Przetargi.pl
Przebudowa drogi w ramach „Poprawy bezpieczeństwa pieszych poprzez wykonanie wyniesionego skrzyżowania ul. Kopernika i Ogrodowej w Drezdenku”

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66530 Drezdenko, ul. Warszawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1
    66530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w ramach „Poprawy bezpieczeństwa pieszych poprzez wykonanie wyniesionego skrzyżowania ul. Kopernika i Ogrodowej w Drezdenku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi w ramach „Poprawy bezpieczeństwa pieszych poprzez wykonanie wyniesionego skrzyżowania ul. Kopernika i Ogrodowej w Drezdenku” 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyniesionego skrzyżowania ul. Kopernika i Ogrodowej w Drezdenku. 3. Zakres zamówienia obejmuje pełen zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. roboty rozbiórkowe, b. roboty ziemne, c. regulację studzienek, d. wykonanie podbudowy, e. wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego oraz kostki brukowej betonowej, f. roboty wykończeniowe, g. wprowadzenie stałej organizacji ruchu w tym, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, h. wykonanie ogrodzenia segmentowego, i. wykonanie oświetlenia, j. wykonanie map powykonawczych, k. wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach), l. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych, m. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej, n. utylizację materiałów z rozbiórki, o. wykonanie wszelkich czynności określonych w decyzji konserwatora zabytków, znak: ZA-G.5152.177.2018, p. wykonanie wszelkich czynności określonych w uzgodnieniu Enea Operator WEO18E 186637, RD4/ZM/MU/AK/27/2018, q. wykonanie czynności określonych w uzgodnieniu ORANGE, numer pisma TTISILU/MG.215-44866/18 (Zamawiający dokona zgłoszenia do ORANGE o przystąpieniu do prowadzenia prac), r. wykonanie wszelkich czynności określonych w uzgodnieniu Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o., znak pisma: PSG.GO.ZMSM.763.232.18, s. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami (ewentualne koszty np. za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca), t. Wykonanie i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zadania, o minimalnych wymiarach 60/70 cm, na stelażu stalowym, fundamencie betonowym. Wzór tablicy określa załącznik do SIWZ. Tablica powinna być wykonana z materiału trwałego, gwarantującego długi okres jej eksploatacji. Technologia zastosowana do wykonania tablicy oraz metody nanoszenia informacji i grafiki na niej są dowolne, takie jednak które pozwalają na trwałą ekspozycję informacji na niej zawartych. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekt wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, F. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach