Przetargi.pl
Przebudowa głównej alejki parkowej w parku Planty

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa głównej alejki parkowej w parku Planty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa głównej alejki parkowej w Parku Planty w Radomiu, na odcinku od ul. Sedlaka do ul. Traugutta. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty ziemne i rozbiórkowe, 2) wykonanie nawierzchni alejki parkowej z betonu asfaltowego, 3) wykonanie wydzielonych przestrzeni na ławki parkowe, 4) demontaż istniejącego oświetlenia parkowego (słupy i oprawy), 5) ułożenie nowych kabli wraz z montażem nowych słupów oświetleniowych i opraw LED, 6) wybudowanie wyodrębnionych zieleńców w formie wysepek wraz z zielenią oraz iluminacją świetlną, 7) demontaż starych ławek i koszy na śmieci (w/w zdemontowane elementy Wykonawca przekazuje Zakładowi Usług Komunalnych w Radomiu), 8) dostawa i montaż nowych elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe), 9) wykonanie oznakowania alejki parkowej. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - współpraca z użytkownikiem obiektu w trakcie realizacji robót, uzgadnianie terminów robót mogących powodować utrudnienia w pracy itd., - utrzymywanie porządku podczas wykonywania prac, - uporządkowanie terenu po budowie, - utylizacja elementów z rozbiórki (o ile w SIWZ lub dokumentacji nie znajdują się inne zapisy) i uwzględnienie w cenie ofertowej, - ewentualne zajęcia pasa ruchu drogowego, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. (gwarancja dot. całego przedmiotu zamówienia i obejmuje również źródła światła LED)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 15.000,00 (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach