Przetargi.pl
Przebudowa dwóch dróg gminnych a) droga gminna Dołęgi - Dołęgi Dwór w km 0+000÷0+520, b) droga gminna w miejscowości Lipnik w km 0+000÷0+340

Urząd Miejski w Szczuczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-230 Szczuczyn, Plac Tysiąclecia 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2735080 , fax. 086 2735081
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szczuczynie
    Plac Tysiąclecia 23 23
    19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie
    tel. 086 2735080, fax. 086 2735081
    REGON: 00053006300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.szczuczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dwóch dróg gminnych a) droga gminna Dołęgi - Dołęgi Dwór w km 0+000÷0+520, b) droga gminna w miejscowości Lipnik w km 0+000÷0+340
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) droga gminna Dołęgi - Dołęgi Dwór w km 0+000÷0+520 I Roboty przygotowawcze Roboty pomiarowe wykonane w terenie równinnym - 0,52 km. Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - 390 m2 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy ? 26÷35cm - 11 szt. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy ? 56÷65cm - 3 szt. II Odwodnienie korpusu drogowego: Oczyszczenie przepustu rurowego ? 60 z namułu - 6,5 mb. Oczyszczenie rowu z namułu - 20 mb. Regulacja zaworów wodociągowych - 6 szt. III Podbudowa: Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 25 cm - 563 m2 Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 12 cm - 3265,4 m2 IV Nawierzchnia: Wykonanie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego gr. 3 cm - 3122,8 m2 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. warstwy 3 cm - 2063,8 m2 V Roboty wykończeniowe: Uzupełnienie poboczy pospółką - 59,8 m3 Profilowanie poboczy żwirowych - 996 m2 B) droga gminna w miejscowości Lipnik w km 0+000÷0+340 I Roboty przygotowawcze: Roboty pomiarowe wykonane w terenie równinnym - 0,34 km. Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - 490 m2 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy powyżej ? 65cm - 1 szt. Regulacja zaworów wodociągowych - 6 szt. II Podbudowa: Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 20 cm - 595 m2 Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 12 cm - 978,1 m2 Wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym - 50,7 m3 III Nawierzchnia: Wykonanie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego gr. 3 cm - 1462,4 m2 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. warstwy 3 cm - 1432,5 m2 IV Roboty wykończeniowe: Uzupełnienie poboczy pospółką - 29,9 m3 Profilowanie poboczy żwirowych - 498 m2 V Elementy ulic: Ustawienie krawężnika betonowego na ławie betonowej - 157 mb. Wykonanie nawierzchni wjazdów bramowych z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - 33,6. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 154,8 m2 Ustawienie obrzeży betonowych - 157 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona WADIUM o wartości: 2 000,00 zł.(słownie: dwa tysiące złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szczuczynie, nr 64 8768 0003 0000 0202 2000 0010, z dopiskiem na przelewie WADIUM, i oznaczyć: Przebudowa dwóch dróg gminnych Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Urzędu przed terminem otwarcia ofert. Uwaga: Do oferty należy załączyć kopie przelewu lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w jednej z pozostałych form.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykażą, iż w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali /siłami własnymi/ min. 3 /trzy/ zadania których zakres rzeczowy obejmował wykonanie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. min 3 cm na odcinku 0,5 km każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie). b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia z branży budowlanej oraz są członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /pełniącą funkcję Kierownika budowy/. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 tys. zł. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 36 miesięcznej gwarancji. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniami:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/, b)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert a potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku: A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego, B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r.o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), b), c), e), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali /siłami własnymi/ min. 3 /trzy/ zadania których zakres rzeczowy obejmował wykonanie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. min 3 cm na odcinku 0,5 km każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, 3.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych w punkcie 6.3, b specyfikacji 4.Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom 5.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ - co najmniej 300 tys. zł 6.Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej odpowiedzialność przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.szczuczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach