Przetargi.pl
Przebudowa drogi ul. Szoszowskiej w Żorach.

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 348 245 , fax. 324 348 248
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 324 348 245, fax. 324 348 248
    REGON: 27625554200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zory.pl/?c=7074

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi ul. Szoszowskiej w Żorach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
     organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, (Wykonawca opracuje we własnym zakresie projekt organizacji ruchu na czas budowy z zatwierdzeniem w Wydziale IMI UM Żory),  rozbiórka istniejących nawierzchni bitumicznych dróg w zakresie koniecznym do dowiązania się do istniejącej nawierzchni (materiał z rozbiórki i frezowania po załadunku wywieźć i zutylizować w miejscu do tego przeznaczonym za potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),  roboty rozbiórkowe np.: rozbiórka istniejących chodników, krawężników, obrzeży betonowych, ław pod krawężnik z betonu itp.,  roboty ziemne, niwelacja terenu pod tereny zielone,  załadunek i wywóz materiałów z rozbiórek z korytowania do utylizacji,  wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni, tj. wykonanie warstwy wiążąco – wyrównawczej grubości 3 cm oraz warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego zgodnie z dokumentacją projektową,  ułożenie nowych krawężników betonowych najazdowych na ławie betonowej z oporem w razie konieczności na istniejących zjazdach,  czyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni,  czyszczenie poszczególnych warstw bitumicznych,  skropienie istniejącej nawierzchni drogowej asfaltem,  skropienie poszczególnych warstw bitumicznych,  regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej wykonać pod nadzorem i w uzgodnieniu z PWiK Żory, po wykonanych robotach spisać i dostarczyć Zamawiającemu protokół odbioru wykonanych robót dotyczących regulacji studni (protokół bezusterkowy spisany pomiędzy Wykonawcą robót oraz przedstawicielem PWiK Żory),  pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),  ręczne plantowanie poboczy, formowanie skarp, humusowanie pobocza z obsianiem trawą,  wykonanie pobocza utwardzonego z destruktu asfaltowego na szerokości 0,5 m zgodnie z dokumentacją projektową,  plantowanie, humusowanie miejsc pod tereny zielone,  ścięcie poboczy,  porządkowanie terenu po robotach budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 0/00).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego, - uproszczony kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach