Przetargi.pl
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 357 w zakresie budowy chodnika w m. Siekierczyn

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59818 Siekierczyn, Siekierczyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 221 778 , fax. 757 221 750
  • Data zamieszczenia: 2017-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757 221 778, fax. 757 221 750
    REGON: 23082156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 357 w zakresie budowy chodnika w m. Siekierczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 357 w zakresie budowy chodnika w m. Siekierczyn” 1) Zakres rzeczowy prac w ramach ww. przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) chodnika o nawierzchni z kostki betonowej obramowanego krawężnikiem betonowy i obrzeżem betonowym, b) przebudowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, c) ścieków podchodnikowych z elementów prefabrykowanych, d) balustrad ochronnych, e) uzupełnienie poboczy, f) zarurowanie istniejącego rowu pod wykonanie nawierzchni chodnika. 2) Ilości projektowanych elementów: a) długość projektowanego chodnika – 602,0 m, b) powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm – 870,0 m2, c) powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm - 255,0 m2, d) długość krawężników betonowych - 431,0 m e) długość obrzeży betonowych – 906,0 m f) przepust z rur HDPE fi 300 - 18 m, g) studnia kanalizacji deszczowej fi 1200 – 7 szt. h) wpust kanalizacji deszczowej fi 500 – 7 szt., i) kanał kanalizacji deszczowej z rur PCV – U fi 300 – 260 m j) balustrady ochronne typu U 11a - 50 m k) karczowanie pni – 23 szt. 2. Szczegółowy opis zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia koniecznych informacji do przygotowania oferty. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót drogowych, w szczególności związane z odtworzeniem warstw konstrukcyjnych (podbudowy i nawierzchnie) wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Szczegółowe wymagania, sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone rozdziale VI niniejszej SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: główny przedmiot – 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg, dodatkowe: 45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45233100-0 - roboty w zakresie budowy autostrad, dróg. 5. Informacje dodatkowe. 1) Przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 2) W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy, wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „ lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta. 4) Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. 5) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 6) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b ustawy Pzp. 7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Okres gwarancji stanowi jedno z „kryteriów oceny ofert”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł.), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2016 r., poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia, zgodnie z pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi przepisów nowelizacji ustawy Pzp z dnia 22 czerwca 2016 r. zamieszczonymi na stronie Urzędu Zamówień Publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokumentem, o którym mowa w pkt 2, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3A do SIWZ - składa się wraz z ofertą)., Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale. 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego (jeżeli dotyczy), 4.Pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy Wykonawców (jeżeli dotyczy), 5. Dowód wniesienia wadium - kserokopia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach