Gmina Nidzica ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
- Data zamieszczenia: 2017-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
Plac Wolności 1
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
REGON: 51074364000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi wewnętrznej przy al. Wojska Polskiego w Nidzicy wraz z odwodnieniem” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą: „Przebudowa drogi wewnętrznej przy al. Wojska Polskiego w Nidzicy wraz z odwodnieniem”. Zadanie inwestycyjne obejmuje w szczególności: 1) budowę jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm na posypce cementowo-piaskowej, 2) budowę kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zadania określają: projekt budowlano-wykonawczy, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt umowy, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, specyfikacjami technicznymi odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. II. Wymagania Zamawiającego związane z zatrudnieniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust.3a Pzp): 1. Przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego Podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych za wyjątkiem operatorów maszyn i urządzeń. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, wynikają z projektu budowlano-wykonawczego. Szczegółowe wymagania i sankcje z tytułu ich nie spełnienia Zamawiający określił we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 129088N ul. Miodowej w Wilkasach
Dodano: 2024-05-06 - Budowa drogi gminnej w Kadynach na działkach nr 330, 323, 325
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1618N– etap I
Dodano: 2024-04-12 - Budowa dróg wewnętrznych i zatok postojowych na terenie Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku
Dodano: 2024-03-25 - „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo”
Dodano: 2024-03-18 - Modernizacja dróg w Sorkwitach i w Rybnie Gmina Sorkwity. Przebudowa ulic: Kwiatowej, Ogrodowej, Rybackiej i Zamkowej
Dodano: 2024-03-17 - Modernizacja dróg w Sorkwitach i w Rybnie Gmina Sorkwity. Przebudowa ulic: Kwiatowej, Ogrodowej, Rybackiej i Zamkowej
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1618N– etap I
Dodano: 2024-02-12 - Budowa chodnika w ciągu ulicy Leśnej w ramach przebudowy drogi powiatowej Nr 1448N w msc. Łęgajny
Dodano: 2023-12-29 - „Budowa drogi leśnej o nawierzchni żwirowej wraz z niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi na działkach nr 327/1, 326/3, 282, 281 obr. Budwiecie, gmina Dubeninki”
Dodano: 2023-12-28