Przetargi.pl
„Przebudowa drogi – wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów - Mięsośnia - gr. powiatu (Waliszew), gm. Głowno - ETAP II”

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi – wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów - Mięsośnia - gr. powiatu (Waliszew), gm. Głowno - ETAP II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów – Mięsośnia - gr. powiatu (Waliszew), gm. Głowno, znajdującej się w ciągu drogi powiatowej Nr 5116 E, od miejsca gdzie zakończono położenie nakładki w poprzednim etapie, tj. na wysokości działki nr 134 obrębu Mięsośnia do skrzyżowania z drogą, tj. do wysokości działki nr 206 obrębu Popów Głowieński. Zaprojektowana nakładka bitumiczna obejmuje istniejącą konstrukcję o szerokości w przedziale od 5,40 m do 5,70 m. Administratorem drogi jest Zarząd Powiatu Zgierskiego z siedzibą w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a. Opis terenu objętego zakresem w/w robót budowlanych: Teren przeznaczony pod inwestycję jest płaski. Droga na tym odcinku stanowi typową podmiejską drogę, znajdującą się na terenie gminy Głowno. Wzdłuż projektowanego odcinka występuje 19 zjazdów bramowo-indywidualnych z których 3 posiadają budowę z kostki betonowej zaś 16 posiada nawierzchnie asfaltowo-bitumiczną. Zagospodarowanie trasy stanowi w głównej mierze jednostronna zabudowa mieszkaniowa w większości budynki jednorodzinne W użytkowaniu terenu przyległego do drogi, oprócz zabudowy, występują ogrody, łąki, sady. Całość robót budowlanych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia zawiera się w obrębie pasa drogowego, tj. działki drogowej nr 108/2 – obręb Mięsośnia i działki drogowej nr 194 – obręb Popów Głowieński. Przebudowywany odcinek drogi znajduje się w starym śladzie. 2. Roboty budowlane obejmujące wykonanie nakładki na w/w drodze powiatowej obejmują swoim zakresem wykonanie następujących prac: 1) roboty pomiarowe przy liniach robót ziemnych; 2) roboty rozbiórkowe w postaci: cięcia nawierzchni mechanicznie, frezowanie nawierzchni masy mineralno-bitumicznej grubość 4 cm, rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej oraz wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki; 3) remont przepustów; 4) mechaniczne ścinanie poboczy grubości do 10 cm wraz z odwozem; 5) wykonanie nasypów oraz ich mechaniczne zagęszczenie; 6) wykonanie ławy pod krawężniki, montaż krawężników oraz osadzenie krawężników bez ław fundamentowych; 7) regulacja wysokościowa istniejących zjazdów o nawierzchni betonowej (kostka brukowa); 8) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; 9) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego; 10) oczyszczenie i odmulenie rowów z namułu łącznie z wyprofilowaniem dna i skarp wraz z wywozem urobku; 11) wykonanie podbudowy poboczy (szerokości 1,0 każde po obu stronach jezdni) kruszywem łamanym po zagęszczeniu 10 cm; 12) demontaż istniejącego oznakowania pionowego oraz montaż nowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie ze stałą organizacja ruchu. Zakres zadania w ramach przedmiotowej inwestycji planowany jest do wykonania na odcinku o długości 1,542 km. 3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach: 1) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Opisie technicznym - załącznik nr 6 do SIWZ; 3) Projekcie zagospodarowania terenu - załącznik nr 7 do SIWZ; 4) Przedmiarze robót - załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót załączony do niniejszej SIWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją niniejszej SIWZ. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji niniejszej SIWZ nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji oraz STWiORB 4. UWAGA ! Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, osoba odpowiedzialna za realizację umowy ze strony Zamawiającego: specjalista Dominik Wójcik, tel. Kontaktowy 695-658-668. 5. Użyte w niniejszej SIWZ pojęcia „budowa”, „przebudowa” i „remont” należy rozumieć w znaczeniu nadanym przez przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1333), zaś pojęcie „chodnik” należy rozumieć w znaczeniu nadanym przez przepisy ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 470). 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, opisie technicznym, projekcie zagospodarowania terenu przy uwzględnieniu przedmiaru robót oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami regulującymi przedmiotową problematykę; 2) Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia określonego w formularzu ofertowym, dokumentacji, uzgodnień oraz wszelkich danych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas trwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót; 4) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję: „Przebudowa drogi – wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów – Mięsośnia - gr. powiatu (Waliszew), gm. Głowno – ETAP II” i wskazania, że mieści się w istniejącym pasie drogowym oraz pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie w/w inwestycji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 5) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 ust. 4 Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia. . 6) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Wydziałem Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu; 7) Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania go przed organami opiniującymi, wydającymi decyzje oraz zgody; 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę geodezyjną zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie; 9) Wykonawca opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 10) Wykonawca przekaże dokumentację powykonawczą w formie papierowej w ilości 4 egzemplarzy. 11) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 2) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe w tym frezowanie istniejącej nawierzchni, - remont przepustów, - mechaniczne ścinanie poboczy, - wykonanie nasypów oraz ich mechaniczne zagęszczenie, - wykonanie ławy pod krawężniki, - regulacja wysokościowa niwelety zjazdów, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego, - oczyszczenie i odmulenie rowów, - wykonanie podbudowy poboczy, - demontaż istniejącego oznakowania pionowego oraz montaż nowego pionowego i poziomego oznakowania. 3) Wykonawca zobowiązany jest, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy czynności wymienione powyżej będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy. 4) W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności: a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; c) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 5) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 7 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 6) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5.000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 3, za każde zdarzenie. 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku pogorszenia lub degradacji stanu nawierzchni na odcinku przedmiotowej drogi powiatowej. Zakres przewidzianych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy: zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym, obejmującym: roboty pomiarowe przy liniach robot ziemnych, roboty rozbiórkowe w postaci: cięcia nawierzchni mechanicznie, frezowanie nawierzchni masy mineralno-bitumicznej grubość 4 cm, rozebranie krawężników betonowych (dotyczy zjazdów) oraz wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, remont przepustów, mechaniczne ścinanie poboczy grubości do 10 cm wraz z odwozem, wykonanie nasypów oraz ich mechaniczne zagęszczenie, wykonanie ławy pod krawężniki, montaż krawężników oraz osadzenie krawężników bez ław fundamentowych (dotyczy zjazdów), regulacja wysokościowa istniejących zjazdów o nawierzchni betonowej (kostka brukowa), oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego, oczyszczenie i odmulenie rowów z namułu łącznie z wyprofilowaniem dna i skarp wraz z wywozem urobku, wykonanie podbudowy poboczy (szerokości 1,0 każde po obu stronach jezdni) kruszywem łamanym po zagęszczeniu 10 cm, demontaż istniejącego oznakowania pionowego oraz montaż nowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie ze stałą organizacją ruchu. 9. Wymagania związane z realizacją umowy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przekazania terenu, do akceptacji szczegółowy harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram prac budowlanych musi przewidywać takie rozłożenie prac realizacji przedmiotu zamówienia, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową; 2) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z SIWZ, z STWIORB, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy; 3) Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie, uchybienie lub zaniechanie; 4) Wykonawca zobowiązany jest posiadać, deklarację zgodności z Polską Normą (określoną w STWIORB) lub aprobatę techniczną na wykorzystywane do robót materiały; 5) Certyfikaty, aprobaty techniczne Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed wbudowaniem materiałów; 6) Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za ochronę urządzeń uzbrojenia terenu takich jak: przewody, rurociągi, kable teletechniczne, geodezyjną osnowę poziomą, itp., oraz za uzyskanie u odpowiednich władz, będących właścicielami tych urządzeń, potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego odnośnie dokładnego położenia tych urządzeń w obrębie placu budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego działania uszkodzenia urządzeń uzbrojenia terenu; 7) Jeżeli na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy lub innych podmiotów uczestniczących w robotach, ze strony Wykonawcy dojdzie do awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia lub naprawienia na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Z usunięcia lub naprawienia uszkodzonej infrastruktury Wykonawca zobligowany jest do sporządzenia protokołu odbioru z odpowiednim gestorem sieci i załączenia do dokumentacji powykonawczej; 8) Jeżeli Wykonawca opóźnia się w realizacji powyższych postanowień Zamawiający zleci usunięcie awarii na koszt Wykonawcy, potrącając odpowiednie kwoty z faktury; 9) Wykonawca na własny koszt zorganizuje zaplecze budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcia. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do realizacji tych robót; 10) Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel wykonywanych zadań; 11) Po zakończeniu robót Wykonawca pozostawi cały teren robót uporządkowany i nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego; 12) Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłosi na piśmie Zamawiającemu; 13) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru ostatecznego wykonanych robót w ciągu 14 dni od daty pisemnego zawiadomienia go przez Wykonawcę o zakończeniu wykonywania robót. Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót; 14) Zamawiający dokona odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów; 15) Zamawiający sporządzi protokół odbioru, w którym określi sposób i termin usunięcia wad jakościowych; 16) Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę, po pisemnym potwierdzeniu odbioru robót. Zamawiający natomiast zobowiązany jest dokonać zapłaty w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, potwierdzonej protokółem odbioru ostatecznego. 10. Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty, aktualne zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie w zakresie realizowanego zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wymaganych uprawnień zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), osoby z innych państw członkowskich składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51878300040029006520000004. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium: „Przebudowa drogi - wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów - Mięsośnia - gr. powiatu (Waliszew), gm. Głowno - ETAP II”. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 5. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 6. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 7. Gwarant /poręczyciel nie może uzależniać wypłaty wadium od spełnienia jakichkolwiek warunków lub przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 10. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy zabezpieczyć w sposób gwarantujący jego nienaruszalność i złożyć, przed upływem terminu składania ofert w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz – pokój 15, z dopiskiem „Wadium depozyt – Przebudowa drogi - wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5116 E relacji Popów – Mięsośnia - gr. powiatu (Waliszew), gm. Głowno – ETAP II”. 11. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia z art. 25 a ust. 1 ustawy aktualne na dzień składania ofert, o których mowa w dziale VII SIWZ, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ 3) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika pełnomocnictwo, przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4) zobowiązanie podmiotów trzecich – jeśli dotyczy; 5) w przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy; 6) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na dostępność oświadczeń lub dokumentów w ogólnodostępnych, bezpłatnych bazach danych, wskazuje ich adresy internetowe; 7) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, informuje w jakim postępowaniu je składał i oświadcza że są aktualne i Zamawiający może zbadać je pod względem spełnienia warunków udziału lub braku podstaw do wykluczenia w niniejszym postępowaniu. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach