Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI POPOWO KOŚCIELNE, GM. SOMIANKA”

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 741 87 90 , fax. 29 741 87 14
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 29 741 87 90, fax. 29 741 87 14
    REGON: 550668090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI POPOWO KOŚCIELNE, GM. SOMIANKA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Popowo Kościelne gm. Somianka, położona na działkach ewidencyjnych o numerach 527/1, 533, 526, 102/5, 103/7, 464/1, 462/5, 462/6 w obrębie ewidencyjnym nr 0014 Popowo Kościelne oraz działki nr 194 leżącej w obrębie geodezyjnym nr 0015 Popowo-Parcele. Przebudowywany odcinek drogi wewnętrznej w miejscowości Popowo Kościelne podzielony jest na dwa odcinki o łącznej długości 792,00 mb., które rozpoczynają się od zjazdów z drogi powiatowej(publicznej) o nr 3433W relacji Gostkowo-Obryte-Gładczyn-Popowo Kościelne o nawierzchni bitumicznej i szer. 5,0 m. Odcinek nr 1 kończy się włączeniem w drogę gminną (ul. Akacjówka), natomiast odcinek nr 2 przebiega do końca terenu zabudowanego drogi wewnętrznej na działce ewidencyjnej o nr 533. Na obszarze przebudowywanych dróg wewnętrznych znajduje się poniższa infrastruktura: • Sieć podziemna teletechniczna – nie przewiduje się zmian, • Sieć wodociągowa – skrzynki zaworów do regulacji wysokościowej, • Sieć elektroenergetyczna podziemna oraz napowietrzna – bez zmian, Na przebudowywanym odcinku drogi wewnętrznej w miejscowości Popowo Kościelne zastosowano przekrój uliczny ze spadkiem daszkowym 2%, geometria drogi nawiązuje się do istniejącego zagospodarowania terenu. Na włączeniu do drogi powiatowej nr 3433W spadek poprzeczny zgodny z pochyleniem krawędzi drogi. Ze względu na przeznaczenie i szerokość działek na których znajduje się przebudowywana inwestycja zastosowano szerokość nawierzchni: 3,5 m; 4,0 m; 5 m. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Popowo Kościelne polegać będzie na wykonaniu nawierzchni drogi z betonu asfaltowego w dwóch warstwach po 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11 S, 50/70, KR1, zgodnie z WT-2 2010, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 50/70, KR1, zgodnie z WT-2 2010 na podbudowie z kruszywa naturalnego (gr. warstwy 15 cm) wymieszanego z cementem klasy C3/4 stabilizowanego na gr 20cm. Pobocza zostaną wykonane z mieszanki kruszywa łamanego o frakcji 4/31,5mm i grubości 15cm. Zjazdy indywidualne zostaną wykonane, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 50/70 o gr 5cm na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 20cm lub warstwy nawierzchniowej z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm o gr. 20 cm, stabilizowanej mechanicznie. Założenia do projektowania: Jezdnia główna - kategoria ruchu – KR 1, - kategoria drogi – wewnętrzna (KDW) - długość odcinków: odcinek nr 1 – 549,0 m odcinek nr 2 – 243,0 m - prędkość projektowa – VP = 30 km/h - szerokość jezdni: 3,5 m, 4,0 m, 5,0 m (wg PZT) - spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 2%, - nawierzchnia z betonu asfaltowego o łącznej grubości 8 cm. Pobocze: - pobocze z kruszywa łamanego o fr. 4/31,5 mm, gr. 15 cm, stabilizowanego mechanicznie, gr warstwy po zagęszczeniu 15 cm. - odwodnienie liniowe, otwarte w postaci korytek (393/465 mm) z polimerobetonu z kratką D400, wyloty z wybruku kostką betonową (szczegóły wg PZT oraz rysunków konstrukcyjnych) Zjazdy: - przebudowa nawierzchni istniejących zjazdów na posesję na zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości warstwy ścieralnej 5 cm - budowa zjazdów na pola uprawne o nawierzchni z kruszywa łamanego o fr. 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupków teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej, należy wykonać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszania. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. Przed przystąpieniem do inwestycji wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej przebudowywanego odcinka. Wycena wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powinna być uwzględniona w cenie wykonania zadnia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w: - Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ - Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zadanie zgodnie z: 1) Projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 11 2) Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ 3) Obowiązującymi przepisami, 4) Zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający zgłosił zamiar wykonywania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego – metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionym kosztorysem ofertowym. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w Projekcie budowlanym i SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Tam, gdzie w Projekcie budowlanym oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Projekcie budowlanym. 2Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynków oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń wykorzystanych lub zamontowanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też szkody powstałe przy usuwaniu tych wad. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 36 miesięcy gwarancji, jakości na całość wykonanych robót. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, pracowników fizycznych w ilości zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia. Dla udokumentowania tego faktu, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z Podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione u Wykonawcy lub Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Ponadto dla udokumentowania tego faktu, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca/Podwykonawca, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie te osoby wykonują. Wyżej wymienionych oświadczeniach powinna być zawarta zgoda osób w nich ujętych na przetwarzanie danych osobowych w ww. zakresie. Sankcje z tytułu nie spełnienia ww. wymagań, zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ; Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- załącznik nr 8 do SIWZ; Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ; Kosztorys ofertowy w cenach netto sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego - załącznik nr 10 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach