Przetargi.pl
Przebudowa drogi w Katarzynie i Zalesiu

Gmina Przedecz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-635 Przedecz, Pl. Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 273-84-67 , fax. 0-63 273-84-67
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przedecz
    Pl. Wolności 1
    62-635 Przedecz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 273-84-67, fax. 0-63 273-84-67
    REGON: 31101932600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedecz.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w Katarzynie i Zalesiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa drogi w Katarzynie i Zalesiu”. Projekt obejmuje przebudowę drogi w Katarzynie i Zalesiu, Gmina Przedecz, Powiat Kolski na odcinku o długości 703,55 m. Zamówienie składa się z dwóch części składowych: „Przebudowa drogi w Katarzynie i Zalesiu – etap 1” oraz „Przebudowa drogi w Katarzynie i Zalesiu- etap 2 i 3”. Zamówienie pt. „Przebudowa drogi w Katarzynie i Zalesiu” stanowi jednolitą całość wykonawstwa a ww. części składowe zamówienia różnią się szerokością projektowania: Etap 1- szerokość 4,0 m, Etap 2 – szerokość 3,5 m, Etap 3 – szerokość 3,0 m. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. W ramach inwestycji przewiduję się niżej wymienione roboty:  roboty pomiarowe i przygotowawcze,  roboty rozbiórkowe,  wykonanie warstwy podbudowy górnej z kruszywa łamanego gr. 8 cm,  wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni gr. 5 cm,  wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 13 cm. 3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został w załączniku Nr 4 do SIWZ „Przedmiary robót i dokumentacja projektowa”. 4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, pomiarowych, porządkowych, utrzymania, zabezpieczenia zaplecza i terenu budowy, organizacji placu budowy, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 1 egzemplarzu zawierająca wszystkie atesty i certyfikaty wbudowanych urządzeń i materiałów, protokoły badań, pomiarów, sprawdzeń; b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe - w 2 egzemplarzach. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. b) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. c) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. d) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. e) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. f) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika robót – spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku – do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. g) Uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. h) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. 7. Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji - zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach w nim określonych. 8. Podwykonawstwo. 8.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 8.2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 8.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8.4. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8.5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 9. Informacja na temat płatności. Realizacja płatności: Dwie faktury końcowe. Faktury końcowe dotyczące dwóch części składowych zamówienia: Jedna faktura końcowa dla części składowej pt. „Przebudowa drogi w Katarzynie i Zalesiu- etap 1”, druga faktura końcowa dla części składowej pt. „Przebudowa drogi w Katarzynie i Zalesiu”- etap 2 i 3”. Wykonawca będzie mógł wystawić faktury po wykonaniu całości robót budowlanych, które będą potwierdzone protokołem odbioru. 10. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 7 lipca 1994r. (tj. z dnia 9 stycznia 2020 r. Dz.U. z 2020 r. poz. 215) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 11. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub producentów to należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego materiały czy roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 12. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót. 13. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 14. W przypadku, gdy Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał stosownie do art. 13 lub art. 14 RODO składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; c) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ) d) kosztorys ofertowy sporządzony wg. załączonego do SIWZ przedmiaru robót, sporządzony w formie uproszczonej wraz z wydrukami tabel elementów scalonych poszczególnych branż budowlanych. e) w przypadku, gdy Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał stosownie do art. 13 lub art. 14 RODO składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach