Przetargi.pl
„Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ewid. nr 299 km od 0+000 do 0+104 i dz. ewid. nr 302 km od 0+000 do 0+119, obręb Skidniów, gm. Kotla [ intensywne opady deszczu maj, czerwiec 2014 r.]”

Gmina Kotla ogłasza przetarg

  • Adres: 67240 Kotla, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 318 361 , fax. 768 318 308
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotla
    ul. Głogowska 93
    67240 Kotla, woj. dolnośląskie
    tel. 768 318 361, fax. 768 318 308
    REGON: 39064735700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ewid. nr 299 km od 0+000 do 0+104 i dz. ewid. nr 302 km od 0+000 do 0+119, obręb Skidniów, gm. Kotla [ intensywne opady deszczu maj, czerwiec 2014 r.]”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ewid. nr 299 km od 0+000 do 0+104 i dz. ewid. nr 302 km od 0+000 do 0+119, obręb Skidniów, gm. Kotla [ intensywne opady deszczu maj, czerwiec 2014 r.]”.2.1. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni drogi wewnętrznej, zlokalizowanej w granicy działek o numerze ewidencyjnym gruntu 299 i 302 w miejscowości Skidniów, gmina Kotla. Planowana przebudowa będzie obejmowała wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej prostokątnej w kolorze jasnoszarym w zakresie niewymagającym zmiany pasa drogowego. Planuje się przebudowę nawierzchni drogi gminnej o łącznej długości L=223,00 m wraz z poboczem przepuszczalnym. Jezdnia po przebudowie będzie posiadała szerokość 3,50 m oraz spadek poprzeczny daszkowy o max. wartości 2%. Spadek podłużny dostosowany do istniejących spadków terenu. Przebieg drogi wykonać zgodnie z załączonym schematem w dokumentacji technicznej. Planuje się wykonać pobocza przepuszczalne z tłucznia o szerokości 0,75 m. Spadki poprzeczne 8% na poboczach. Planuje się zachowanie istniejącej niwelety drogi wewnętrznej – zachowanie istniejących spadków podłużnych.Konstrukcja nawierzchni przebudowanej drogi wewnętrznej: koryto pod warstwy konstrukcyjne gr. 42 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, warstwa podbudowy z kruszyw naturalnych łamanych 0-31,5 mm gr. 20 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej prostokątnej jasnoszarej gr. 8 cm na podsypce z miału kamiennego 0-5,0 mm gr. 5 cm. Roboty ziemne należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi PN oraz zasadami i przepisami BHP Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w: - dokumentacji technicznej, STWiOR, opisie rodzaju, zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych, klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień stanowiących zał. nr 7 do SIWZ przedmiarach robót - zał. nr 8 do SIWZ,- istotnych postanowieniach umowy (IPU) – zał. nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone: 1. przelewem – wpłacane na rachunek Gminy Kotla w Banku Spółdzielczym we Wschowie 28 8669 0001 0180 8317 2000 0033 z dopiskiem „wadium – „„Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ewid. nr 299 km od 0+000 do 0+104 i dz. ewid. nr 302 km od 0+000 do 0+119, obręb Skidniów, gm. Kotla [ intensywne opady deszczu maj, czerwiec 2014 r.]”. – GK.271.13.2018.MK – tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku (UWAGA: w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium); 2. w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110) – załączane do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku Zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do kasy). W przypadku załączenia dokumentu do koperty zawierającej ofertę należy pamiętać, aby nie spinać ww. dokumentu z ofertą i nie numerować go jako kolejnej strony tej oferty. Dokument ten, bowiem ma zapewnić możliwość swobodnego przekazania do kasy, bez konieczności naruszania integralności samej oferty. 3. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 4 Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) musi być wystawione na Gminę Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, b) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; c) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych Wykonawców; d) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Pzp. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu zostaje przesłane Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie robót budowalnych odpowiadających przedmiotowi zamówienia – tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie drogi, każde o wartości brutto min. 150 000,00 zł i potwierdzi należyte wykonanie tych robót budowlanych przy pomocy dowodów (np. referencje), zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach