Przetargi.pl
Przebudowa fragmentu budynku Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni przy audytorium – wykonanie przejścia dla zwiedzających do nowobudowanego podziemnego magazynu studyjnego.

Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-374 Gdynia, ul. Zawiszy Czarnego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +4858 620 13 81 , fax. +4858 620 13 85
  • Data zamieszczenia: 2018-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
    ul. Zawiszy Czarnego 1 B
    81-374 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +4858 620 13 81, fax. +4858 620 13 85
    REGON: 22036232000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeummw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa fragmentu budynku Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni przy audytorium – wykonanie przejścia dla zwiedzających do nowobudowanego podziemnego magazynu studyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fragmentu budynku Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni przy audytorium – wykonanie przejścia dla zwiedzających do nowobudowanego podziemnego magazynu studyjnego. 2. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest przebudowa fragmentu budynku Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w celu poszerzenia przejścia do planowanego magazynu studyjnego pod terenem ekspozycji zewnętrznej Muzeum. Połączenie obu budynków w stanie obecnym byłoby zawężone klatką schodową przy audytorium utrudniając prawidłową komunikację – dla zwiedzających, w tym niepełnosprawnych i obsługi. Zadanie dotyczy wnętrza budynku i nie ingeruje w przestrzeń zewnętrzną obiektu. Zachowana zostanie pierwotna funkcjonalność pomieszczeń przebudowywanych (korytarz P=17,50 m2 i bieg schodowy P=8,90 m2). Schody zostaną przesunięte, a korytarz poszerzony. Projektowana przebudowa wprowadza dwie nowe strefy pożarowe: korytarz i schody. Drzwi pożarowe dwuskrzydłowe przewidywane w wejściu do przyszłego magazynu studyjnego nie są częścią opisywanego zadania (zostaną zamontowane podczas realizacji magazynu). 3. Planuje się wykonanie robót budowlanych w następujących etapach: 1) Etap 1: operacja podwieszania „Błotniaka”. Przewidywany termin zakończenia etapu 1: do 31 października 2018 r. 2) Etap 2: wykonanie wszystkich robót budowlanych i dostaw wymienionych w siwz i załączonej dokumentacji projektowej, zrealizowanych zgodnie z warunkami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem. Przewidywany termin zakończenia etapu 2: do 25 listopada 2018 r. (z wyjątkiem elementów wymienionych w etapie 3). 3) Etap 3: dostawa i montaż wszystkich drzwi przeciwpożarowych z ościeżnicami, przewidzianych w zamówieniu (4 szt.) w przygotowanych w etapie I ościeżach. Przewidywany termin zakończenia etapu 3: do 28 lutego 2019 r. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację etapu 3 pod warunkiem zakończenia wszystkich etapów (zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy) i dostarczenia faktury końcowej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07 grudnia 2018 r. z uwagi na ograniczenie „budżetowe”. Wykonanie etapu 3 po 7 grudnia 2018 r., skutkować będzie koniecznością fakturowania najwcześniej w lutym, tj. po zatwierdzeniu planu finansowego jednostki na rok 2019. 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zabezpieczenie terenu przebudowy w taki sposób, aby podczas wykonywania robót budowlanych nie przeszkadzać zwiedzającym w swobodnym dostępie do ekspozycji (m.in. przygotowanie oddzielnego wejścia/drogi transportu z przeszklonego łącznika (niefachowy demontaż szyby zespolonej 1,2x2,4 m uniemożliwi ponowny montaż) między budynkiem głównym a audytorium, wygrodzenie, wyciszenie, odpylanie na bieżąco – na mokro). Uwaga! Wentylacja mechaniczna na terenie przebudowy jest zapewniana przez instalację, która także podlega przebudowie i okresowo może być z tego powodu wyłączana. 2) Rozebranie istniejących żelbetowych schodów i fragmentów ścian do pomieszczenia obsługi audytorium, powiększenie otworów drzwiowych i przejść, usunięcie zbędnej części posadzki, izolacji i różnych instalacji. 3) Odtworzenie żelbetowych schodów w nowej lokalizacji, wykonanie nowych ościeży, posadzek i okładzin ściennych. 4) Zabudowanie pomieszczeń (dotychczas gospodarczych) ażurowym (rastrowym) sufitem podwieszanym. 5) Malowanie stropów i ścian ponad sufitem. 6) Montaż drzwi pożarowych (przeciwdymowych). 7) Przebudowa instalacji: - wentylacji mechanicznej (głównie ze względów pożarowych – nowe strefy), - instalacji elektrycznej – dostosowanie do nowych potrzeb, - oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego (w obecności serwisu Zamawiającego) - instalacji alarmowych: SAP i SSWiN (w obecności serwisu Zamawiającego) 8) W holu wejściowym budynku (wg odrębnej dokumentacji i ekspertyzy technicznej) - podwieszenie na linach o regulowanych: długości i napięciu (podczas montażu) eksponatu muzealnego – dwustukilogramowego „Błotniaka” pod sufitem (wysokość pomieszczenia 8 m do sufitu podwieszanego). 9) Wykonanie robót wyburzeniowych (p. 2 - rozbieranie istniejących żelbetowych schodów i fragmentów ścian do pomieszczenia obsługi audytorium, powiększanie otworów drzwiowych i przejść) musi odbywać się pod stałym nadzorem kierownika robót (z wymaganymi uprawnieniami). 10) W obrębie wyciętych otworów w istniejących ścianach żelbetowych - wzmocnienie istniejącego elementu tarczowego poprzez dwustronne przyklejenie do ściany - tarczy dodatkowych taśm węglowych nad otworem oraz w górnych narożach. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Termin wykonania zamówienia: do 28.02.2019 r., przy czym termin zakończenia etapu 1: do 31 października 2018 r., termin zakończenia etapu 2: do 25 listopada 2018 r. (z wyjątkiem elementów wymienionych w etapie 3).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421146-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 2.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wymaga się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik 2 i 3 do siwz. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pozostałymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty, zgodnie z wzorem stanowiący załącznik do siwz, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, w/w oświadczenie /dokumenty składa każdy z Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów wówczas zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązania (na podstawie art. 22a ust 2 ustawy) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną