Przetargi.pl
Przebudowa głównego wjazdu oraz dróg i miejsc postojowych wewnętrznych SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku znak sprawy DZP/64/2014

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa głównego wjazdu oraz dróg i miejsc postojowych wewnętrznych SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku znak sprawy DZP/64/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa głównego wjazdu oraz dróg i miejsc postojowych wewnętrznych SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku 2.Zamówienie obejmuje roboty budowlane w branży drogowo-budowlanej - kompleksowe wykonanie przebudowy wjazdu głównego do szpitala zgodnie z dokumentacją projektową i sztuką budowlaną, a w szczególności: a)organizację ruchu na czas prowadzenia prac (organizacja będzie zatwierdzana przez dyrektora szpitala, ponieważ dotyczy terenu wewnętrznego, organizacja ruchu będzie musiała zapewnić nieprzerwany wjazd na teren szpitala dla pojazdów uprzywilejowanych i personelu szpitala, wytyczne dotyczące organizacji pracy opisano w rozdz. III pkt 6 swiz) b)obsługę geodezyjną, c)roboty rozbiórkowe starej nawierzchni, chodników i innych elementów drogowych, d)roboty ziemne i usunięcie karp po wyciętych drzewach. e)roboty instalacyjne: instalacje wody pitnej na wskazanym odcinku (od portierni do węzła w2 wraz z zasuwami za tym węzłem), wody hydrantowej (od portierni do węzła h2 wraz z zasuwami za tym węzłem), instalacji kanalizacyjnej (od studni istniejącej studni S33 do studni S34 wraz ze studnią S34), instalacji kanalizacji deszczowej (według dokumentacji projektowej, należy przewidzieć wykonanie studni D89 i D 177 jako studni chłonnych), przeniesienie latarni oświetleniowych oznaczonych na planie zagospodarowanie terenu, wzmocnienie studni telekomunikacyjnej, f)prace przygotowawcze pod budowę systemu kontroli wjazdu przy portierni wg załączonego szkicu nr 1 - załącznik nr 10 do siwz (wykonanie otworów w wyspie, wytrasowanie i ułożenie przepustów kablowych między budynkiem portierni a wyspą, ułożenie dostarczonych przez wykonawcę wyłonionego w postępowaniu na dostawę i instalację systemu kontroli wjazdu i pobierania opłat pętli indukcyjnych w warstwach drogowych). Załączony szkic określa ilość otworów i przepustów kablowych z pilotem. Dokładna lokalizacja i ich wymiary zostaną uzgodnione z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu na dostawę i instalację systemu kontroli wjazdu i pobierania opłat. g)roboty drogowe, h)docelową organizację ruchu, i)dokumentację powykonawczą z inwentaryzację geodezyjną przeprowadzonych prac i wykonanego uzbrojenia terenu (w 2 egz. z oznakowaniem oryginał i kopia) j)współpraca z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu na dostawę i instalację systemu kontroli wjazdu i pobierania opłat w zakresie wykonania niezbędnych prac ulegających zakryciu pod nawierzchnią drogową. 3.Ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia załączone przedmiary nie stanowią podstawy do rozliczenia robót objętych zamówieniem. Pełnią one jedynie funkcję informacyjną i uzupełniającą opis zamówienia. 4.Roboty budowlane będą wykonywane przy funkcjonującym obiekcie. 5.Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt III siwz oraz dokumentacji technicznej, która stanowi załączniki nr 8 do siwz. Dopełnieniem opisu są rysunki stanowiące załącznik nr 10 do siwz 6.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości 5 715,61 (słownie: pięć tysięcy siedemset piętnaście złotych 61/100) 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie nr rachunku 84 8006 0000 0088 0194 2000 0009, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu - DZP 64/2014 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2)innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach