Gmina Żary o statusie miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, pl. Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
- Data zamieszczenia: 2018-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary o statusie miejskim
pl. Rynek 1-5
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
REGON: 970770540 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi ul. Wieniawskiego w Żarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Wieniawskiego w Żarach wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym na odcinku od skrzyżowania z ul. Moniuszki do wysokości dz. 657 (Tk – teren PKP), w następującym zakresie: - branża drogowa – zgodnie z zakresem określonym dokumentacją projektowo – kosztorysową, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy, - branża sanitarna – zgodnie z zakresem określonym dokumentacją projektowo – kosztorysową, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy, - branża elektryczna – zgodnie z zakresem określonym dokumentacją projektowo – kosztorysową, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy. 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia OPZ – Rozdział III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach i na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem oferty, oprócz oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Zobowiązania wymagane postanowieniami ust. 7 pkt. 2 IDW, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 570). O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 5, Rozdział II SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
Dodano: 2024-04-30 - Pop. bezp. niechronionych uczestników ruchu na sieci dr. woj. woj. lub.-Zad3-Rozbudowa DW 137 na odc. w ok. km 96+355 - 99+647 w zakresie bud. chodnika od oś. pom. społ. w m. Jasieniec do m. Trzciel
Dodano: 2024-04-23 - Remont drogi wojewódzkiej: Zadanie 1-4.
Dodano: 2024-04-10 - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 32 NA SKRZYŻOWANIU Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 286
Dodano: 2024-03-13 - Remont dróg gminnych na terenie gminy Kargowa
Dodano: 2024-01-31 - Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Przebudowa drogi gminnej nr 003811F w miejscowości Skibice, gmina Nowogród Bobrzański
Dodano: 2023-12-18 - Przebudowa drogi gminnej nr G002002F w Starym Jaromierzu od km 1+568,33 do km 2+425,31
Dodano: 2023-11-14 - Przebudowa drogi gminnej 003811F dz. nr ew. 444 w m. Przybymierz - etap II
Dodano: 2023-11-13 - Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Przebudowa drogi gminnej nr 003811F w miejscowości Skibice, gmina Nowogród Bobrzański
Dodano: 2023-11-13 - Remont fragmentu drogi powiatowej nr 1332F ul. Międzychodzka w Pszczewie
Dodano: 2023-10-27