominalnej 25 mm w ilości 1 kpl, dostawa i montaż zaworów antyskażeniowych o średnicy nominalnej 25 mm w ilości 1 szt, wykonanie próby wodnej – szczelności sieci 0,65 próba, wykonanie jednokrotne płukanie sieci wodociągowej w ilości 0,65 m, wykonanie dezynfekcji rurociągu sieci wodociągowej w ilości 0,65 m, wykonanie obsypki pod kanały z materiałów sypkich gr. 10 cm w ilości 10,402 m3, wykonanie zasypki pod kanały z materiałów sypkich gr. 20 cm w ilości 20,803 m3, wykonanie oznakowania trasy taśmą w ilości 130,02 m, zasypanie wykopów w ilości 130,02 m3, nakłady uzupełniające za dodatkowy transport samochodami ponad 1 km w ilości 52,008 m3, opłata za przyjęcie ziemi na wysypisko w ilości 52,008 m3, - Wykonanie przyłącza wodociągowego: wykonanie robót ziemnych koparkami w ilości 144,852 m3, pełne umocnienie ścian wykopów w ilości 351,63 m2, wykonanie podsypki pod kanały w ilości 18,754 m3, kanały z rur PVC o średnicy 110 mm i długości 19,16 m, kanały z rur PVC średnicy 160 mm i długości 98,05 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 600 mm i głębokości 3 m w ilości 5 szt, studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000 mm i głębokości 3 m w ilości 1 szt, wykonanie obsypki pod kanały i obiekty gr. 15 cm w ilości 14,065 m3, wykonanie zasypki pod kanały i obiekty gr. 20 cm w ilości 18,754 m3, zasypanie wykopów w ilości 89,08 m3, nakłady uzupełniające za każdy rozpoczęty 1 km transportu ponad 1 km w ilości 55,772 m3, opłata za przyjęcie ziemi na wysypisko w ilości 55,772 m3, wykonanie próby szczelności w ilości 5 prób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający: a) żąda wniesienia wadium dla części I zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł. (cztery tysiące złotych), b) żąda wniesienia wadium dla części II zamówienia w wysokości: 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony Formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 4. Dla części nr I oraz nr II – Potwierdzenie wniesienia Wadium w formie innej niż pieniężna, 5. Dla części nr I oraz nr II kosztorysy ofertowe (uproszczony) sporządzony, wyceniony zgodnie z przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, 6. Dla części nr I oraz II – wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy (przykładowy wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach