Przetargi.pl
„Przebudowa drogi wewnętrznej w Niekłaniu Wielkim (koło cmentarza)”

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi wewnętrznej w Niekłaniu Wielkim (koło cmentarza)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: - roboty pomiarowe – 0,212km., - ścinka poboczy z odwozem nadmiaru gruntu, grubość warstwy do 20 cm – 424,00 m², - mechaniczne wykonanie koryta, głębokość średnia 60 cm – 1 034,00 m², - pod- budowa z gruntu stabilizowanego cementem C 3/4 MPa, grubość podbudowy po zagęszczeniu – 20 cm -1 034,00 m², - podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubość po zagęszczeniu 20 cm – 1 034,00 m², - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC16W, warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 8,00 cm - 972,90 m², - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S, warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4,00 cm – 940,00 m², - nawierzchnie żwirowe, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm -418,00 m², - oczyszczenie rowu z namułu grubości 40,00 cm – 30,00 m, - przepusty rurowe o śr. 40 cm na ławie z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm z zasypką piaskiem - 15,00 m, - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm – 2,00 szt., -regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – 4,00 szt., - wymiana hydrantu na podziemny wraz z robotami towarzyszącymi – 1,00 szt., - zamontowanie znaku A-7 wraz ze słupkiem – 1,00 szt., - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 0,212 km. UWAGA W wyniku zaokrągleń w przedmiarze zaniżono długość o 2 m. Faktycznie do wykonania 212 m. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Wykonanie przedmiotu umowy przy udziale osób posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz za pomocą sprzętu posiadającego ważne badania techniczne wykonane przez odpowiednie władze dopuszczające go do użytku; 2. Powiadomienie użytkowników istniejącego uzbrojenia o terminie rozpoczęcia budowy; .3. Uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowania obiektu przez Zamawiającego oraz niezbędnych pozwoleń związanych z obsługą budowy i terenów sąsiadujących; 4. Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót (dokumentację fotograficzną Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do operatu powykonawczego); 5. Powiadomienie Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru o terminie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i udział w odbiorze; 6. Umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy; 7. Zgłaszanie w formie pisemnej Zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania zadania inwestycyjnego minimum 7 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie; 8. Zapewnianie przez cały okres realizacji inwestycji nieprzerwanej dostawy mediów do nieruchomości. 9. Jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych; 10. Uzgodnienie dokumentacji powykonawczej z projektantem w razie wprowadzenia nieistotnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego; 11. Przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego; 12. W razie potrzeby przygotowanie kompletnego wniosku (dokumentacja powykonawcza, dokumentacja geodezyjna, certyfikaty i atesty na użyte materiały oraz zamontowane urządzenia, protokoły odbioru wykonanych instalacji, protokoły odbioru robót budowlanych częściowych i końcowych) o zakończeniu budowy bądź uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych od właściwego organu. 13. Przekazanie gwarancji producenta na zamontowane urządzenia w dniu odbioru. Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty następujące czynności: 1. Sporządzenie lub zapewnienie sporządzenia, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w zakresie określonym w art. 21a ustawy Prawo Budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. W sprawie szczegółowego zakresu i form planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzaju robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi; 2. Wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót; 3. Bieżącą obsługę geodezyjną i geotechniczną realizowanego zadania. Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót; 4. Zorganizowanie zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonanie rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie; 5. Przygotowanie zaplecza budowy, tj. odpowiednich pomieszczeń magazynowych na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczeń socjalnych dla swoich pracowników, ogrodzenie placu budowy wraz z oznakowaniem (tablica informacyjna); 6. Zapewnienie dozoru terenu budowy jak również ochronę znajdującego się na nim mienia; 7. W przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem od zarządcy drogi; 8. Roboty przygotowawcze, pomiarowe i geodezyjne obejmujące wytyczenie robót w terenie zgodnie z projektem zagospodarowania terenu; 9. Zlecenie przebudowy znaków geodezyjnych prawnie chronionych; 10. Roboty ziemne; 11. Oczyszczenie oraz umocnienie dna i skarp rowu przydrożnego; 12. Roboty wykończeniowe tj. humusowanie; 13. Zapewnienie nadzoru technicznego właścicieli lub dysponentów istniejącego uzbrojenia podziemnego w trakcie prac prowadzonych w jego pobliżu; 14. W czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 15. Zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu; 16. Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego (sieć elektroenergetyczna kablowa, sieć gazowa, sieć teletechniczna); 17. Wyrównanie terenu i doprowadzenie go do stanu pierwotnego; 18. Przywrócenie placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do powyższego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie powyższych terenów do należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód spowodowanych realizacją robót; 19. Usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących w/w zadanie; 20. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usuwania z placu budowy odpadów (np. ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania, gruzu); 21. Usunięcie materiałów zbędnych z placu budowy na składowisko odpadów, uporządkowanie terenu budowy, przywrócenie stanu pierwotnego drogi dojazdowej na plac budowy. Z wywózki odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający przekazanie odpadów do utylizacji podmiotowi uprawnionemu; 22. Wykonanie na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób oraz wykonanie niezbędnego rozruchu urządzeń i instalacji umożliwiających należyte wykonanie umowy i użytkowanie Obiektu/Przedmiotu Umowy; 23. Opracowanie pełnej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej realizowanego zadania; 24. Wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowego funkcjonowania. Do zadań Wykonawcy należeć będzie kompleksowe wykonanie zadania zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, a także wykonania wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu. .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z informacją, którą cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom i podaniem nazw i danych Podwykonawców. Dokument składany w oryginale. b) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia sporządzone zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenia muszą być aktualne na dzień składanie ofert. Dokumenty składane w oryginale. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta wraz z oświadczeniami jest składana przez pełnomocnika, upoważniające go do tej czynności. d) Oświadczenie /zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), dokument składany w oryginale. e) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach