Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2020-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 335 W KRZECZYNIE WIELKIM W ZAKRESIE BUDOWY CHODNIKA – ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 335 w Krzeczynie Wielkim w zakresie budowy chodnika - etap II”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: Branża drogowa: roboty geodezyjne pomiarowe, roboty rozbiórkowe, wycinka drzew, roboty ziemne (korytowanie), przebudowa geometrii skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 335 z drogą powiatową nr 1224D, wykonanie nawierzchni jezdni w obrębie skrzyżowania (naw. bitumiczna) – pow. ok. 530,00 m2, wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, wykonanie muru oporowego z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych , wprowadzenie docelowej organizacji ruchu, uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach. Branża sanitarna: wykonanie odwodnienia skrzyżowania, wraz z wylotem do istniejącego cieku wodnego (sieć kanalizacji deszczowej dł. ok. 90m –średnica 315mm i 200mm). Branża elektryczna: wykonanie doświetlenia przejścia dla pieszych – słupy wys. 6m, oprawy LED -2 szt. wykonanie przyłącza energetycznego – dł. ok. 96 m. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, zostały okreśłone w SIWZ i wzorze umowy o pracę. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy na zasadach określonych w umowie. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP - zał. nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały okreśłone w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1235D w miejscowości Chróstnik w zakresie budowy chodnika.
Dodano: 2024-07-12 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Drołtowice w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Drołtowice"
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja drogi powiatowej 2510D w m. Pilchowice o dł. 2,130 oraz drogi powiatowej nr 2520D na odc. Wleń-Łupki-Klecza o długości 1,150 km
Dodano: 2024-06-21 - Budowa chodnika na DK5 w Strzegomiu
Dodano: 2024-06-18 - Przebudowa (modernizacja) drogi wewnętrznej w miejscowości Gorzyca na terenie Gminy Lubin.
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa ul. Dębowej w miejscowości Długołęka, gm. Długołęka
Dodano: 2024-06-12 - Przebudowa drogi na dz. nr 611, 618, 619, obręb Wilków
Dodano: 2024-06-10 - Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu Głogowskiego – przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowości Sobczyce
Dodano: 2024-06-04 - Przebudowa drogi gminnej ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie
Dodano: 2024-05-29 - Przebudowa drogi gminnej – ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
Dodano: 2024-05-28