Przetargi.pl
Przebudowa drogi w Bukowcu – ul. Robotnicza dz. nr 239

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58533 Mysłakowice, ul. Szkolna
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 756 439 986
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5
    58533 Mysłakowice
    tel. 756 439 986
    REGON: 23082170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl/BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w Bukowcu – ul. Robotnicza dz. nr 239
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pn. „Przebudowa drogi w Bukowcu – ul. Robotnicza dz. nr 239” jest przebudowa drogi położonej na działkach nr 239 i 204/3 AM-2 obręb 0002 w Bukowcu. W zakres robót budowlanych wchodzi wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z elementami odwodnienia powierzchniowego i odprowadzeniem wód opadowych do pobliskiego rowu. Jednocześnie zakładana jest naprawa umocnień i skarp rowu oraz wymiana/oczyszczenie istniejących przepustów. Przebudowywany odcinek ulicy Robotniczej zlokalizowany jest w Bukowcu na terenie gminy Mysłakowice usytuowanej w powiecie jeleniogórskim w województwa dolnośląskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ) składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp w zakresie dotyczącym niepodlegania wykluczeniu z postępowania – Załącznik Nr 2 do SIWZ (Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania); 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp w zakresie dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 3 do SIWZ (Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu); 3) wypełniony kosztorys ofertowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ – jako załącznik do Formularza ofertowego (opracowane w oparciu o szacunkowe zestawienie robót). 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art 14 RODO - Załącznik nr 8. 5) dowód wniesienia wadium; 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik; 7) jeżeli Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 8) ze zobowiązania, o którym mowa w ust. 6, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 9) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), każdy z tych wykonawców (członków konsorcjum) odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 niniejszego Działu – Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ; 10) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy składają wraz z ofertą podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach