Przetargi.pl
Przebudowa drogi w m. Miączyn Duży w związku z budową chodnika

Gmina Szreńsk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-550 Szreńsk, Plac Kanoniczny 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 653 40 38 , fax. 23 653 40 38 wew. 24
  • Data zamieszczenia: 2023-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szreńsk
    Plac Kanoniczny 10
    06-550 Szreńsk, woj. mazowieckie
    tel. 23 653 40 38, fax. 23 653 40 38 wew. 24
    REGON: 130378462
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w m. Miączyn Duży w związku z budową chodnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi w m. Miączyn Duży w związku z budową chodnikaZakres robót obejmuje między innymi: − roboty przygotowawcze i rozbiórkowe− roboty ziemne− podbudowy− roboty w zakresie chodników,− krawężniki i obrzeża Wykonawca zobowiązany jest do:1) stosowania w czasie realizacji zamówienia wszelkich obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania,2) terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy,3) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, od chwili rozpoczęcia robót aż do dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót,4) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych w zabezpieczonym miejscu.5) zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania protokołu odbioru robót odpowiedzialny będzie Wykonawca.6) w razie zaistnienia potrzeby całkowitego lub częściowego zamknięcia ruchu na drodze należy skutecznie poinformować wszystkich mieszkańców o tym fakcie z 24 godzinnym wyprzedzeniem.7) dostarczenia, zainstalowania w czasie wykonywania robót i obsługiwania wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających, takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru,8) zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa.9) ponoszenia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia ,10) wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 1 egzemplarzu,11) przedłożenia kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy,12) zapewnienie właściwej organizacji robót,13) czasowa organizacja ruchu,14) zapewnienie własnym staraniem i na własny koszt mediów koniecznych do realizacji robót budowlanych;15) ochrony znaków geodezyjnych, a w przypadku ich uszkodzenia lub zniszczenia odtworzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,16) utylizacje odpadów pochodzących z wykonania robót, łącznie z ponoszeniem kosztów utylizacji,17) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót,18) przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru atestów i certyfikatów na wbudowane materiały, urządzenia itp. protokołów prób, deklaracji zgodności itp. 19) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac: obiektów, fragmentów dróg, nawierzchni lub instalacji i doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed wejściem na teren.20) udział w przeglądach gwarancyjnych.3.3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną, oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.3.4. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały i urządzenia, stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.3.5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.3.6. W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w załącznikach SWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie, jako rozwiązanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Do Wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru i Projektanta.3.7 Materiały z rozbiórki i materiały z wykopów nie należą do Zamawiającego. Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt, zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli jednak materiały z rozbiórki, materiały z wykopów zostałyby zakwalifikowane przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego do odzysku, Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego ( do 10 km).3.8. Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić ją do stanu pierwotnego.3.9. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie.3.10. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.3.11. Dostarczenie Zamawiającemu przed wyznaczonym terminem podpisania umowy aktualnej polisy OC zgodnie z zapisami zwartymi we wzorze umowy wraz z dowodem jej opłacenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach