Przetargi.pl
Przebudowa garaży na węzły sanitarne wraz z budową przyłącza kanalizacji sanitarnej przy pl. Biskupa Nankiera 17 we Wrocławiu

Zakład Narodowy im. Ossolińskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-139 Wrocław, ul. Szewska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713444471, , fax. +48713448561
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Narodowy im. Ossolińskich
    ul. Szewska 37
    50-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713444471, , fax. +48713448561
    REGON: 930691990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ossolineum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa garaży na węzły sanitarne wraz z budową przyłącza kanalizacji sanitarnej przy pl. Biskupa Nankiera 17 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Przebudowa garaży na węzły sanitarne wraz z budową przyłącza kanalizacji sanitarnej w budynku „Starej Plebanii” przy pl. Bp. Nankiera 17 we Wrocławiu”. 2. Zamówienie obejmuje pełny zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych oraz dostaw materiałów, niezbędnych do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: 1) roboty rozbiórkowe (demontaż): a) drzwi garażowych, b) instalacji c.o., c) instalacji klimatyzacji, d) oświetlenia, e) płytek podłogowych wraz ze skuciem podłoża, f) wszelkich przewodów i tablic elektrycznych, g) kostki granitowej, 2) roboty remontowe: a) zamurowanie otworów po drzwiach garażowych, b) wykonanie otworu drzwiowego wraz z osadzeniem drzwi p. poż., c) postawienie ścianek działowych, d) wykonanie podłoża pod płytki ceramiczne, e) ułożenie płytek ceramicznych na podłodze i ścianach, f) wykonanie instalacji wodnej i c.o., g) montaż urządzeń sanitarnych, h) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, i) wykonanie instalacji elektrycznej, j) ponowny montaż oświetlenia, k) wykonanie wentylacji i klimatyzacji, l) ponowny montaż zdemontowanej instalacji klimatyzacji, m) montaż nowego klimatyzatora, n) montaż nowego sufitu podwieszanego, o) montaż nowych tablic sterowniczych klimatyzacji, p) montaż drzwi z ościeżnicami, q) malowanie pomieszczeń, r) malowanie elewacji, s) ułożenie kostki granitowej, t) zasadzenie i pielęgnacja roślin ozdobnych. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ, i jej załącznikami, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami, stosownymi decyzjami i pozwoleniami niezbędnymi do wykonania projektu, w tym Decyzją nr 3021/2017 r. – pozwoleniem zamiennym na wykonanie robót budowlanych oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do SIWZ: 1) załącznik nr 7a – projekt budowlany zamienny, 2) załącznik nr 7b – projekty wykonawcze : architektura, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, 3) załącznik nr 7c – przedmiary robót dla branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, 4) załącznik nr 7d – STWiOR dla branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, 5) załącznik nr 5 – projekt umowy. 5. Roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym – mogą być prowadzone tylko od poniedziałku do soboty od godz. 7:00 do godz. 18:00. W niedziele roboty nie mogą być prowadzone. Istnieje możliwość pracy w soboty i w dni robocze w godzinach ponadnormatywnych tylko po uzyskaniu zgody pisemnej Zamawiającego. 6. Wykonanie zamówienia zostanie odebrane odbiorem końcowym. W odbiorze końcowym prac będzie uczestniczyć m.in. przedstawiciel Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miejskiego Wrocławia. Szczegółowe zapisy w powyższym zakresie zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych będzie zobowiązany do wykonywania robót w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpadki, śmieci, urządzenia prowizoryczne oraz przestrzegać przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i przeciwpożarowych na terenie i wokół zabytku. Do obowiązków Wykonawcy należy utylizacja odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) na swój koszt. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do nieumieszczania reklam na obiekcie w trakcie trwania remontu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do nieniszczenia i nieuszkadzania obiektu, wpisanego do rejestru zabytków, pod rygorem wszczęcia postępowania sądowego w trybie wynikającym z art. 108-120 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.). 10. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji wskazanej w załącznikach nr 7a, 7b, 7c i 7d do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. Jako równoważne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do opisanych w dokumentacji technicznej: − nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne, − wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w dokumentacji, zwłaszcza budowlano-konstrukcyjnej obiektu, − nie niższą żywotność w użytkowaniu, − wymagane parametry techniczne i jakościowe, − nie gorszą gwarancję i rękojmię. 11. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 12. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane, spełniające wymagania określone w dokumentacji przetargowej. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymaganiami obowiązującego prawa. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 15. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Zgodnie z art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że oferty mogą zostać złożone jedynie po odbyciu przez Wykonawców wizji lokalnej. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym w dniach roboczych w godz. 8:00 – 14:00 (tel. P. Marek Adamczyk 665130730) 17. Warunki szczegółowe przedmiotu zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 7 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 2) Warunek, o którym mowa w pkt 1, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 7 osób w następującym charakterze: a) 3 pracowników wykonujących prace z branży ogólnobudowlanej, b) 2 pracowników wykonujących prace z branży elektrycznej, c) 2 pracowników wykonujących prace z branży sanitarnej. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1 i 2 wraz z oświadczeniem Wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego Podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników itp. Informacje takie jak imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy muszą być możliwe do zidentyfikowania. 4) W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 5) Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w pkt 1 i 2, przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w pkt 1 i 2 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. 6) Pozostałe warunki dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp opisane są w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 18. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 Mogące wystąpić roboty uzupełniające dotyczą zakresu prac określonego w Tabeli przedmiaru robót. 19. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający szczegółowo wyjaśni Wykonawcy sposób dowodzenia braku możliwości wykonania przez Wykonawcę przedmiotu Zamówienia. Sytuacja o której mowa w niniejszym punkcie dotyczy przede wszystkim obciążeń Wykonawcy wobec Zamawiającego przy prowadzonych przez Zamawiającego inwestycjach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 + oświadczenie 1a do SIWZ 2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej – dla każdej z branż 3) Wzór oświadczenia (podstawy wykluczenia – art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) – zał. nr 2 4) Wzór oświadczenia (warunki udziału – art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) – zał. nr 3 5) Dowód wniesienia wadium - (dokument) 7) Pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach