Gmina Łask ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
ul. Warszawska 14 14
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
REGON: 73093451300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi we wsi Gorczyn i Teodory. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I - Przebudowa drogi we wsi Teodory Zakres robót zgodnie z uproszczonym projektem technicznym obejmuje: a) Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego dolomitowego frakcji 0/63 mm; b) Wykonanie trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi emulsją asfaltową kationowa i grysami kamiennymi bazaltowymi; c) Obustronne wyprofilowanie poboczy na całej długości drogi. Część II - Przebudowa drogi we wsi Gorczyn Zakres robót zgodnie z uproszczonym projektem technicznym obejmuje: a) Wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej; b) wykonanie poszerzenia podbudowy tłuczniem kamiennym dolomitowym; c) Wykonanie warstwy wyrównawczo wzmacniającej z tłucznia kamiennego; d) Wykonanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni 3692 m?; e) Odnowienie rowów przydrożnych i naprawę przepustów drogowych; f) Obustronne wyprofilowanie poboczy na całej długości drogi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : a) dla części I - 1.200,00 PLN b) dla części II - 7.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót drogowych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum trzy roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie i wartości odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. zamówienia polegające na budowie lub przebudowie dróg o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Wskazane roboty muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych poniżej oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowym należy złożyć: 2.1. oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.3. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.7. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót drogowych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2., 2.4., 2.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.3., składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1. - 2.5., muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA I PRZEBUDOWA ULICY PRÓŻNEJ I KASZTELAŃSKIEJ W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2922 E w miejscowości Kalino, gmina Rzgów.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika ulicy Narutowicza (na odcinku od ulicy Zgierskiej do ulicy Kopernika) oraz budowa zatoki parkingowej przy ul. Kopernika na działce nr 318/1 w obrębie skrzyżowania z ulicą Narutowicza.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Nr 102 358 E
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg gminnych w Rzgowie: 1. Przebudowa ul. Polnej w Rzgowie 2. Przebudowa ul. Dębowej w Bronisinie Dworskim 3. Wykonanie nakładki asfaltowej ul. Staszica od ul. Krasickiego w Rzgowie
Dodano: 2016-07-21 - Budowa ulicy Zlotowej i Żytniej w Strykowie wraz z odwodnieniem
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa drogi gminnej we wsi Brzustów.
Dodano: 2016-07-06 - Podwójne powierzchniowe utrwalenie odcinków dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-01 - Remonty dróg na terenie gminy Łowicz w 2016 roku
Dodano: 2016-07-01 - PRZEBUDOWA MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH BUGAJ RADOSZEWICKI - LASKI
Dodano: 2016-06-29