Przetargi.pl
„Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w rejonie ul. Styczniowej i Biniszkiewicza w Katowicach”.

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2021-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    Młyńska 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
    REGON: 276255387
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w rejonie ul. Styczniowej i Biniszkiewicza w Katowicach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w rejonie ul. Styczniowej i Biniszkiewicza w Katowicach" I. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a. robót rozbiórkowych i demontażowych, b. karczowanie istniejących krzewów kolidujących z inwestycją, c. robót ziemnych w tym zdjęcie warstwy humusu ze składowaniem i ponownym wykorzystaniem , d. budowy sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi i przykanalikami oraz włączenie do odbiornika w ul Styczniowej, e. przebudowy i zabezpieczenia istniejącej sieci gazowej n.pr Ø100 f. przebudowy linii kablowych SN i NN, g. budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego, h. budowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej, i. budowy chodników, zjazdów indywidualnych oraz zatok postojowych o nawierzchni z kostki betonowej j. docelowej organizacji ruchu, k. humusowania i obsiania skarp i zieleńców trawą, l. projektu czasowej organizacji ruchu z zatwierdzeniem, wdrożeniem oraz likwidacją po zakończeniu budowy, m. dostawy i montażu 2 szt. tabliczek informacyjnych. Szczegółowy zakres prac określa: wzór umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ ), przedmiar robót( załącznik nr 6 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 7 do SIWZ ), dokumentacja projektowa ( załącznik nr 8 do SIWZ ), warunki realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ ). II. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy pzp: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: - czynności związane z wykonywaniem robót drogowych w zakresie: budowy konstrukcji nawierzchni drogi oraz robót brukarskich oraz czynności związane z wykonywaniem robót instalacyjnych w zakresie: budowy sieci sanitarnych, elektroenergetycznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: 1. Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ 2. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy pzp . 3. Zamówienie jest przeznaczone dla użytku osób fizycznych w tym dla pracowników zamawiającego. Dostępność dla osób niepełnosprawnych została zagwarantowana w sposób niżej opisany : a) w rejonie przejścia dla pieszych zostanie zabudowana nawierzchnia integracyjna z wypustkami (kolor żółty), która poprzez swoją odmienną fakturę, pozwala na zidentyfikowanie lokalizacji przejścia przez osoby niewidome lub słabo widzące, b) w rejonie przejścia dla pieszych krawężniki zostaną obniżone do poziomu nawierzchni, c) nawierzchnia chodników wykonana zostanie z kostki betonowej z minifazą, d) projektowane spadki podłużne chodników będą wynosiły max 5,5%, e) projektowane spadki poprzeczne chodników będą wynosiły 2%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach