Przetargi.pl
Przebudowa drogi wojewódzkiej 562 polegająca na budowie chodnika nie wykraczającego poza pas drogi w miejscowości Szpetal Górny

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wojewódzkiej 562 polegająca na budowie chodnika nie wykraczającego poza pas drogi w miejscowości Szpetal Górny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy rodzaju robót: • roboty pomiarowe, • roboty rozbiórkowe (podbudowa z podbudowy z betonu gr. 15cm, naw. bitumicznej gr. 4cm, • zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm, krawężników bet. na ławie betonowej), • budowa ściany oporowej z prefabrykatów żelbet. typu „L”, • roboty ziemne wykonane mechanicznie, • rury ochronne typu AROT A160 PS, • kanały rurowe – podłoża z materiałów sypkich o gr. 10cm, • kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. 300mm, • przykanaliki o śr. zew. 200mm, • obsypka pod kanały z materiałów sypkich gr. 15cm, • studnie rewizyjne z kręgów bet. o śr. 1000mm w gotowym wykopie o gł. 3m, • studnie ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500mm z osadnikiem i syfonem, • obudowy wylotów kolektorów, • wykonanie odwodnienia liniowego dł. 6m wraz z wykonaniem przykanalika Ø200 do studni, • zasypanie wykopów gruntem kat. I-III pozyskanym przez Wykonawcę, • zagęszczenie nasypów ubijakami mech., grunt kat. I-III, warstwami gr. do 30cm, • profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonane ręcznie pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni przy drodze gminnej, • w-wy odcinające, zagęszczanie ręczne o gr. 10cm przy drodze gminnej, • w-wa podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20cm przy drodze gminnej, • nawierzchnia z mieszanek min.-bit. gr. 4cm (w-wa wiążąca) przy drodze gminnej, • nawierzchnia z mieszanek min.-bit. gr. 4cm (w-wa ścieralna) przy drodze gminnej, • koryta wykonywane mech. gł. 10cm w gr. kat. II-VI na zjazdach, • w-wy odcinające zagęszczane mech. o gr. 10cm, • w-wa podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych o gr. 20cm przy drodze gminnej, • krawężniki betonowe wtopione 12x25 i 15x22cm bez ławy na podsypce p-c, • krawężniki betonowe wystające 15x30cm bez ławy na podsypce p-c, • ława betonowa z oporem pod krawężniki, • zjazdy i zatoki autobusowe z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na p-c, • profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonane ręcznie pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni, • w-wy odcinające zagęszczane ręcznie o gr. 10cm, • obrzeża bet. 30x8cm na p-c, • ława pod krawężniki bet. z oporem, • nawierzchnia chodników z kostki brukowej gr. 6cm na podsypce cem.-piask., • koryta gł. 10cm gr. kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników, • ścieki z elem. bet. gr. 15cm na p-c, • ława pod ściek betonowa, • remonty cząstkowe naw. bit. mieszankami min.-asf. z obcinaniem krawędzi mech. przy krawężniku, • naw. z kruszywa łam. jako umocnione pobocze, • oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20cm, • poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez: PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482 z nazwą zadania (nr drogi, ulica, miejscowość), numerem sprawy. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany powyżej rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 29 lutego 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach