Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI W M. KĘPA UL. LUBOSZYCKA DROGA POWIATOWA NR 1703 OPOLE-ŁUBNIANY - ETAP V

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 44-14-069 (70) , fax. 077 44-14-071
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Strzelców Bytomskich 7 7
    45-084 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 44-14-069 (70), fax. 077 44-14-071
    REGON: 53142158400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI W M. KĘPA UL. LUBOSZYCKA DROGA POWIATOWA NR 1703 OPOLE-ŁUBNIANY - ETAP V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia (tytuł): PRZEBUDOWA DROGI W M. KĘPA UL. LUBOSZYCKA DROGA POWIATOWA NR 1703 OPOLE-ŁUBNIANY - ETAP V 2. Budowa kanalizacji deszczowej z elementami zjazdu i chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1703 Opole - Łubniany
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SIWZ - VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w p. 4 poniżej. 2. Przepisy ustawy Pzp i niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Potwierdzeniem spełnienia postawionych warunków będą dokumenty (złożone wraz z ofertą) wymienione w p. IX SIWZ, ocena nastąpi wg zasady: spełnia / nie spełnia. 4. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1) Sytuacja formalno-prawna - wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) dysponuje lub będzie dysponować w pełni sprawnymi jednostkami transportowymi i sprzętowymi wymaganymi wg Szczegóło- wych Specyfikacji Technicznych (SST), w tym co najmniej: - samochód samowyładowczy - 1 szt - koparka samojezdna - 1 szt - piła do cięcia asfaltu - 1 szt - płyta do zagęszczania - 1 szt - 3) Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i doświadczenie w zakresie budownictwa drogowego i kanalizacji deszczowych, w tym: - kierownik robót drogowych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającym odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa - kierownik robót wod.-kan. co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającym odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. IV2004r - IV2009r (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , o łącznej wartości co najmniej 300.000 zł, w tym należy wykazać co najmniej: - roboty drogowe, chodniki 50.000 zł - roboty kanalizacyjne 250.000 zł 5) Sytuacja finansowa - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) posiada średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat obrotowych w wysokości co najmniej 100.000 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3 wynosi co najmniej 100.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ- IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (w tym: potwierdzających spełnienie warunków opisanych w p. VIII SIWZ) 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): (1) - wypełniony formularz oferty (formularz - załącznik nr 1) (2) - kosztorys ofertowy (formularz - załącznik nr 2) (3) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (formularz - załącznik nr 3) (4) - wykaz osób + pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób - jeśli w wykazie wystąpią osoby, którymi wykonawca będzie dysponował (formularz - załącznik nr 3a) (5) - uprawnienia i zaświadczenia o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa (6) - wykaz robót (formularz - załącznik nr 3b) (7) - dokumenty poświadczające należyte wykonanie robót (np. referencje, protokoły odbioru robót) (8) - dane finansowe (formularz - załącznik nr 3c) (9) - wykaz sprzętu + pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - jeśli w wykazie wystąpią jednostki sprzętowe., którymi wykonawca będzie dysponował (formularz - załącznik nr 3d) (10) - dane dot. podwykonawstwa (formularz - załącznik nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać: nie dotyczy, i również załączyć do oferty (11)- wstępny harmonogram robót, potwierdzający terminowe wykonanie robót (12)- dowód wniesienia wadium (13) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (14) -pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt.(3), (13) i (14) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt (12), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach