Przetargi.pl
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 w miejscowości Rzęczkowo (na odcinku od skrzyżowania z DP nr 2002C do skrzyżowania z DW nr 597) na odcinku od ok. km 3+931,00 do km 4+749,39

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 w miejscowości Rzęczkowo (na odcinku od skrzyżowania z DP nr 2002C do skrzyżowania z DW nr 597) na odcinku od ok. km 3+931,00 do km 4+749,39
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania: 1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg 2) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza 3) Karczowanie pni, zagajników, krzaków, krzewów i poszyć gęstych z wywozem na skład wykonawcy i utylizacją 4) Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 8-10 cm 5) Rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe fi 40cm 6) Rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe fi 80 cm 7) Rozebranie ścieku betonowego 8) Rozebranie istniejących barier stalowych – energochłonnych 9) Montaż rur osłonowych fi 110 na istniejącym ciągu kablowym (rura dwudzielna) 10) Przełożenie istniejącego kabla niskiego napięcia zasilającego oświetlenie (w przypadku kolizji z proj. elementami) 11) Wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. I-V z transportem urobku na odkład i późniejszym wbudowaniem w nasyp 12) Wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. I-IV z transportem urobku na odkład Wykonawcy (z wywozem) 13) Wykonanie nasypów z gruntu kat. I-IV z uzyskanego wykopu 14) Wykonanie nasypów z gruntu kat. I-IV z pozyskaniem i transportem gruntu (grunt do nasypu powinien posiadać parametry mieszanki niezwiązanej lub gruntów niewysadzinowych – parametry w cz. opisowej) 15) Plantowanie powierzchni skarp nasypów i wykopów 16) Wykonanie mechanicznie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruntach kat. I-IV – chodnik 17) Wykonanie mechanicznie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruntach kat. I-IV – zjazdy 18) Wykonanie mechanicznie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruntach kat. I-IV – pobocze z destruktu 19) Wykonanie mechanicznie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruntach kat. I-IV – ściek trójkątny (wg KPED 01.05) 20) Wykonanie mechanicznie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruntach kat. I-IV – ściek korytkowy (wg KPED 01.03) 21) Wykonanie mechanicznie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruntach kat. I-IV – ściek podchodnikowy trapezowy (wg KPED 01.30) 22) Wykonanie mechanicznie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruntach kat. I-IV – umocnienia rowu (umocnienie brukiem kamiennym i płytami chodnikowymi) 23) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego gr. 10 cm (podsypka piaskowa) – chodnik 24) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego gr. 10 cm (podsypka piaskowa) – umocnienie skarp płytami chodnikowymi 25) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego gr. 10 cm (podsypka piaskowa) – – ściek podchodnikowy trapezowy (wg KPED 01.30) 26) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego gr. 15 cm (podsypka piaskowa) – ściek korytkowy (wg KPED 01.03) 27) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego gr. 15 cm (podsypka piaskowa) – ściek trójkątny (wg KPED 01.05) 28) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego gr. 15 cm (podsypka piaskowa) – pobocze z destruktu 29) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego gr. 20 cm (podsypka piaskowa) – zjazdy 30) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 20cm – zjazdy 31) Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3cm – chodnik 32) Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3cm – zjazdy 33) Humusowanie z obsianiem trawą przy grubości humusu 10 cm – skarpy, opaska gruntowa 34) Umocnienie skarp, dna rowu przy wylocie/wlocie ścieków, przepustów, w obrębie kaskady betonowej, kostką brukową kamienną 13-16 cm, ułożoną na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 10 cm 35) Umocnienie skarp rowów płytami chodnikowymi 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3 cm (spoiny wypełnione zaprawą cementową) 36) Umocnienie dna rowu za pomocą kaskady betonowej (kompleksowe wykonanie wg KPED 01.15 i części rysunkowej) 37) Ułożenie geosiatki antyerozyjnej na istniejącej skarpie przeznaczonej do reprofilacji 38) Oczyszczenie istniejącego przepustu ceglanego-sklepionego (w km 0+176,35) 39) Kompleksowe ułożenie przepustów z rur polietylenowych (PEHD) o średnicy 40cm wraz z obustronną obudową zakończeń przepustu (ściankowe zakończenie przepustu wg KPED 03.95) (m. in. wraz z zagęszczenie gruntu, ułożeniem podsypki z pospółki z kruszywa naturalnego oraz wykonaniem zasypki) 40) Kompleksowe ułożenie przepustów z rur polietylenowych (PEHD) o średnicy 40cm (m. in. wraz z zagęszczenie gruntu, ułożeniem podsypki z pospółki z kruszywa naturalnego oraz wykonaniem zasypki) 41) Kompleksowe ułożenie przepustów z rur polietylenowych (PEHD) o średnicy 80cm (m. in. wraz z zagęszczenie gruntu, ułożeniem podsypki z pospółki z kruszywa naturalnego oraz wykonaniem zasypki) 42) Wykonanie szczelnych poboczy z destruktu pofrezowego o grubości min. 15 cm (materiał Wykonawcy) 43) Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farba rozpuszczalnikowa barwy białej z mikrokulkami szklanymi lub ceramicznymi) (Bez przejścia dla pieszych na DG w kier. szkoły) 44) Usunięcie istniejącego oznakowania poziomego 45) Montaż znaków drogowych, tabliczek, tablic drogowych i urządzeń brd wraz ze słupkami/konstrukcjami wsporczymi(bez znaków G-6 2 szt. na DG w kier. szkoły) 46) Adaptacja istniejących znaków, tabliczek, tablic drogowych i urządzeń brd wraz ze słupkami/konstrukcjami wsporczymi 47) Demontaż istniejących znaków, tablic drogowych, słupków prowadzących i urządzeń brd wraz z konstrukcjami wsporczymi/słupkami 48) Ustawienie słupków prowadzących U-1a (ze znakami U-7 i U-8) 49) Ustawienie słupków prowadzących U-1b (ze znakami U-7 i U-8) na projektowanej i istniejącej barierze energochłonnej(tylko na istn. i projekt. barierze energochłonnej) 50) Ustawienie energochłonnych barier ochronnych stalowych (N2, W2, A) wraz z taśmą osłonową od strony chodnika (wraz z odcinkami początkowymi i końcowymi) 51) Ustawienie wygrodzeń dla pieszych – bariera ochronna segmentowa (żółta) z rur stalowych Ø 8cm, dł. 2,0m, h=1,2m wraz z fundamentem 52) Ustawienie krawężników betonowych wtopionych (oporników) o wymiarach 12x25cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm z wykonaniem ław betonowych z betonu C12/15: 0,029m3/1m na podsypce piaskowej gr. 10 cm 53) Ustawienie krawężników betonowych obniżonych o wymiarach 15x22cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm z wykonaniem ław betonowych z betonu C12/15: 0,068m3/1m na podsypce piaskowej gr. 10 cm 54) Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3cm z wykonaniem ław betonowych z betonu C12/15: 0,015m3/1m na podsypce piaskowej gr. 10 cm 55) Ułożenie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych – ściek korytkowy z płyt ściekowych wg KPED 01.03 na podsypce cem.-piask., gr. 5 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15: 0,14 m3/1m 56) Ułożenie kompletnego ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych (m. in. z płyt chodnikowych, krawężnika betonowego oraz wylewki betonowej z betonu klasy C1215cm)– ściek podchodnikowy trapezowy wg KPED 01.30 57) Ułożenie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych – ściek trójkątny z płyt ściekowych wg KPED 01.05 na podsypce cem.-piask., gr. 5 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15: 0,12m3/1m Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego przez siebie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000 zł brutto. Dodatkowe informacje SIWZ Rozdział III
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do wyboru w formie elektronicznej lub w formie pisemnej. A. W przypadku wyboru przez Wykonawcę złożenia oferty w formie pisemnej: 1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz podpisana poprzez czytelny podpis lub podpis z pieczątką imienną osoby upoważnionej/ osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wymaga się aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane. 3. Wymaga się aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były złączone w sposób trwały z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt 12; (zaleca się umieszczenie oferty w skoroszycie, do wpięcia). 4. Wszelkie zmiany w treści oferty /poprawki, przekreślenia, dopiski/ powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem lub parafką osoby upoważnionej do reprezentowania firmy. W przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu ofert powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazami ZMIANA lub WYCOFANIE. 6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj. z dnia 9 lutego 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 419), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 7. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ewentualnym zmianom przekazanym przez Zamawiającego jako wyjaśnienia i uzupełnienia do ogłoszenia. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i załączników na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będą formularzom określonym przez Zamawiającego. 8. Ofertę stanowi wypełniony: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ b) Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ c) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2 d) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; e) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; f) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. g) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. h) Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. i) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO)– załącznik nr 7 do SIWZ . B. W przypadku wyboru przez Wykonawcę złożenia oferty w formie elektronicznej: 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej w formacie danych *.doc, *.docx, *.rtf, *.xps, *.odt, *.pdf, i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, - Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym, - Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 2. Zleca się, aby oferta oraz każdy z dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą umieścić w osobnym pliku tj. wszystkie strony formularza oferty stanowić będą jeden plik, wszystkie strony kosztorysu ofertowego stanowić będą kolejny plik, itd. Wszystkie otrzymane pliki należy złożyć za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformie platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 3. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku Zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę. 4. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Plik zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa winien zostać złożony w osobnym pliku w odpowiednim polu przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa na platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz wraz z jednoczesnym zaznaczeniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty. Z uwagi na to, że oferta Wykonawcy jest zaszyfrowana nie można ich edytować. Przez zmianę oferty rozumie się złożenie nowej oferty i wycofanie poprzedniej, jednak należy to zrobić przed upływem terminu zakończenia składania ofert w postępowaniu. 6. Ofert nie należy opisywać w sposób określony w Rozdziale VI litera A pkt. 14 SIWZ. 7. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ewentualnym zmianom przekazanym przez Zamawiającego jako wyjaśnienia i uzupełnienia do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i załączników na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będą formularzom określonym przez Zamawiającego. 8. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania. 9. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę. 10. Ofertę stanowi wypełniony: a) Formularz ofertowy - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym) – załącznik nr 1 do SIWZ b) Kosztorys ofertowy - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym) – załącznik nr 2 do SIWZ c) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2 - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym) d) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym) e) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym) f) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. g) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym)- o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. h) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. i) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 7 do SIWZ - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach