Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej gminy do firm REM i TOYOTA w Nowogardzie.

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2011-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej gminy do firm REM i TOYOTA w Nowogardzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: rozebranie chodników z płyt betonowych 35 x 35 x 5 cm - 47 m2, rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 cm - 160 m, frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub. do 4 cm - 120 m2, 2.Roboty nawierzchniowe: warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego grub 4 cm - 1 025,200 m2, nawierzchnia parkingów z kostki polbruk 8 cm - 182,250 m2, nawierzchnia zjazdów z kostki polbruk 8 cm - 88,600 m2, nawierzchnia chodników z kostki polbruk 6 cm - 17,300 m2, 3.Elementy ulic: Ustawienie krawężników 15 x 30 na ławie betonowej z oporem - 219,2 m. 4.Odwodnienie liniowe: Ułożenie ścieku liniowego z elementów prefabrykowanych z polimerobetonu na ławie z betonu - 14,0 m, 5.Roboty wykończeniowe: Humusowanie i obsianie skarp i poboczy - 515,00 m2, 6.Elementy bezpieczeństwa: linie segregacyjne i krawędziowe - 7,500 m2, 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót, który nie stanowi podstawy wyceny, a służy jedynie orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych do wykonania robót. W/w opracowania, które stanowią Załącznik nr 9 do SIWZ. 8.Przy wykonawstwie i odbiorze robót obejmujących zamówienie obowiązywać będą zasady i wymagania określone w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, normach polskich. 9.Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 ze zmianami). 10.Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienia kierownika budowy oraz opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126); b) obsługę geodezyjną w czasie realizacji zadania, zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z powykonawczą dokumentacją geodezyjną; c) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 11.Roboty objęte zamówieniem zostaną odebrane protokołem odbioru końcowego. 12.Odbioru końcowego robót dokonuje Zamawiający w obecności Wykonawcy i Inspektora Nadzoru w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, iż roboty te zostały zakończone i wykonane zgodnie z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach