Przetargi.pl
Przebudowa energetyczna zasilania awaryjnego w stacji transformatorowej na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Korczaka w Słupsku - Etap I

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa energetyczna zasilania awaryjnego w stacji transformatorowej na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Korczaka w Słupsku - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa energetyczna zasilania awaryjnego w stacji transformatorowej na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Korczaka w Słupsku - Etap I. Aktualnie w budynku stacji transformatorowej znajdują się dwa agregaty prądotwórcze o mocy 410 kVA każdy. Etap I robót obejmuje prace budowlane, wykończeniowe i instalacyjne w budynku transformatorowni polegające na dostawie i montażu 1 agregatu o mocy 1000 kVA i wykonaniu docelowego systemu zasilania paliwowego dla dwóch jednostek o mocy 1000 kVA każdy. Dokumentacja, o której mowa w ust. 3 dotyczy wykonania robót budowlanych, wykończeniowych i instalacyjnych obejmujących montaż projektowanych dwóch agregatów, lecz przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie pierwszego jej etapu. 2. Przedmiot zamówienia (Etap I) obejmuje w szczególności:1)demontaż jednego z dwóch istniejących agregatów prądotwórczych o mocy 410 kVA, 2)zabezpieczenie zdemontowanego agregatu 410 kVA i jego zdeponowanie w miejscu wskazanym przez użytkownika; 3) montaż nowego agregatu o mocy 1000 kVA, 4) realizacja robót towarzyszących, w tym selekcja obwodów przeznaczonych do zasilenia z gwarantowanego źródła prądu, 5) wykonanie i adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na zbiorniki paliwa wraz z dostawą i montażem 20 szt. 1000 l. dwupłaszczowych zbiorników na paliwo; 6) dostawa paliwa do nowych zbiorników, o których mowa w pkt.5, 7) wykonanie uzgodnień z Zakładem Energetycznym oraz opracowanie szczegółowej instrukcji eksploatacji dla funkcjonowania całego sytemu energoelektrycznego użytkownika, 8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zgodnie z przedkładanym projektem budowlanym; 9) wykonanie prac polegających na adaptacji instalacji grzewczej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami na elektryczną w pomieszczeniu całego obiektu (tj. stacji transformatorowej); 10) wykonanie prac polegających na dostosowaniu instalacji oświetlenia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami dla całego obiektu; 11) wykonanie prac polegających na dostosowaniu instalacji gaszenia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami; 12) wykonanie prac polegających na dostosowaniu instalacji uziemienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami; 13) wykonanie prac polegających na dostosowaniu podłączeń instalacji BMS zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w odniesieniu do agregatów prądotwórczych; 14) wykonanie prac polegających na dostosowaniu konstrukcji budynku zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w odniesieniu do wykonywanych prac; 15) wykonanie prac polegających na dostosowaniu pokrycia dachowego zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w odniesieniu do wykonywanych prac. 3. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: 1) Przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ, 2) Projekt instalacji zasilania gwarantowanego - załącznik nr 11 do SIWZ, 3) Projekt konstrukcyjno - budowlany - załącznik nr 12 do SIWZ, 4) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 13 do SIWZ, 5) STWiOR - załącznik 14 do SIWZ, 6) Projekt budowlany - załącznik nr 15 do SIWZ. 4. Wykonawca oprócz wytycznych zawartych w dokumentach, o których mowa w ust.3 musi spełnić wszystkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące montażu agregatów i dostosowania pomieszczeń do prawidłowego ich funkcjonowania zgodnie w obowiązującymi przepisami. W związku z powyższym Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonania wizji lokalnej istniejącego obiektu i istniejących systemów oraz uwzględnienia wszystkich niezbędnych prac w cenie oferty. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie dla wykonanego przedmiotu zamówienia - Etapu I, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 2 lata od daty odbioru końcowego. czasie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do naprawy w przeciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia otrzymanego telefonicznie, faksem lub e-mailem. Naprawa powinna nastąpić w ciągu maksymalnie 72 godzin od chwili zgłoszenia. W przypadku, gdy naprawa będzie wymagała dłuższego czasu niż 72 godziny, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia agregatu zapasowego o mocy nie mniejszej niż 500 kW. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do wykonania minimum 2 przeglądów rocznie wykonanego przedmiotu zamówienia. Z dokonanych przeglądów Wykonawca sporządzi stosowny protokół. 7. UWAGA!!! Realizacja robót budowlanych i instalacyjnych będzie odbywała się w czynnym obiekcie szpitalnym, gdzie należy zminimalizować brak zasileń. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość funkcjonowania obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego pisemnego uzgadniania z użytkownikiem (dyrektorem Szpitala) oraz inspektorem nadzoru terminów wykonywania poszczególnych robót budowlanych i instalacyjnych. 8.Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom, jakie zostały określone w STWiOR. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane, aprobatę techniczną lub inne niezbędne dokumenty. 9. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacji) w ilości trzech egzemplarzy w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu na płycie CD. 10. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji, o której mowa w ust.3 niniejszego rozdziału, powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia projektowe oraz zachować co najmniej wszelkie wymagania, na podstawie których uzyskano pozwolenie na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w Rozdziale 7 SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskich Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk w PeKaO S.A. nr 76 1240 6292 1111 0010 4607 0996, z podaniem tytułu: wadium - przetarg nieograniczony na przebudowę energetyczną zasilania awaryjnego, DAZ-ZP.272.91.12. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w terminie, będzie decydowała data wpływu środków na jego rachunek. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć je łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. 5. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Zamawiający, z zastrzeżeniem sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy oraz art. 46 ust. 4a ustawy niezwłocznie zwróci Wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach