Przetargi.pl
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 655 na terenie miasta Suwałki – III etap (przebudowa ul. Sejneńskiej od granic administracyjnych miasta do torów wraz z budową odcinka od ul. Sejneńskiej do ul. Utrata z mostem i tunelem pod torami) – zakończenie robót nawierzchniowych

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2020_r/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 655 na terenie miasta Suwałki – III etap (przebudowa ul. Sejneńskiej od granic administracyjnych miasta do torów wraz z budową odcinka od ul. Sejneńskiej do ul. Utrata z mostem i tunelem pod torami) – zakończenie robót nawierzchniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 655 na terenie miasta Suwałki – III etap (przebudowa ulicy Sejneńskiej od granic administracyjnych miasta do torów wraz z budową odcinka od ul. Sejneńskiej do ul. Utrata z mostem i tunelem pod torami) – zakończenie robót nawierzchniowych. 2. Przebudowa układu komunikacyjnego w zakresie: - Odcinek trasy głównej – ulicy 100-lecia Niepodległości od ronda w ul. Sejneńskiej do ronda w ul. Utrata od km 0-015,3 do km 1+512,91 - wykonanie warstwy ścieralnej z SMA gr 4 cm dla KR5, - Rondo turbinowe na skrzyżowaniu ulicy 100-lecia Niepodległości i ulicy Utrata - wykonanie warstwy ścieralnej z SMA gr 4 cm dla KR5, - Ulica Utrata strona prawa od ul. Łąkowej do ronda turbinowego: jezdnia prawa od km 0+000 do km 0+227,16, jezdnia lewa od km 0+000 do km 0+224 - wykonanie warstwy ścieralnej z SMA gr 4 cm dla KR5, - Ulica Utrata strona lewa od ronda turbinowego w kierunku Augustowa: -jezdnia prawa od km 0+000 do km 0+201,38: w obrębie wlotu ulicy Staniszewskiego rozbiórka istniejącej konstrukcji i nawierzchni, wykonanie nowej konstrukcji jezdni, wyspy rozdziału, ciągów pieszo – rowerowych, wykonanie warstwy ścieralnej z SMA gr 4 cm dla KR5, jezdnia lewa od km 0+000 do km 0+199,66 wykonanie warstwy ścieralnej z SMA gr 4 cm dla KR5, wykonanie remontu nawierzchni w obrębie wagi z SMA gr. 4 cm wraz z odnowieniem i montażem elementów stalowych wagi, wykonanie rozbiórki nawierzchni oraz podbudowy „starego” przebiegu ul. Staniszewskiego (do granicy działki kolejowej) – odcinek Staniszewskiego – Utrata, - Ulica Utrata część wspólna od km 0+000 do km 0+063,59 - wykonanie warstwy ścieralnej z SMA gr 4 cm dla KR5, - Łącznik do ulicy Staniszewskiego od km 0+000 do km 0+431,17, wloty ulicy Sianożęć od km 0+000 do km 0+107,94 i km 0+166,47 wykonanie warstwy ścieralnej z BA gr 4 cm dla KR3, - Droga dojazdowa do ogródków działkowych DD1 wykonanie warstwy ścieralnej z BA gr 4 cm dla KR1, - Zjazdy publiczne: wykonanie warstwy ścieralnej z BA gr 4 cm : do stacji CPN KARP, km 0+153,64, km 0+190,31, km 0+980,65, warstwy ścieralnej z BA gr 4 cm i warstwy wiążącej z BA gr 8 cm w km 0+980,65 str L i częściowo P, pełna konstrukcja w km 1+497,60, łącznik do ulicy Staniszewskiego warstwy ścieralnej z BA gr 4 cm i warstwy wiążącej z BA gr 8 cm w km 0+276,79, - uzupełnienie brakujących odcinków ścieżek rowerowych z BA gr 5 cm w km: od przejścia dla pieszych przy rondzie do zjazdu CPN, od zjazdu CPN do zjazdu w km 0+094,55, od zjazdu w km 0+094,55 do zjazdu w km 0+112,96, od zjazdu w km 0+112,96 do zjazdu w km 0+153,64, od zjazdu w km 0+153,64 do zjazdu w km 0+190,31 , od zjazdu w km 0+190,31 na długości ok 28m w kierunku mostu, od przejścia w ul. Łąkowej/Mereckiego/ do zjazdu w km 0+184,93, strona lewa, jezdnia lewa na długości ok 19 m przed zatoka do ważenia pojazdów, od zatoki do ważenia pojazdów do ul. W. Romana zgodnie z przedmiarem robót, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu – wykonanie oznakowania poziomego oraz uzupełnienie oznakowania pionowego w zakresie zgodnym z załączonym wykazem i projektem powykonawczym stałej organizacji ruchu, - dostawa i montaż wiaty przystankowej. Konstrukcja wiaty z profili aluminiowych zamkniętych. Pokrycie dachowe poliwęglanem przyciemnionym. Przeszklenie ścian: szyby hartowane grubości 8mm o wymiarach 1520x855mm posiadające świadectwo bezpieczeństwa CE ( podane wymiary szyb są identyczne jak szyb w wiatach istniejących na terenie miasta). Siedziska: ławka z tworzyw sztucznych ( profil zamknięty), oparcie z tworzyw sztucznych. Siedzisko i oparcie z materiałów trudnych do zniszczenia. Wymiary wiaty: długość ok. 4,0m, wysokość ok.2,2m ( do konstrukcji dachu), szerokość ok. 1,3m. Słupek przystankowy ocynkowany i pomalowany. Na słupku zamontowane trzy ramki poziome o formacie A3 na rozkłady jazdy, Zamontowany kosz na śmieci oraz znak przystankowy D-15, -zagospodarowanie terenu i zieleń – w obrębie chodnika i ścieżki rowerowej od zatoki z wagą do ul. W. Romana, ul. Staniszewskiego i ul. Utrata poprzez uporządkowanie terenu, dowiezienie ziemi urodzajnej gr 15 cm i założenie trawników, - regulacje studni sanitarnych zgodnie z przedmiarem robót, - dokończenie budowy oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego zgodnie z przedmiarem robót, - remont zatoki ITD. polegający na uzupełnieniu konstrukcji o podbudowę z BA gr 12 cm, warstwy wiążącej gr 8cm i warstwy ścieralnej gr 4 cm z BA i osadzeniu obudowy wagi, - wykonanie chodnika na ul. Staniszewskiego (likwidacja dojazdu do przejazdu kolejowego) z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej wraz z wykonaniem podbudowy i ustawienie krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie z oporem, - dokończenie i poprawienie robót wykonywanych przez poprzedniego Wykonawcę wg. załączonego wykazu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, SST oraz formularze cenowe. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej oraz SST. 5. W przypadku gdy w formularzach cenowych, SST, dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zamontować trzy tablice pamiątkowe o dofinansowaniu projektu przez Unię Europejską, sporządzonych i umieszczonych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020 oraz dwóch tablic informacyjnych budowy zgodnych z zapisami Prawa Budowlanego. 8. Projekt i treść tablic oraz miejsce ich ustawienia Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. 9. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty będące przedmiotem zamówienia w sposób minimalizując utrudnienia w ruchu. Wszystkie roboty drogowe winny być wykonywane przy zapewnieniu przejezdności oraz z udostępnieniem zjazdów dla użytkowników. 10. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w następujących branżach: • drogowej – robót przygotowawczych, rozbiórkowych, elementów ulic i podbudowy, nawierzchni, robót wykończeniowych i zieleni, oznakowania dróg, • elektrycznej – demontażu istniejącego oświetlenia, budowy linii kablowej oświetlenia, • telekomunikacyjnej – budowy kanału technologicznego. 12. Wyjątkiem od powyższej wskazanej zasady będzie osobiste wykonywanie zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również przedsiębiorcę prowadzącego indywidulaną działalność gospodarczą, w przypadku którego nie będzie miał zastosowanie wymóg określony w art. 29 ust 3a Ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 08.07.2020 r. do godz. 9:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek zamawiającego). Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Budżetu i Finansów, w pokoju nr 147, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. 3.Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w formie poręczeń/gwarancji w postaci dokumentu elektronicznego, złożonego w oryginale i podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym opatrzonym przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta. Nie dopuszcza się wniesienia skanu poręczenia/gwarancji wadialnej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę składającego ofertę. W związku z powyższym prawidłowo złożone wadium należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i wraz z plikami stanowiącymi jawną część oferty skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). Niezałączenie pliku lub załączenie do oferty pliku będącego skanem dokumentu skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - Formularz ofertowy na załączniku nr 1 w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 2)Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – Formularz cenowy na załączniku nr 2 i 2a lub kosztorys ofertowy sporządzony samodzielnie przez Wykonawcę obejmujący cały przedmiot zamówienia zgodnie z dołączoną dokumentacją projektową i SST. Formularze cenowe/kosztorysy będą materiałem pomocniczym służącym do rozliczania w trakcie realizacji zamówienia w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 3) Pełnomocnictwo (w przypadku złożenia oferty elektronicznie w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego): a)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b)jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. c)w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania. 4)Wykonawca składa oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, 5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej wszystkie pliki wraz z plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). Oferta musi być zaszyfrowana. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu i stronie internetowej Zamawiającego. Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach