Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-778 Gdańsk, ul. Mostowa 11A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 3202025 , fax. 058 3202025
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
ul. Mostowa 11A 11A
80-778 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 3202025, fax. 058 3202025
REGON: 19168727600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 215 w m. Karwia - budowa kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej w ciągu ulic Kopernika i Wojska Polskiego (droga wojewódzka nr 215) od km 14+000,00 do km 15+500,00 oraz przepompowni w m. Karwia. W zakres zadania wchodzą następujące branże: - sanitarna /kanalizacja deszczowa/, - elektryczna, - drogowa. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia roboty w zakresie robót branży sanitarnej nie mogą być powierzone podwykonawcom. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 3 lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20 tys. PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 1.Potencjał ekonomiczno-finansowy: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 18 mln PLN ; b) Dostęp do środków finansowych oszacowanych na kwotę min. 1,5 mln PLN. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną jej powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby: - Kierownik budowy pełniący równocześnie funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadający min 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi (bez ograniczeń) do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych lub równoważne oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: żuraw samochodowy, samochód skrzyniowy, samochód dostawczy. 4. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budowę kanalizacji deszczowej o łącznej długości min 1,5 km oraz budowę przepompowni ścieków. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone powyżej Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od kwoty 1,5 mln PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osobę, którą będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. 2.Wykaz sprzętu i środków transportu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 3.Informacja o doświadczeniu Wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w rejonie drogi gminnej ul. Słoneczna i Lipowa w Smętowie Graniczne - Etap II
Dodano: 2016-04-15 - Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w rejonie drogi gminnej ul. Słoneczna i Lipowa w Smętowie Granicznym, Etap I.
Dodano: 2015-10-12 - Budowę kanalizacji deszczowej w ul. PKWN w m. Cewice - Etap II.
Dodano: 2015-07-14 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2711G na odcinku od skrzyżowania z DW Nr 222 w m. Starogard Gd. do skrzyżowania z DP Nr 2712G Starogard-Koteże-Sucumin.
Dodano: 2015-01-15 - Remont Nabrzeża Władysławowskiego w Porcie Ustka
Dodano: 2014-12-18 - PRZEBUDOWA SKANALIZOWANEGO ODCINKA ROWU R-2 PRZY UL. SPOKOJNEJ, NAUCZYCIELSKIEJ I RADUŃSKIEJ W STRASZYNIE
Dodano: 2014-10-02 - wykonanie robót budowlanych w ramach projektu Zagospodarowania bulwaru nadmorskiego w Helu - etap I, dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013.
Dodano: 2014-07-01 - Remont nabrzeża w Gdańsku Sobieszewie w km 9+480÷9+910 Martwej Wisły - Etap I
Dodano: 2014-06-30 - BIEŻĄCE USUWANIE AWARII, WYKONYWANIE ROBÓT REMONTOWYCH W KORYTACH POTOKÓW SOPOCKICH I BUDOWLACH ZWIĄZANYCH Z GOSPODARKĄ WODNĄ, MIEJSKICH SIECIACH KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SYSTEMACH ODWODNIEŃ WRAZ Z BUDOWLAMI NA TYCH SIECIACH, ORAZ ROBÓT INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z REMONTAMI I MODERNIZACJĄ NAWIERZCHNI DROGOWYCH NA TERENIE MIASTA SOPOTU W LATACH 2014 - 2016.
Dodano: 2013-11-18 - Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku drogi powiatowej nr 1420G Godętowo-Nawcz-Tłuczewo przez miejscowość Rozłazino o długości ok. 1,0 km wraz z odtworzeniem nawierzchni
Dodano: 2013-09-23