Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Żaby

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-314 Baranów, Armii Krajowej 87
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 13 50
  • Data zamieszczenia: 2022-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Armii Krajowej 87
    96-314 Baranów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 13 50
    REGON: 750147834
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Żaby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisujedokumentacja:1) Dokumentacja projektowa (uproszczony projekt budowlano – wykonawczy),2) Przedmiar robót,3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.3. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Żaby w następującym zakresie:- kategoria obciążenia ruchem – KR 1-2,- przebudowa drogi na odcinku długości 500,0 m,- przekrój szlakowy na całym odcinku,- przekrój jedni o dwustronnym spadku poprzecznym – 2%,- szerokość jedni – 3,00 m,-pobocza gruntowe o szer. 0,50m obustronne, gruntowe ulepszone tłuczniem kamiennym,- odwodnienie powierzchniowe,Przedmiot umowy obejmuje również wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej do prawidłowego wykonaniarobót oraz ich odbioru, inwentaryzację powykonawczą, Tymczasowe projekty organizacji ruchu/schematy / zabezpieczeniarobót , oznakowanie robót, organizację placu budowy, wykonanie wszelkich wymaganych przepisami prawa badań i prób,oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią dla przedmiotowego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może zostać wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A. I oddział Żyrardów, Nr rachunku: 29 1240 3350 1111 0000 3549 8920jako tytuł przelewu wskazując: „Wadium w postępowaniu nr WAO.271.1.12.2022.MM.”5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3.2) do 3.4), wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinnazostać sporządzona zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (poręczenia) (Zamawiającego), gwaranta (poręczyciela) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem),3) kwotę gwarancji (poręczenia),4) termin ważności gwarancji (poręczenia),5) nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.7. Poręczenie, o którym mowa powyżej powinno być solidarne. Zamawiający nie dopuszcza poręczenia subsydiarnego.8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania o obrocie gospodarczym:Opis sposobu spełnienia warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Opis sposobu spełnienia warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis sposobu spełnienia warunku:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 250.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 zł. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonej przez wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej we wskazanej wysokości, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przez jej złożeniem.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu spełnienia warunku:Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie co najmniej dróg gminnych o kategorii ruchu minimum KR-2,obejmującą budowę jezdni o nawierzchni asfaltowej – o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto;b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej następujące osoby:- kierownika robót drogowych posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa,Uwaga!Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1946 z późn. zm.).Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach