Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Stanisława Hadyny w Orzeszu Gardawicach - etap I.

Gmina Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248800 , fax. 032 3248826
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 032 3248800, fax. 032 3248826
    REGON: 00052734500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Stanisława Hadyny w Orzeszu Gardawicach - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej ul. Stanisława Hadyny w Orzeszu-Gardawicach - etap I. Przebudowa drogi na długości - 150 mb 1) Rozebranie krawężników beton o wym 20x30cm na podsypce cem-piask - 5,00 m 2) Rozebranie chodników z płyt beton. 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 5,00 m2 3) Rozebranie nawierzchni z kostki beton. (kostka do ponownego montażu) - 25,00 m2 4) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych beton. gr. 12 cm - 150,00m2 (płyty typu JOMB 75x100x12,5 cm) 5) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szer. jezdni i chodników - 652,00 m2 w gruncie kat I-IV - głębokości 20 cm 6) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szer. jezdni i chodników - 802,00 m2 w gruncie kat I-IV - dodatkowe 10 cm 7) Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - 221,85 m3 8) Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - 19,30 m3 9) Podbudowa z kruszyw łamanych warstwa dolna gr. 15 cm - 666,00 m2 10) Podbudowa z kruszyw łamanych warstwa górna gr. 5 cm - 666,00 m2 11) Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 588,00 m2 12) Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC16W z transportem mieszanki - 560,00 m2 (warstwa wiążąca - gr. 5 cm) 13) Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 560,00 m2 14) Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -533,00 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm) 15) Ława beton. pod krawężniki z oporem - 6,225 m3 16) Krawężniki beton. o wym 15x30cm na podsypce cem-piaskowej - 83,00 m (wypełnienie spoin zaprawą cement.) 17) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 136,00 m2 (utwardzenie poboczy) 18) Humusowanie skarp warstwą humusu z obsianiem gr 5 cm - 68,00 m2 19) Nawierzchnie z kostki bet. gr 8 cm na podsypce cement-piaskowej - 20,00 m2 (odtworzenie zjazdu do posesji na ul. Dojazdowej - 80 % kostki z odzysku) 20) Nawierzchnie z kostki bet. gr 8 cm na podsypce cement-piaskowej - 5,00 m2 (odtworzenie zjazdu do posesji na ul. Dojazdowej - 20 % nowej kostki) 21) Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 20 cm (zjazdy do posesji) - 16,00 m2 22) Wywóz ziemi i gruzu samochodami samowyładowczymi - 4,80 m3 23) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 16,00 m2 (zjazdy do posesji) 24) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 16,00 m2 (zjazdy do posesji) 25) Nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cem-piask - 16,00 m2 (zjazdy do posesji) 26) Układanie rur ochronnych o średnicy do 110 mm w wykopie - 31,00 m rura osłonowa A 110 27) Układanie rur ochronnych o średnicy do 110 mm w wykopie - 16,00 m rura osłonowa DVK 110 28) Regulacja wysokościowa urządzeń obcych zabudowanych - 2,00 kpl w remontowanym odc. drogi 2. Zakres zamówienia: 1) roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2) w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 3) prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 4) przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu 5) w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych 6) oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 7) uzyskać decyzję zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu wykonania robót związanych z budową zjazdu z ul. Stanisława Hadyny na ul. Dojazdową oraz uiścić opłaty związane z jej uzyskaniem 8) powiadomić zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 9) przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 10) po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 7 do SIWZ). 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 4. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe lub ekonomiczne podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje. 4) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ tj. projekcie umowy 5) Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo, który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 5. Warunki gwarancji - min. 3 lata do 5 lat gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały licząc od dnia ostatecznego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 2500,00 zł . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia -28.07.2016r. do godz. 9:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 19. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielone gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzesze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach