Przetargi.pl
„Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 39/1 przy ul. Szopena w Pyskowicach”.

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl oraz gmpyskowice.peup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 39/1 przy ul. Szopena w Pyskowicach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 39/1 przy ul. Szopena”. Zakres realizowanego zadania stanowi część projektu utwardzenia i zagospodarowania działki nr 39/1 i określony został na mapce zagospodarowania terenu stanowiącej zał. nr 9b do SIWZ. Zakres robót obejmuje : • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym: 0,25 km • Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm o spoinach wypełnionych piaskiem: 78 m2 • Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 5 cm: 37,5 m • Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie: 338 m2 • Rozebranie podbudowy z tłucznia gr. 15 cm ręcznie: 416 m2 • Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej: 52,4 m2 • Rozebranie krawężników betonowych 0,15 x 0,30 na podsypce cementowo-piaskowej: 131,5 m • Rozebranie ław pod krawężniki betonowe 9,205 m2 • Rozebranie ręczne murków starego śmietnika, oraz siedzisk pod ławki 33,8 m2 • Demontaż ławek, wieszaków do bielizny oraz trzepaków z kosztami wywozu 1 kpl. • Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej: 92,8 m2 • Rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 15 cm ręcznie -zatoki i pod stołem do tenisa: 92,8 m2 • Wywiezienie karpiny 26,5 m2 • Wywiezienie gruzu wraz z kosztami utylizacji 111,5 m2 • Roboty ziemne koparkami z transportem do 10 km: 162,650 m3 • Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 30x30 cm 230,8 m • Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika -głębokość 20 cm: 36,0 m2 • Krawężniki betonowe 15x30 cm wraz z ławą: 162,0 m • Krawężniki betonowe 15x22 cm wraz z ławą: 68,8 m • Obrzeża betonowe 30x 8 cm: 48 m • Warstwa odsączająca gr 15 cm: 554,3 m2 • Podbudowa z kruszywa łamanego -warstwa dolna gr 15 cm: 590,3 m2 • Podbudowa z kruszywa łamanego -warstwa górna gr 10 cm: 554,3 m2 • Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej : 292,3 m2 • Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej AQUATON szarej grubości 8 cm układanej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin kruszywem naturalnym: 245,0 m2 • Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 8 cm układanej na podsypce piaskowej - linie rozdziału stanowisk : 17,0 m2 • Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej (chodnik) : 36,0 m2 • demontaż urządzeń placu zabaw i stołu tenisowego wraz z montażem w miejscu wskazanym przez inwestora: 1+1 kpl. • Humusowanie wraz z obsianiem trawą: 44 m2 Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia certyfikatów, deklaracji użytkowych itp. i uzyskania akceptacji Inspektora. Wykonawca wykona na własny koszt badanie nośności gruntu we wskazanych miejscach przez Inspektora (podłoże zagęścić do nośności G1). Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ, przedmiarem robót załącznik nr 4 do SIWZ, opis techniczny załącznik 8 do SIWZ oraz mapy sytuacyjne i przekroje załącznik nr 9a – 9c do SIWZ. Zamawiający zaleca dokonania wizji w terenie przed złożeniem oferty. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat od dnia odbioru robót. UWAGA: Cena ryczałtowa podana przez Wykonawcę obowiązuje w całym okresie obowiązywania umowy i nie podlega zmianie. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia. 2. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia 2.1. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową (robotami) oraz dostawców materiałów budowlanych. 2.2. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonego szczegółowo w umowie. 3. Rozwiązania równoważne 3.1. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) parametrów jakościowych, b) estetyczne, c) funkcjonalnych, d) materiałowych, e) gabarytowych, f) technologicznych, g) bezpieczeństwa 3.2. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 3.3. Ilekroć w dokumentacji, mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3.4. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz.1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1570) oraz wymaganiom specyfikacji technicznych, i SIWZ. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Nawierzchnia musi być równa, a wysokość ułożonej nawierzchni chodnika w miejscach połączenia z istniejącymi chodnikami musi być dostosowana do przejazdu osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 4.4.1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 4.4.2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 4.4.3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4.4.4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach