Przetargi.pl
Przebudowa drogi w miejscowości Kłocko, Gmina Sieradz

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98200 Sieradz, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5
    98200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w miejscowości Kłocko, Gmina Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Kłocko na odcinku od km 0+000, tj. od końca zjazdu bitumicznego z drogi wojewódzkiej Sieradz – Złoczew, do km 0+410, tj. do końca zabudowy mieszkalnej po stronie lewej (dz. nr ew. 1451 obręb Kłocko). 2)Dane ogólne: -klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa, -obciążenie ruchem - nie określa się, -szerokość jezdni 4,00 m, -szerokość poboczy – 0,25 – 0,75m, -długość odcinka – 410 m. 3)Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: -odtworzenie osi drogi istniejącej z jednoczesnym ustaleniem granicy pasa drogowego w terenie, -wyplantowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej celem nadania spadku jednostronnego na prawą stronę jezdni oraz likwidację lokalnych nierówności, -ułożenie ścieku prefabrykowanego na podbudowie z betonu na odcinku od km 0+000 do km 0+341, -wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej grubości średnio 10 cm z nawierzchni kruszywa łamanego, -skropienie krawędzi podbudowy na szerokości 0,50 m emulsją asfaltową, -ułożenie warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego, -uzupełnienie poboczy ziemnych gruntem uzyskanym z wykopu pod ściek prefabrykowany, wraz z ich profilowaniem i zagęszczeniem. Przed przystąpieniem do robót należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej, zawory wodociągowe oraz studnie kanalizacji sanitarnej. Roboty w promieniu 1,5 m od tych urządzeń wykonywać ręcznie i pod nadzorem odpowiednich służb technicznych. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki Nr 10, 11, 12 do SIWZ. 5)Podane w dokumentacji projektowej stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca dołącza do oferty: 1)kosztorys ofertowy sporządzone zgodnie z przedmiarami i załącznikiem Nr 13 do SIWZ, 2)kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, 3)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, 4)oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik Nr 9 5)inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach